Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-13, 20:48   #1
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

V86 Solvalla/Jägersro 15 mars


Första avd.
En årsdebuterande DDs Hitman är omgångens megalampa. Inte startat på nästan ett halvår... Bara att spika då det endast är sex hästar? Eller går Global Respons som en kanon efter vila? Britt Palema och Razor är väl de som kan lite form på G med tätare starter än övriga...
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-14, 07:21   #2
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Har alltid, och kommer alltid att ha Go For Bananas i AVD:5 med på kupongen när han springer.
Det lönade sig förra lördagen på V75 då han vann som 1% - missa ej!
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-14, 21:21   #3
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Har alltid, och kommer alltid att ha Go For Bananas i AVD:5 med på kupongen när han springer.
Det lönade sig förra lördagen på V75 då han vann som 1% - missa ej!
Väldigt tidig för mig och tänkbar chansspik, jag hade dock inte med honom senast på 8 hästar

Med endast 1,5 miljoner omsatta än så länge så ska man inte dra för stora slutsatser angående spelprocenten för nuvarande procent på Charrua Forlan (4%) är inget annat än sinnesjukt och han är inte mer än femtehandare i nuläget, visst är läget inte det bästa men han går ju onekligen ner i klass då han var ute mot On Track Piraten senast i årsdebuten och med ett lopp i kroppen blir jag inte ett dugg förvånad ifall han vinner detta lopp där 2 Mellby Collector och 10 Origo Tilly (också ifrån tillägg) är mest streckade men i min bok inte i samma klass som Charrua Forlan ännu!

Märkligt bortglömd och om inte värmningen skulle vara bedrövlig så spikar jag rakt av, Unibet och Bet365 har inte släppt sina odds ännu men jag hoppar på Racebets 14 ggr med en tvåhundring!
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-14, 22:44   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Väldigt tidig för mig och tänkbar chansspik, jag hade dock inte med honom senast på 8 hästar

Med endast 1,5 miljoner omsatta än så länge så ska man inte dra för stora slutsatser angående spelprocenten för nuvarande procent på Charrua Forlan (4%) är inget annat än sinnesjukt och han är inte mer än femtehandare i nuläget, visst är läget inte det bästa men han går ju onekligen ner i klass då han var ute mot On Track Piraten senast i årsdebuten och med ett lopp i kroppen blir jag inte ett dugg förvånad ifall han vinner detta lopp där 2 Mellby Collector och 10 Origo Tilly (också ifrån tillägg) är mest streckade men i min bok inte i samma klass som Charrua Forlan ännu!

Märkligt bortglömd och om inte värmningen skulle vara bedrövlig så spikar jag rakt av, Unibet och Bet365 har inte släppt sina odds ännu men jag hoppar på Racebets 14 ggr med en tvåhundring!
Volt, tillägg och medeldistans är varför ingen streckar CF, förutom att den visat zero form länge nu. Tycker till och med att den är överstreckad till 4%. Örjan bör vinna detta men ta med Valeur så har man helgarderat. Ju fler streck på chanslösa hästar desto bättre för oss andra. Lycka till!

Senast redigerad av mocka den 2017-03-14 klockan 22:47.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 00:28   #5
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Volt, tillägg och medeldistans är varför ingen streckar CF, förutom att den visat zero form länge nu. Tycker till och med att den är överstreckad till 4%. Örjan bör vinna detta men ta med Valeur så har man helgarderat. Ju fler streck på chanslösa hästar desto bättre för oss andra. Lycka till!
Visst är det läget emot men i formraden finns förutom en vinst också en andraplats samt att förrutom galoppen så har två av loppen vunnits av Piraten och Propulsion och har han tagit årsdebuten på rätt sätt så är han alla gånger huvudet högre än både ständigt uppsnackade Collector och Valeur som är en personlig favorit men inte i samma division. Hade det varit omvända spår så hade nog Charrua landat på minst 50% och till under 10% är han en riktigt spelvärd chanspik men ju fler streck på streckfavoriterna desto bätte för oss andra som hittar dragen! Lycka Till ;-)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 04:25   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 081
Sharp$: 3304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Volt, tillägg och medeldistans är varför ingen streckar CF, förutom att den visat zero form länge nu. Tycker till och med att den är överstreckad till 4%. Örjan bör vinna detta men ta med Valeur så har man helgarderat. Ju fler streck på chanslösa hästar desto bättre för oss andra. Lycka till!
Mellby Collector, spår 2 i volten, känns väl så där.

