Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-15, 13:12   #9
affe56

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2269
Standard

Klanke :
Liten analys.

avd1.
Här har jag omgångens fynd till 4%. Vivo Per Lei trivs som handen i handsken på Jägersro och i spets, barfota ikväll, litet fält. Här tror jag kusken vill placera sig och hästen går bara i ledningen så taktiken borde vara given. Hitman har förvisso varit ute i lite tuffare sammanhang, hängde med okej senast slog inga gnistor precis, dödens nu och får göra jobbet? Lite väl stor favorit i min bok.. (troligen jänkarbike idag) vanlig vagn de fem senaste eftersom Jorma inte gillar att köra i den amerikanske vagnen

Nilsson låter uppåt värre på VPL :
4 Vivo per Lei (Christoffer Eriksson) har fått något så ovanligt som en liten­ ­träningsperiod. Har annars startat året runt i flera säsonger. Nu har vi ställt av honom och gett honom träning. Hästen känns väldigt stark och fin. Blir skoj att se vad han gör nu har han fått chansen och gå på gym lite.­ Kan bli barfota runt om. Vi tar beslutet ganska sent. Västa hotet har han på utsidan. Går sina bästa lopp i ledningen. Kommer han dit så kör vi gärna där. Toppladdad i ett 15-jobb på banan förra veckan. Han känns sugen, säger Lars I Nilsson. ( aftonbladet idag)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+10)
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat