Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-26, 12:47   #196
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 26.3


Lite bättre igår då, 2-1 med BLGM, och vinst i Clippers - Jazz matchen.

Dagens spel:


Båda lagen gör mål

Spelar här en dubbel och en singel, pga lågt odds:

Dubbel

1.VM-Kval
Azerbaijan - Tyskland, BLGM (NEJ)
Kl 18:00

2.VM-Kval
England - Litauen, BLGM (NEJ)
Kl 18:00

Totalt odds: 1,86 (Unibet)



Singel
1.VM-Kval
Montenegro - Polen, BLGM (JA)
Odds: 2.16 (Unibet) Kl 20:45


Återkommer med spel från Amerika!!!


Två Amerika-spel idag:

1.NBA
Denver - New Orleans: över 226.5 poäng
Odds: 1.95 (Unibet) Kl 02:00

Siffrorna ljuger inte! Denvers offensiv har varit imponerande sedan All-Star uppehållet. Denver rankas tvåa för tillfället i points per possession on offense. Man har lyckats göra 124 poäng eller mer i fem av de sex senaste matcherna under ordinarie tid. Man har nu också fullt manskap igen när Wilson Chandler och Danilo Gallinari är tillbaka. Värt att notera är också att man lyckades göra 125 poäng senast mot Indiana fast man inte sköt speciellt bra, 47% field goal och man missade hela 20 av 27 trepoängare. Men deras aggressivitet ledde till 43 frikast.
New Orleans offensiv har också framskridit märkbart sedan DeMarcus Cousins kommit dit, och defensivt är man katastrofala just nu. Positivt är dock att point guarden Jrue Holiday har sett bra ut på sistone och chansen till poäng ökar. Pelicans har ändå lyckats göra 107+ poäng i fyra av de fem senaste matcherna.
Jag förväntar mig en highscoring match där det tunga försvarsarbetet blir lite lidande i den tunna Denver luften, och att poängen klart går över totalen, 235-240 poäng.


2.NHL
Pittsburgh - Philadelphia: Pittsburgh -1
Odds: 2.07 (Unibet) Kl 01:00

Detta är en viktig match för Pittsburgh ifall man vill vinna Metropolitan. Man är tre poäng efter ledande Washington. Philadelphia lyckades vinna senast med hela 4-0, men jag kan inte se det hända här igen. Det var på bortaplan, där man bara fick till 23 skott på mål. Det har varit dag och natt för Pittsburgh på bortaplan. Men Pittsburgh på hemmaplan är ett helt annat lag. Hemma skjuter man i snitt 36 skott på mål, så Philly keepern Steve Mason kommer få fullt upp.
Philadelphia hade också match igår, så inte alltför lätt att åka på ett taggat och revanschsuget Pittsburgh inatt.
Överlag är Pittsburgh det mycket bättre laget, speciellt hemma, och jag tror inte man förlorar två gånger i rad mot ärkerivalen Flyers.
Pittsburgh -1, med pengarna tillbaka vid uddamålsvinst känns bra till oddset 2.07.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+5)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-03-26 klockan 21:02.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-27, 15:45   #197
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 27.3


No good day yesterday!
Split med BLGM, och båda Amerika-spelen förloras. Pittsburgh såg hemska ut igår, och man var näst intill chanslösa mot Flyers, 2-6.

Denver Nuggets gjorde sin sämsta match på länge och lyckades bara göra 90 poäng igår mot Pelicans, runt 35 poäng mindre än vad de gjort de senaste matcherna. Matchen slutar 90-115, och överspelet förloras klart.

Då kavlar vi upp ärmarna och försöker på nytt. Men så länge vi håller oss till planen, och inte jagar förluster kan vi klara oss ur de flesta "cold streaks".

Dagens spel:

Båda lagen gör mål

1.Vänskapsmatch
Turkiet - Moldavien: BLGM (NEJ)
Odds: 1.50 (Unibet) Kl 18:15

2.Vänskapsmatch
Senegal - Elfenbenskusten: BLGM (JA)
Odds: 2.38 (Unibet) Kl 20:00

Bara 2 här idag, eftersom den tredje matchen har ställts in!


Återkommer med ett eller två spel från Amerika!!!!


Amerika-spel:

1.NHL
Tampa Bay - Chicago: under 5.5 mål
Odds: 1,82 (Unibet) Kl 01:30

Jag tycker det finns värde här på underspelet i nattens batalj mellan Tampa Bay och Chicago. Jag hade väntat mig att linan skulle ligga på 5 här men vi får 5.5, troligtvis därför att Chicagos försvarsspel har varit absolut under all kritik här de tre senaste matcherna. Som coach vill man gå in och täppa till här inatt och inte skämma ut sig som man gjorde sist. Man förlorade men hela 0-7 senast mot Florida, och man har släppt in hela 14 mål på de senaste tre matcherna. Jag förväntar mig ett laddat och fokuserat Chicago här som i första hand riktar in sig på att täppa till där bak.
Tampa Bay har fortfarande chans på slutspel, men deras problem har varit defensiven. Till nattens match har man väldigt många offensiva skador. Callahan, Stamkos, Johnson, Namestikov och Paquette missar. Fyra av dessa är centrar. Väldigt många offensiva avbräck här, och jag tror att man får sikta in sig på försvarsspel här också för att ha en chans. Man har också klarat sig bra genom att spela försvarsspel. Börjar man ge sig in i ett målskyttekalas mot bra lag brukar det inte sluta lyckligt.
Underspelet här känns bra till oddset 1.82.


2.NHL
Calgary - Colorado: över 5.5 mål
Odds: 2.07 (Unibet) Kl 03:00

Jag måste prova överspelet här mellan Calgary och Colorado, till ett bra odds, 2.07. Colorado är absolut horrible, horrible, horrible defensivt, och har så varit länge. Jag tror inte på någon förändring här inatt. Så pass dåliga är man och har ingenting att spela för. Man har släppt in 26 mål på de senaste 5 matcherna. Skulle man ha något att spela för skulle jag kunna se en viss försvarsinriktning här.
Calgary är på väg mot slutspel, och har sett bra ut på senare tid. Offensiven ångar också på. Man har snittat 3.20 mål de senaste tio matcherna, och 4-5 mål ikväll borde inte vara omöjligt.
Över 5.5 mål till ett bra odds, 2.07 känns bra!!!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-03-27 klockan 21:33.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-28, 14:32   #198
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 28.3


Dagens spel:

Fotboll


Båda lagen gör mål

1.Vänskapsmatch
Ryssland - Belgien, BLGM (JA)
Odds: 1.88 (Unibet) Kl 18:00

2.Vänskapsmatch
Holland - Italien, BLGM (JA)
Odds: 2.00 (Unibet) Kl 20:45

3.Vänskapsmatch
Frankrike - Spanien, BLGM (JA)
Odds: 1.88 (Unibet) Kl 21:00


Två spel från Amerika idag:

1.NBA
Brooklyn Nets - Philadelphia 76ers: Brooklyn Nets -3
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 01:30

Nattens NBA-spel hämtar jag från Barclays Center i Brooklyn där Nets tar emot Philadelphia 76ers. Ur slutspelssynvinkel så är denna batalj betydelselös, inget av lagen har något att spela för. Det gör väl denna match rätt ointressant. Men ur bettingperspektiv kan det finnas lite värde och intresse.
Brooklyn spelar just nu sin kanske bästa basket på länge, och det finns ingen anledning att gå emot det nu. Man har flow, spelar utan press, och korgarna sitter titt som tätt. Man har lyckats vinna tre av sina fyra senaste matcher och har gjort 107+ poäng i dem. Man är också i stort skadefria, och är ute efter revansch för den senaste förlusten mot just 76ers, där man förlorade hemma 95 - 105.
Philadelphia kommer till denna match med en del skadeproblem. Sedan tidigare är ju Joel Embiid, Ben Simmons samt Jerryd Bayless borta. Till natten match är Sergio Rodriguez och Tiago Splitter frågetecken. Vidare förväntas Gerald Henderson och Jahlil Okafor missa nattens match. Philadelphia har förlorat tre av sina fyra senaste matcher.
Jag har svårt att se 76ers hänga med mot ett Brooklyn i sin bästa form, och så här pass skadedrabbat.


2.NHL
Minnesota Wild - Washington Capitals: över 5 mål
Odds: 1.79 (Unibet) Kl 02:00

Minnesota har det tungt just nu. Man behöver rycka upp sig rejält ifall man tänker vara med och slåss i playoff-matcherna. Målvakten Devan Dubnyk måste hetta till igen så fort som möjligt. Faktum är att man förlorat fyra av sina fem senaste matcher, och i dessa släppt in 17 mål. Men offensivt har man också kvalitet i duon Mikael Granlund - Mikko Koivu bl.a, och med en hemmamatch här mot starka Capitals behöver man knappast någon extra tändvätska.
Washington ångar på offensivt, man har vunnit fyra matcher i rad och gjort 15 mål på dessa. Med deras offensiva styrka och form är det inte omöjligt med många mål inatt igen.
Dessa två lag hör också till ligans allra bästa i målskytte samt power-play, så chansen till mål finns defenitivt. Båda lagen spelar också på en väldigt hög pace, man åker upp och ner över isen, och speciellt på hemmaplan vill Wild visa vad man går för, och vända den negativa trenden.
Över 5 mål, och pengarna tillbaka vid exakt 5 mål känns bra till det halvhyfsade oddset 1.79.

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-03-28 klockan 18:40.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-28, 21:32   #199
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

BLGM 29.3


BLGM-tjänsten har tre matcher för imorgon, men en spelas redan inatt:

Båda lagen gör mål

1.VM-Kval
Peru - Uruguay, BLGM (JA)
Odds: 1.68 (Unibet) Kl 04:15 (inatt)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-03-28 klockan 22:30.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 16:58   #200
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 29.3


Solid 4-2 dag igår!
BLGM spelen går 3-1, medräknat nattens sena spel. Brooklyn Nets klarade inte att fortsätta sin härliga streak, utan man förlorade mot 76ers.

Överspelet på Wild/Capitals sitter enkelt, där det blir hela 8 mål under ordinarie tid.


Dagens spel:

Båda lagen gör mål (fotboll)

2st idag, eftersom en match spelades inatt:

1.Romanian Cup
CS U Craiova - Dinamo Bucuresti, BLGM (JA)
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 20:30

2.Champions League, damer
Lyon - Wolfsburg, BLGM (JA)
Odds: 2.10 (Unibet) Kl 20:45



Amerika-spel, 3st:

1.NBA
NY Knicks - Miami: Miami -3
Odds: 1.97 (Unibet) Kl 01:30

Jag ser lite värde i Miami i nattens match mot Knicks. Jag vet att Miami spelar back-to-back, men kör ändå på dom inatt. Framförallt, jag litar inte på NY Knicks överhuvudtaget, man har haft en usel säsong och har ingenting att spela för. Jag tycker att -3 är väl generöst, linan är troligtvis liten pga Knicks 14-poängs hemmaseger mot Pistons, men bortsett från den matchen har man förlorat 5 raka och är 2-10 totalt de senaste 12 matcherna.
En nyckel här enligt mig är det att Miami inte har råd att ta en "night off". Man kämpar i Eastern Conference om en playoff plats med Chicago, och man är bara en match före dem just nu. Miami har också lyckats vinna 6 av 8 matcher mot Knicks.
Jag litar på att Miami Heat som har otroligt mycket att spela för fixar en seger mot svaga Knicks. Man borde klara att vinna med mer än 3 poäng. En sak till som är värt att notera är att Miami har varit bra denna säsong när dom spelat back-to-back matcher, hela 11-2 ATS.

2.NBA
San Antonio - Golden State: Golden State +4.5
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 03:30

En riktigt spännande batalj inatt mellan Spurs och Warriors, där jag tror ingen kommer vika ner sig. Jag gillar +4.5 här för Warriors, Spurs ska vara favoriter. Man har redan vunnit två matcher i år mot Warriors med en totalpoäng på 51. Imponerande! Jag tror linan här är så här liten pga att det kommer att komma in mycket "sharp money" på Warriors här. Det är hugget som stucket i denna match, men Spurs kommer iaf inte att vinna med 20+ poäng. Det finns inte på kartan för mej inatt.
Båda dessa lagen är superheta för tillfället, och Warriors borde vara motiverade att vinna inatt. Jag gissar att båda lagen går 100% inatt fullt ut. Och gör dom det, så anser jag att Warriors är det bättre laget.
Jag underskattar inte Warriors här. Jag tror man kan vinna denna match. Och det är inte ofta man får +4.5 poäng på ett hett och motiverat Warriors som är 60-14 denna säsong. Warriors +4.5 är taget!!