Då är väl Valuer bra mkt mer spännande, då den lär
bli hälften så mycket spelad.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 08:20   #7
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Liten analys.

avd1.
Här har jag omgångens fynd till 4%. Vivo Per Lei trivs som handen i handsken på Jägersro och i spets, barfota ikväll, litet fält. Här tror jag kusken vill placera sig och hästen går bara i ledningen så taktiken borde vara given. Hitman har förvisso varit ute i lite tuffare sammanhang, hängde med okej senast slog inga gnistor precis, dödens nu och får göra jobbet? Lite väl stor favorit i min bok.. (troligen jänkarbike idag) vanlig vagn de fem senaste eftersom Jorma inte gillar att köra i den amerikanske vagnen


avd2.
Tuffeto Jet är grymt bra för dagen och har chans oavsett resa. Conrad är optimist. Jim har en ruskigt fin talang till start i form av Pointlist (namnet) som han haft goda förhoppningar på slutet och hästen har verkligen utvecklats snyggt. Blåser ner dem igen? Korsdraget är OVERTIMEOSÅFIN som var fin i combacken, visade i fjol att man kan avsluta från svåra lägen, kan öppna men släpper troligen, med lucka i tid och fritt spurtutrymme kan detta vara en rejäl smäll. 0%


avd3.
Rajesh Face kan vara överlägsen men jag vill helst inte spika en häst som är ohyggligt osäker, draget är Peter Bags som spurtat bra på slutet och senast fick man utdelning på formen genom en enkel seger. Frozen och Alamo har varit en besvikelse så här långt och de väljer jag att lägga i C ranken. Både nr 2 och 3 har bra form för dagen och en resa i främre träffen borde det bli och med klaff kan någon av dem skrälla. Radiation har varit ute i tuffa v75 lopp på slutet och fått hårdhet av det. Tumble Dryer vinner sällan numera men spurtar bra varje gång.

avd4.
Caddie blir svårtuggad om hon kommer ut i tid. Toppsto!!! Jag vill lyfta fram GENUINE BOKO som har sätt ruskigt fin ut på slutet, utvecklingskurvan pekar åt rätt håll, om min tipsetta inte har form för vinst så kan mycket väl denna ide blåsa ner dem sista 700. Devon Am har också visat fart och fick ett bra läge, plats? Loppet är som sagt vidöppet och många streck är inte fel. Själv tar jag alla.

avd5.
Go For bananas snodde showen senast och Andre siktar på repris, såg dock lite stum ut sista 100 och det kan sitta kvar i benen. Tipset till Peters häst (nr4) som han troligen rycker skorna på idag. Har visat fin fart och blir troligen 50 meter bättre med barfota runt om.. 33% och spiken är given..

avd6.
Conny Sisu fick ett perfekt läge och idag rycker väl Vejo skorna? Kim kör i flytet och kan mycket väl få respekt när han kommer till tät för att sedan köra i 16 tempo första 1000. Värst emot är Torbjörn och nr 10 som är i sitt livsform. Måste dock ha tur med ryggar. BREIDABLIKS NUBBE har skyhög kapacitet mötte Bold Eagle senast, också given på lappen. 11%!!! Melby Collector satt fast med allt senast har spurtat bra på slutet utan att få till det, fixar han spåret bör han vara med där framme och kriga.

avd7.
När två trätter vinner en trejde? GLOBAL TENDENCY kan öppna fort och Peter gör nog ett försök att iallfall komma före värsta hotet nr 7 kan bli en sevärd duell dessa emellan men jag går för knock och spelar med några andra som ger bra med deg om de infriar. SOONAFTERMIDNIGHT avslutar rappt varje gång, skorryck idag? OLIVIA CHERI gav ett gott intryck senast. CAPRESE kan vara loppets dammsugare, hästen är i bra slag för dagen och skulle gynnas kraftigt om det blir tempo i loppet. 0%


avd8.
Baron Gift får förtroendet jag gillar intrycket och om inte spåret blir en fälla så blåser man ner rubb och stubb till slut, kör utgång tillsammans med Valley Brodde som skulle förvisso startat nyligen men ströks, idag känns han iallfall skitfin inför detta och den är rolig tillsammans med baronen. Perfect dynamite är mer stark än snabb, tempo vore ++. Jag streckar alla..

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 12:10   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

D.D.'s Hitman är säkert väl förberedd. Puro brukar inte fuska med träningen. Global Tendency går med bike idag och har bra chans att leda runt om. Det är mina två spikar på förhand, men jag kan alltid ändra mig under dagen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 12:12   #9
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Klanke :
Liten analys.

avd1.
Här har jag omgångens fynd till 4%. Vivo Per Lei trivs som handen i handsken på Jägersro och i spets, barfota ikväll, litet fält. Här tror jag kusken vill placera sig och hästen går bara i ledningen så taktiken borde vara given. Hitman har förvisso varit ute i lite tuffare sammanhang, hängde med okej senast slog inga gnistor precis, dödens nu och får göra jobbet? Lite väl stor favorit i min bok.. (troligen jänkarbike idag) vanlig vagn de fem senaste eftersom Jorma inte gillar att köra i den amerikanske vagnen

Nilsson låter uppåt värre på VPL :
4 Vivo per Lei (Christoffer Eriksson) har fått något så ovanligt som en liten­ ­träningsperiod. Har annars startat året runt i flera säsonger. Nu har vi ställt av honom och gett honom träning. Hästen känns väldigt stark och fin. Blir skoj att se vad han gör nu har han fått chansen och gå på gym lite.­ Kan bli barfota runt om. Vi tar beslutet ganska sent. Västa hotet har han på utsidan. Går sina bästa lopp i ledningen. Kommer han dit så kör vi gärna där. Toppladdad i ett 15-jobb på banan förra veckan. Han känns sugen, säger Lars I Nilsson. ( aftonbladet idag)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+10)
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 12:40   #10
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Bästa draget i omgången :
V86-6: Nr 6 Paparazzi M. Erik utnyttjar springspåret och sitter i spets. Går troligen barfota nu. Senare kommer Statistik-Jens och förklarar för er att tilläggshästarna har svårt att ta in ett tillägg. Häst med spetschans som är streckad till 4 % är omgångens mest spelvärda häst. Det är vad jag tror han skriver.

EDIT * ( Statistik-Jens är nu publicerat men han missar att nr. 6 Paparazzi M är spetshästen )

V86-6: Ett tillägg, medeldistans, hög klass
Tilläggshästarna har fått en tuff proposition (statistik finns på sidorna 150-151).
Intressant statistik som många saknar koll på finns på sidan 151. Där ser man bland annat att startvoltens hästar är gynnade, samt att skrällrisken är tämligen hög vid aktuell proposition. Hälften av vinnarna rankas 4 eller lägre.
Spetshästen håller undan i 43 procent av loppen och tilläggshästarnas chanser övervärderas grovt.

Senast redigerad av Enkelrad den 2017-03-15 klockan 14:05.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 12:58   #11
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 43
Sharp$: 153
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Liten analys.

avd1.
Här har jag omgångens fynd till 4%. Vivo Per Lei trivs som handen i handsken på Jägersro och i spets, barfota ikväll, litet fält. Här tror jag kusken vill placera sig och hästen går bara i ledningen så taktiken borde vara given. Hitman har förvisso varit ute i lite tuffare sammanhang, hängde med okej senast slog inga gnistor precis, dödens nu och får göra jobbet? Lite väl stor favorit i min bok.. (troligen jänkarbike idag) vanlig vagn de fem senaste eftersom Jorma inte gillar att köra i den amerikanske vagnen

- För stor favorit helt klart och 4an är tidig liksom 3...men det här loppet målas igen...kan skrälla.


avd2.
Tuffeto Jet är grymt bra för dagen och har chans oavsett resa. Conrad är optimist. Jim har en ruskigt fin talang till start i form av Pointlist (namnet) som han haft goda förhoppningar på slutet och hästen har verkligen utvecklats snyggt. Blåser ner dem igen? Korsdraget är OVERTIMEOSÅFIN som var fin i combacken, visade i fjol att man kan avsluta från svåra lägen, kan öppna men släpper troligen, med lucka i tid och fritt spurtutrymme kan detta vara en rejäl smäll. 0%

12an var oerhört bra senast och vann trots dödens och trots att Malkin NO fick gå med i rygg på den...med Kevin i sulkyn hade jag spikat trots spåret...bara fram i dödens mitt i loppet och reglera...1an är dock intressant nu...första skoryck i år, lopp i kroppen och spetsläge...tycker dom här två höjer sig och är tveksam till att betala för tysken.


avd3.
Rajesh Face kan vara överlägsen men jag vill helst inte spika en häst som är ohyggligt osäker, draget är Peter Bags som spurtat bra på slutet och senast fick man utdelning på formen genom en enkel seger. Frozen och Alamo har varit en besvikelse så här långt och de väljer jag att lägga i C ranken. Både nr 2 och 3 har bra form för dagen och en resa i främre träffen borde det bli och med klaff kan någon av dem skrälla. Radiation har varit ute i tuffa v75 lopp på slutet och fått hårdhet av det. Tumble Dryer vinner sällan numera men spurtar bra varje gång.

