Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-01, 11:26   #1
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

v4 Halmstad


Vilket jävla rån! Har dem spelat på vinnare, tvilling eller? Seriöst... Ingen annan som reagerar på denna styrning? Fan va jag spyr.. Jag för en tyckte detta var skumt..
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 11:27   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Pappa peter kör johans häst. Får dämpa i ledningen. Favoriten är yotalt värdelös.. Haha har man sett MT Kings senaste prestationer så blir man riktigt mörkrädd
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 11:27   #3
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Peter och Johan tillsammans i ett lopp, och båda tränas av Johan. Ser inte det som en direkt skräll även om Windson Yankee var 25ggr pengarna
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 11:43   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Yepp; halmstad maffian är igång igen!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 11:53   #5
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 661
Sharp$: 50017
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Pappa peter kör johans häst. Får dämpa i ledningen. Favoriten är yotalt värdelös.. Haha har man sett MT Kings senaste prestationer så blir man riktigt mörkrädd
Favoriten var inte värdelös i mina ögon.Det var Johan som gav bort loppet helt avsiktligt.Han satt i kön och körde inte på hästen förrän han var säker på att pappa var så gott som i mål.Inte ens när Lövgren gjorde bort sig körde han framåt - genomskinligt!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 11:55   #6
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Favoriten var inte värdelös i mina ögon.Det var Johan som gav bort loppet helt avsiktligt.Han satt i kön och körde inte på hästen förrän han var säker på att pappa var så gott som i mål.Inte ens när Lövgren gjorde bort sig körde han framåt - genomskinligt!
Kunde inte hålla med dig mer.. Lite de jag försökte skriva. Nåväl.. Bedrövlig lunch hittils..

Hatar när unte är överlägsen
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 12:08   #7
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Nja, jag vet inte. Där är ett par aspekter man får beakta.

1. Loppet är spårtrappa och de som sett loppet ser ju att M.T King of Cash tappar 25 - 30 meter från spår 8. Svårt för en häst i bronsdivisionen att plocka in ett tillägg på en klass I häst över 2140 m.

2. M.T King of Cash är känd för sin styrka och inte sin speed. Han går i tredjespår hela sista sväng. Får alltså springa några meter extra och har alldeles för långt fram.

3. Windson Yankee fick ledningen rätt behagligt och gjorde en bättre insats än vad spelarna trodde. För mycket fokus låg på favoriten som många trodde var stenklar och då blir reaktionerna därefter när en sådan häst torskar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spiifii (+10)
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 12:11   #8
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 661
Sharp$: 50017
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Kunde inte hålla med dig mer.. Lite de jag försökte skriva. Nåväl.. Bedrövlig lunch hittils..

Hatar när unte är överlägsen
Jag tycker det är för jävligt när utgången av ett lopp bestäms (ostraffat) redan i stallet.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 12:13   #9
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Nja, jag vet inte. Där är ett par aspekter man får beakta.

1. Loppet är spårtrappa och de som sett loppet ser ju att M.T King of Cash tappar 25 - 30 meter från spår 8. Svårt för en häst i bronsdivisionen att plocka in ett tillägg på en klass I häst över 2140 m.

2. M.T King of Cash är känd för sin styrka och inte sin speed. Han går i tredjespår hela sista sväng. Får alltså springa några meter extra och har alldeles för långt fram.

3. Windson Yankee fick ledningen rätt behagligt och gjorde en bättre insats än vad spelarna trodde. För mycket fokus låg på favoriten som många trodde var stenklar och då blir reaktionerna därefter när en sådan häst torskar.
Tack för en klockren beskrivning!
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 12:13   #10
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 661
Sharp$: 50017
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Nja, jag vet inte. Där är ett par aspekter man får beakta.

1. Loppet är spårtrappa och de som sett loppet ser ju att M.T King of Cash tappar 25 - 30 meter från spår 8. Svårt för en häst i bronsdivisionen att plocka in ett tillägg på en klass I häst över 2140 m.

2. M.T King of Cash är känd för sin styrka och inte sin speed. Han går i tredjespår hela sista sväng. Får alltså springa några meter extra och har alldeles för långt fram.

3. Windson Yankee fick ledningen rätt behagligt och gjorde en bättre insats än vad spelarna trodde. För mycket fokus låg på favoriten som många trodde var stenklar och då blir reaktionerna därefter när en sådan häst torskar.
När den ENDE konkurrenten värd namnet galopperar och "2. M.T King of Cash är känd för sin styrka och inte sin speed" då SKALL man gå fram tidigt och inte vänta till tredje spår i sista sväng.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 14:28   #11
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
När den ENDE konkurrenten värd namnet galopperar och "2. M.T King of Cash är känd för sin styrka och inte sin speed" då SKALL man gå fram tidigt och inte vänta till tredje spår i sista sväng.
Fortsätter att hålla med Hoola. Det handlar inte ens om att jag har förlorat eller spelat fel. Jag är inte grinig heller för den delen.

Men man var tydlig med att man tar detta loppet seriöst. I VARJE start har Johan kört runt korvkiosken om det så krävs för att komma fram utvändigt ledaren. Kanske ville han köra snällt?

Men som föregående sa, är hästen känd för sin styrka. Jag tycker det är en tydlig bortkörning och faktum är att hästen är minst 60m bättre än övriga i detta lopp. Kanske är det jag som har överskattat den dock?

Det luktar mygel långa vägar dock. Pappa sitter i ledningen, men VET att Lövgren har hoppat bort sig. Jag tycker han skall köra fram utvändigt. Därifrån vinner han. Far och son lurade oss upp på läktaren, fint vinnarodds och tvillingen var gjuten så som Johan körde. Ja jag anklagar dem. För detta var bedrövligt oavsett.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5)
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td