3.NHL
Arizona - St Louis: över 5 mål
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 04:30

Vi får ett bra odds på överspelet i nattens match mellan Coyotes och Blues. Dessa lag möttes i måndags, och då vann Blues med 4-1. Jag tycker det finns värde här på överspelet. St Louis har de senaste 9 matcherna mot Arizona snittat 4.44 mål, och verkar trivas bra mot dem.
Arizona har också lyckats göra mål på senare tid. man har vunnit 2 av de 3 senaste hemmamatcherna, och snittat 3.33 mål i de matcherna. Jag tror Arizona kan hänga med Blues här i nattens match. Båda lagen har spelat anfallshockey på senare tid, och jag ser inte att det skulle förändras till nattens match.
I 17 hemmamatcher i år för Arizona där totalen legat på 5 mål eller under, har man bara spelat 5 matcher under. Ser man till de 48 senaste matcher i denna statistik, har man bara spelat 16 matcher under totalen.
Blues har vunnit 10 av sina 12 senaste matcher, och snittat 3.5 mål på dessa.
När vi får hela 1.92 på över 5 mål, och pengarna tillbaka vid exakt 5 mål är det taget!!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-03-29 klockan 19:43.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 21:23   #201
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

BLGM 30.3


BLGM-tjänsten har tre matcher för imorgon, men en spelas inatt igen:

1.Brasilien, Paulista A1
Ponte Preta - Palmeiras, BLGM (JA)
Odds: 1.70 (Unibet) Kl 02:45
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-30, 15:45   #202
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 30.3


Dagens spel:


Båda lagen gör mål (fotboll)

1.Romanian Cup
Viitorul Constanta - Astra Giurgiu, BLGM (JA)
Odds: 2.02 (Unibet) Kl 20:00

2.Brasilien, Carioca
Portuguesa - Botafogo, BLGM (JA)
Odds: 2.32 (Unibet) Kl 00:30



Amerika-spel:

1.NBA
Minnesota Timberwolves - LA Lakers: över 218.5 p
Odds: 1.95 (Unibet) Kl 02:00

Öppna portarnas dag?
Kan så vara! Inget av lagen har brytt sig ett s--t om försvarsspel den senaste tiden. Speciellt unga Lakers har haft "öppet hus" väldigt länge. Jag ser inte att det skulle förändras till denna match. Båda är ute från slutspelet, dom spelar heller inte med någon större press på sig, och då brukar man ofta lyckas bättre framåt och försvarsspelet blir lidande, precis så har det sett ut.
Minnesota har de senaste sju matcherna släppt till i snitt 117 poäng, men man har också varit effektiva framåt, 107 poäng i snitt på de sju senaste.
Lakers har de senaste sju matcherna släppt till 120 poäng i snitt, och man har gjort 108 poäng i snitt framåt.
Jag ser en liknande tillställning inatt väldigt trolig. Historiskt sett har överspelet mellan dessa lag varit ett bra spel, 8-2 de senaste tio. Jag tror att poängen kommer att flyga över totalen, 225-230 poäng.


2.NHL
Minnesota Wild - Ottawa Senators: Minnesota Wild (fulltid)
Odds: 2.12 (Unibet) Kl 02:00

Jag väljer att prova ett spel på Minnesota (fulltid) inatt mot Ottawa. Jag brukar oftast inte spela på ett lag som är i en förlustsvit. Men jag såg senaste match mellan Wild och Capitals, och jag gillade vad jag såg. En rejäl uppryckning i den matchen. Försvarsmässigt har man ännu lite att jobba med, men framåt såg man bra ut. Man mötte ju också det för tillfället bästa laget i ligan. Starkt av Wild att komma tillbaka i den matchen, och tvinga Capitals till övertid. Visserligen förlorade man den matchen, men ingen skam i det.
Ottawa tillhör de bättre lagen i ligan, men formen den senaste tiden har inte varit den bästa. Man är bara 2-6 på de senaste 8 matcherna, och att möta ett taggat Wild inatt på bortaplan som är på rätt väg blir tufft.
Jag tror också att Minnesotas starka power-play kommer till sin rätt inatt.
Oddset 2.12 är tillräckligt bra för att jag skall prova Wild inatt.