- Nu är det Johnny som kör(Sveriges mest underskattade kusk) Rajesh och jag tror att han parerar galopprisken lätt i första sväng där hästen tidigare haft problem...startsnabb och med Luddes vinterträning och lopp i kroppen så tvekar jag inte...given spik 16,5 första 1000 14,5 på mellanvarvet och 11 blank sista varvet...sen vill jag se dom stayers som startar 40 bakom som pallar blanda sig i nån segerstrid med det upplägget.

avd4.
Caddie blir svårtuggad om hon kommer ut i tid. Toppsto!!! Jag vill lyfta fram GENUINE BOKO som har sätt ruskigt fin ut på slutet, utvecklingskurvan pekar åt rätt håll, om min tipsetta inte har form för vinst så kan mycket väl denna ide blåsa ner dem sista 700. Devon Am har också visat fart och fick ett bra läge, plats? Loppet är som sagt vidöppet och många streck är inte fel. Själv tar jag alla.

-5-6 hästar kan vinna...lättlöst lopp.

avd5.
Go For bananas snodde showen senast och Andre siktar på repris, såg dock lite stum ut sista 100 och det kan sitta kvar i benen. Tipset till Peters häst (nr4) som han troligen rycker skorna på idag. Har visat fin fart och blir troligen 50 meter bättre med barfota runt om.. 33% och spiken är given..

GFB gick mycket riktigt in i kaklet senast och med den urladdningen så är det definitivt inte läge att spika...fler bra som rycker skorna i det här loppet ikväll...

avd6.
Conny Sisu fick ett perfekt läge och idag rycker väl Vejo skorna? Kim kör i flytet och kan mycket väl få respekt när han kommer till tät för att sedan köra i 16 tempo första 1000. Värst emot är Torbjörn och nr 10 som är i sitt livsform. Måste dock ha tur med ryggar. BREIDABLIKS NUBBE har skyhög kapacitet mötte Bold Eagle senast, också given på lappen. 11%!!! Melby Collector satt fast med allt senast har spurtat bra på slutet utan att få till det, fixar han spåret bör han vara med där framme och kriga.

- Valeur vinner detta om den får ett ok lopp...2an borde det vara rätt stor galopprisk på...lurar på det här loppet...vid skoryck på Conny är den given.

avd7.
När två trätter vinner en trejde? GLOBAL TENDENCY kan öppna fort och Peter gör nog ett försök att iallfall komma före värsta hotet nr 7 kan bli en sevärd duell dessa emellan men jag går för knock och spelar med några andra som ger bra med deg om de infriar. SOONAFTERMIDNIGHT avslutar rappt varje gång, skorryck idag? OLIVIA CHERI gav ett gott intryck senast. CAPRESE kan vara loppets dammsugare, hästen är i bra slag för dagen och skulle gynnas kraftigt om det blir tempo i loppet. 0%

En eller flera håller med om 11an trots läge är tidig men klar U-häst favoriten trots klåparingves


avd8.
Baron Gift får förtroendet jag gillar intrycket och om inte spåret blir en fälla så blåser man ner rubb och stubb till slut, kör utgång tillsammans med Valley Brodde som skulle förvisso startat nyligen men ströks, idag känns han iallfall skitfin inför detta och den är rolig tillsammans med baronen. Perfect dynamite är mer stark än snabb, tempo vore ++. Jag streckar alla..


God tur!
- Här kommer omgångens andra spik...1an har varit grym från dödens i två V75 lopp...blir säkert skoryck ikväll och god chans att sitta i spets efter 3-400 meter...den enda som kan öppna utom 1 är Destiny Am men den är ingen blixt iväg...2an är rejält starttrög liksom 3 och om 5an hinner förbi så kör bara Bergh till spets i första sväng och Haughstad släpper garanterat med sin häst som årsdebuterar...Uträknat och klart.
Peter123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 13:34   #12
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
D.D.'s Hitman är säkert väl förberedd. Puro brukar inte fuska med träningen. Global Tendency går med bike idag och har bra chans att leda runt om. Det är mina två spikar på förhand, men jag kan alltid ändra mig under dagen.
Högoktanig travsport idag, med en hel del kulltoppar, elithästen D.D.´s Hitman och formtoppade Luddehästar till start.

