Mina tidiga tankar...
Vilka hästar kommer missgynnas av att inte få gå med körspö ?
Kommer de få fart på nr 10 Frankie Brodda utan körspö ?
Nr 6 Västerbo Exact är helt klart intressant i första.
I andra kanske Adrian sitter på leken om han lyckas hålla spets och kör en låg 1,13 tid.
Tror de får svårt från tillägget då. Jetset borde vunnit lätt senast men var blek.
Avd. 3 blir säkert nr 5 Thai Navigator omgångens största. British Steel har varit snackhästen en längre tid och var bara en längd efter sist de möttes. Då gick den sistnämnda fortare sista 800 m. Men även här.. hur får man fart på hästen utan körspö?
Nr 11 NiTalarBraLatin är nog fältets bästa häst. Dock inte rosat marknaden förra året.
I femte är nr 6 Ferrari B.R given. Kanske t.o.m första hästen då Luddes häst är lite knepig och gynnad av längre distanser.
I sista har jag för mig att nr 2 Sheriff Bi fungerar fint i Norge. Han är startsnabb.
Skrällvarningarna :
Avd. 2 nr 11 Nelson Nora. Kommer hem efter äventyr i Frankrike och då brukar de vara morska och inget fel på de tider hon gått där nere. Räcker långt på lördag.
Avd. 4 nr 9 Fetter´n T.G. Även här går han fantastiska tider och kan han utnyttja springspåret* så platsar han lätt på min kupong.
Edit* Springspår stämmer inte då de har ett annat voltsystem i Norge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Enkelrad den 2017-03-14 klockan 14:19.
|