Det var alla spel idag!!!!!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-03-30 klockan 20:53.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-30, 21:17   #203
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

NHL - spel


Ett till spel inatt:

NHL
Montreal Canadiens - Florida Panthers: över 5 mål
Odds: 1,89 (Unibet) Kl 01:30

Jag väljer att spela ett till spel inatt. Florida Panthers båda målvakter James Reimer och Roberto Luongo är båda skadade, och Reto Berra kommer stå i mål för Panthers inatt. Han har bara spelat 4 matcher hittills och håller inte alls samma klass som Reimer och Luongo. Det öppnar upp för mål här anser jag. Canadiens offensiv har varit lysande den senaste tiden, samtidigt som Panthers också sett hyfsade ut.
Över 5 mål med pengarna tillbaka vid exakt 5 mål till oddset 1.89 är godkänt.

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-03-30 klockan 23:03.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-31, 09:35   #204
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 31.3


Bra dag igår, 5-0!!!


Dagens spel:


Båda lagen gör mål


1.Jupiler League, Belgien
Waregem - Anderlecht, BLGM (JA)
Odds: 1.65 (Unibet) Kl 20:30

2.Championship, England
Derby - Queens Park, BLGM (NEJ)
Odds: 1.84 (Unibet) Kl 20:45

3.Bundesliga, Tyskland
Hertha Berlin - Hoffenheim, BLGM (JA)
Odds: 1.82 (Unibet) Kl 20:30
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-31, 18:58   #205
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 31.3


Ett spel från Amerika inatt:

1.NBA
Oklahoma City Thunder - San Antonio Spurs: San Antonio -2.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 02:00

Jag gillar -2.5 på Spurs i nattens batalj mot Thunder. Spurs är enligt mej just nu det KLART näst bästa laget i ligan efter Warriors. Man är tvåa i alla viktiga statistiska kategorier.
Spurs är excellenta försvarsmässigt, kompakta och precisa offensivt och har en blandning av ung athletism och veteraner. Ett lysande bra lag! Man är också bra på bortaplan. Deras resultat på bortaplan är verkligt bra, man är 24-7 SU som favorit och overall 28-8 vilket är bäst i ligan.
Thunder är också ett kompakt lag. Man är just nu 2-3 matcher från en hemmafavör i slutspelet, där man fightas mot Jazz och Clippers. Jag tror dock att man faller på målsnöret här. När man spelar mot de allra bästa lagen i ligan brukar man ha svårt. Man har dock vunnit de två senaste hemmamatcherna mot Spurs. San Antonio kommer dock att vara motiverade här inatt, vilket jag tycker ger dom en fördel. Man är det klart bättre laget, och går man 100% skall man inte ha några problem att besegra Thunder.
San Antonio Spurs -2.5 är taget!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 04:40   #206
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 1.4


4-0 igår!
Vinstsviten förlängdes igår till 9 st i rad, och jag hoppas kunna fortsätta i samma spår så länge det går. Alla BLGM-spelen sitter, plus att San Antonio Spurs lyckas komma ikapp islutet och vinna med 5 poäng över Thunder. Tack för den vändningen! 3 BLGM-spel idag, och några Amerika-spel.


Dagens spel:


Båda lagen gör mål

1.Coupe de la Ligue, Frankrike
Monaco - Paris SG, BLGM (JA)
Odds: 1.70 (Unibet) Kl 21:00


2.Premier League, England
Liverpool - Everton, BLGM (JA)
Odds: 1.70 (Unibet) Kl 13:30


3.Bundesliga, Tyskland
Schalke - Dortmund, BLGM (JA)
Odds: 1.65 (Unibet) Kl 15:30




Amerika-spel:

1.NHL
Philadelphia Flyers - New Jersey Devils: Philadelphia (fulltid)
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 01:00

Flyers och Devils möts natten till söndag i Wells Fargo arena i Philly. Vi har här en matchup som jag skarpt gillar, och här måste jag gå med det för tillfället klart bättre laget. Devils är totalt ute ur leken och väntar bara på att säsongen skall ta slut. Chanserna är också minimala att Philly skall ta sig till playoff. Teoretiskt är det möjligt, men osannolikt.
Men så länge det finns den minsta chans så kommer man ge allt.
Flyers är i en flygande form för tillfället. Man har vunnit 3 raka matcher, mot väldigt bra lag, Pittsburgh, Ottawa samt NY Islanders. Man har gjort hela 15 mål på de tre senaste matcherna. Man har också revansch att utkräva för tre förluster denna säsong mot New Jersey, så motiverade är man säkerligen här.
New Jersey har det tungt just nu. Man har hela 5 förluster på raken, och man spelade dessutom igår, så att komma till Wells Fargo och möta ett motiverat Philly som har revansch att utkräva blir ingen lätt uppgift. Stjärnan Mike Cammalleri är också osäker till denna match.
Philadelphia är ett bra hemmalag, man är 23-11-4 hittills denna säsong. New Jersey är inte speciellt bra borta, bara 12-20-6 hittills. Jag har svårt att se Devils hänga med här, och tror att Flyers tar en enkel seger. Jag måste gå med det mycket, mycket hetare laget här.

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-01 klockan 05:23.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 16:42   #207
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Inga fler spel idag!!!!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-02, 15:44   #208
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 2.4


4-0 igår!

MLB-premiär idag, men jag väljer att avstå den första veckan av säsongen för att få lite mer skinn på näsan innan jag sätter igång, det är en lång säsong.

BLGM-tjänsten har 3 spel också idag, spelen finns på 007soccerpicks.com (Both to score) för intresserade. Jag väljer ett av dem idag.

Dagens spel:

Båda lagen gör mål

1.Serie A, Italien
Napoli - Juventus, BLGm (JA)
Odds: 1.77 (Unibet) Kl 20:45


Återkommer om en stund med något Amerika-spel!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-02, 17:32   #209
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 2.4


Ett spel från NBA inatt:

1.NBA
Cleveland Cavaliers - Indiana Pacers: över 214.5 p
Odds: 1.95 (Unibet) Kl 00:00


Jag väljer överspelet i nattens batalj mellan Cavaliers och Pacers till ett hyfsat odds, 1.95. Clevelands försvar har inte varit det bästa på senare tid, och man behöver skärpa till sig till det stundande playoff spelet. Indiana kämpar om en playoff plats för tillfället och behöver segrar.
Cavaliers vann senast mot 76ers med 122 - 105, och jag tror vi kan få se en liknande tillställning inatt. De senaste två matcherna i Cleveland mellan Cavaliers och Pacers har haft en snittpoäng på 233. Det brukar bli highscoring matcher mellan dessa två lag, och inget av dessa lag har haft bra försvar den senaste tiden.
Indiana har dock inte gjort jättemycket poäng den senaste tiden, och därför tror jag att linan är så låg. Jag hade väntat att linan skulle ligga på runt 220 eller så.
Men för att Indiana skall kunna hänga med här är man nästan tvungen att sikta in sig på att göra många poäng, eftersom Cavaliers troligtvis kommer hålla högt tempo på hemmaplan.
7 av de senaste 8 matcherna för Pacers har gått över totalen, och Cavaliers har spelat 5 av de 6 senaste matcherna över totalen i Eastern Conference.
När Cavaliers styr upp tempot, och Pacers är tvunget att hänga med, tror jag vi kommer få se en highscoring match inatt.


Det var alla spel idag!
Lycka till!!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-02 klockan 17:44.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-03, 13:02   #210
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

15 matcher i rad från torsdag - söndag. Grattis till de som ryggade. Klent utbud idag, hittar i princip ingenting spelvärt. Avstår spel idag och återkommer imorgon!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td