Det är svårt att lägga sig i dina val av spikar för tillfället. Form slår det mesta, eller hur?

Jag är löjligt förtjust i 2 Julia Pellini (16%).
Grymt intryck vid vinster och andraplats på slutet.
När hästen är endast tredjehandare i ett orutinerat gäng, så måste jag ha med den.
I Oaksfinalen senast var det gott om kräm kvar i linorna vid målgång, så slutplaceringen kan tas med en nypa salt.
I försöket var det rena virvelvinden som kom stormande till slut.
Om tränaren är någorlunda uppåt inför starten så rankar jag henne högst eller kanske rent utav spikar. Spikar behövs ju på V86.


Senast redigerad av Fidus den 2017-03-15 klockan 13:43. Anledning: startnummer 2 ska det vara...
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 14:18   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Högoktanig travsport idag, med en hel del kulltoppar, elithästen D.D.´s Hitman och formtoppade Luddehästar till start.

Det är svårt att lägga sig i dina val av spikar för tillfället. Form slår det mesta, eller hur?

Jag är löjligt förtjust i 2 Julia Pellini (16%).
Grymt intryck vid vinster och andraplats på slutet.
När hästen är endast tredjehandare i ett orutinerat gäng, så måste jag ha med den.
I Oaksfinalen senast var det gott om kräm kvar i linorna vid målgång, så slutplaceringen kan tas med en nypa salt.
I försöket var det rena virvelvinden som kom stormande till slut.
Om tränaren är någorlunda uppåt inför starten så rankar jag henne högst eller kanske rent utav spikar. Spikar behövs ju på V86.

Ja, det är fina lopp. Det är nu det är som roligast med trav. "Form slår klass", ja ibland är det så, men jag har spikat flera årsdebutanter sista tiden och det har gått bra. D.D.'s Hitman tycker jag har så överlägsen kapacitet och lär vara väl förberedd, så den borde ha fin chans här. Julia Pellini har inte startat sedan i september och där tror jag att form verkligen slår klass. Peter tar spets, biken är på, barfota, formen på topp etc. Julia Håleryd går upp i klass och har ett svårt spår. Upp till bevis på den.

Annars är det svårt att hitta spikarna ikväll. Rajesh Face tror de flesta är klar, men jag tror mest på Frozen (om nya tränaren fått den i form). Caddie Lisiex måste man ha med, men den är knappast en spik från läget. Här kan det nog hända något. Breidabliks Nubbe gör årsdebut och är klart intressantast i sitt lopp. Marciano i sista kan vara ett bud på spik, men jag undviker helst att sita med singelstreck i sista loppet. Många topphästar i årsdebut och ett par av dem vinner nog.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 15:06   #14
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4267
Standard

I lopp 6 på valla (loppet innan V86) kan det finnas en god möjlighet till extra spelpengar i form av 9 Love Lyjam. Höll bra senast och endast slagen av smygkörd i andra starten efter vila. Fick göra en hel del jobb själv, då med tunga järnskor, ikväll lätta aluminium. Just nu runt 10 ggr degen!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 15:55   #15
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Jens har rätt det ser onekligen bra ut för Caddie i avd4 och det borde vara toppchans! Kenneth har väl än så länge aldrig fått hästen med gunga? Walman låter uppåt och tycker han borde vara där framme. Favorit men knapp sådan 37% lär nog sjunka.. Blir spik då jag tycker den har vettigare chans än övriga.

https://pinracer.se/systems/c-mvi9wa...cq-4z8j/shared

i avd4 kan det bli körning och det skulle väl gynna takter och Birger mot sitt slut där båda är underskattade.

Valley Brodda är en häst som jag tjänat lite pengar på tidigare kan inte förstå att hästen är spelad på 3-4% Prisvärd!


Favoriten i avd3 är bra men galopperar ofta, Dumble Tryer (namnet) gör ofta bra lopp men får sällan till nosen först, enklare nu men samtidigt volt start och tillägg känns sådär.

DD1. 7
DD2. 8-11
*50

Lycka till travvänner!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td