Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-26, 13:47   #196
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12600

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 26.3

Lite bättre igår då, 2-1 med BLGM, och vinst i Clippers - Jazz matchen.

Dagens spel:

Båda lagen gör mål

Spelar här en dubbel och en singel, pga lågt odds:

Dubbel

1.VM-Kval
Azerbaijan - Tyskland, BLGM (NEJ)
Kl 18:00

2.VM-Kval
England - Litauen, BLGM (NEJ)
Kl 18:00

Totalt odds: 1,86 (Unibet)

Singel
1.VM-Kval
Montenegro - Polen, BLGM (JA)
Odds: 2.16 (Unibet) Kl 20:45

Återkommer med spel från Amerika!!!

Två Amerika-spel idag:

1.NBA
Denver - New Orleans: över 226.5 poäng
Odds: 1.95 (Unibet) Kl 02:00

Siffrorna ljuger inte! Denvers offensiv har varit imponerande sedan All-Star uppehållet. Denver rankas tvåa för tillfället i points per possession on offense. Man har lyckats göra 124 poäng eller mer i fem av de sex senaste matcherna under ordinarie tid. Man har nu också fullt manskap igen när Wilson Chandler och Danilo Gallinari är tillbaka. Värt att notera är också att man lyckades göra 125 poäng senast mot Indiana fast man inte sköt speciellt bra, 47% field goal och man missade hela 20 av 27 trepoängare. Men deras aggressivitet ledde till 43 frikast.
New Orleans offensiv har också framskridit märkbart sedan DeMarcus Cousins kommit dit, och defensivt är man katastrofala just nu. Positivt är dock att point guarden Jrue Holiday har sett bra ut på sistone och chansen till poäng ökar. Pelicans har ändå lyckats göra 107+ poäng i fyra av de fem senaste matcherna.
Jag förväntar mig en highscoring match där det tunga försvarsarbetet blir lite lidande i den tunna Denver luften, och att poängen klart går över totalen, 235-240 poäng.

2.NHL
Pittsburgh - Philadelphia: Pittsburgh -1
Odds: 2.07 (Unibet) Kl 01:00

Detta är en viktig match för Pittsburgh ifall man vill vinna Metropolitan. Man är tre poäng efter ledande Washington. Philadelphia lyckades vinna senast med hela 4-0, men jag kan inte se det hända här igen. Det var på bortaplan, där man bara fick till 23 skott på mål. Det har varit dag och natt för Pittsburgh på bortaplan. Men Pittsburgh på hemmaplan är ett helt annat lag. Hemma skjuter man i snitt 36 skott på mål, så Philly keepern Steve Mason kommer få fullt upp.
Philadelphia hade också match igår, så inte alltför lätt att åka på ett taggat och revanschsuget Pittsburgh inatt.
Överlag är Pittsburgh det mycket bättre laget, speciellt hemma, och jag tror inte man förlorar två gånger i rad mot ärkerivalen Flyers.
Pittsburgh -1, med pengarna tillbaka vid uddamålsvinst känns bra till oddset 2.07.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+5)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-03-26 klockan 22:02.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat