Spel 29.3
Solid 4-2 dag igår!
BLGM spelen går 3-1, medräknat nattens sena spel. Brooklyn Nets klarade inte att fortsätta sin härliga streak, utan man förlorade mot 76ers.
Överspelet på Wild/Capitals sitter enkelt, där det blir hela 8 mål under ordinarie tid.
Dagens spel:
Båda lagen gör mål (fotboll)
2st idag, eftersom en match spelades inatt:
1.Romanian Cup
CS U Craiova - Dinamo Bucuresti, BLGM (JA)
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 20:30
2.Champions League, damer
Lyon - Wolfsburg, BLGM (JA)
Odds: 2.10 (Unibet) Kl 20:45
Amerika-spel, 3st:
1.NBA
NY Knicks - Miami: Miami -3
Odds: 1.97 (Unibet) Kl 01:30
Jag ser lite värde i Miami i nattens match mot Knicks. Jag vet att Miami spelar back-to-back, men kör ändå på dom inatt. Framförallt, jag litar inte på NY Knicks överhuvudtaget, man har haft en usel säsong och har ingenting att spela för. Jag tycker att -3 är väl generöst, linan är troligtvis liten pga Knicks 14-poängs hemmaseger mot Pistons, men bortsett från den matchen har man förlorat 5 raka och är 2-10 totalt de senaste 12 matcherna.
En nyckel här enligt mig är det att Miami inte har råd att ta en "night off". Man kämpar i Eastern Conference om en playoff plats med Chicago, och man är bara en match före dem just nu. Miami har också lyckats vinna 6 av 8 matcher mot Knicks.
Jag litar på att Miami Heat som har otroligt mycket att spela för fixar en seger mot svaga Knicks. Man borde klara att vinna med mer än 3 poäng. En sak till som är värt att notera är att Miami har varit bra denna säsong när dom spelat back-to-back matcher, hela 11-2 ATS.
2.NBA
San Antonio - Golden State: Golden State +4.5
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 03:30
En riktigt spännande batalj inatt mellan Spurs och Warriors, där jag tror ingen kommer vika ner sig. Jag gillar +4.5 här för Warriors, Spurs ska vara favoriter. Man har redan vunnit två matcher i år mot Warriors med en totalpoäng på 51. Imponerande! Jag tror linan här är så här liten pga att det kommer att komma in mycket "sharp money" på Warriors här. Det är hugget som stucket i denna match, men Spurs kommer iaf inte att vinna med 20+ poäng. Det finns inte på kartan för mej inatt.
Båda dessa lagen är superheta för tillfället, och Warriors borde vara motiverade att vinna inatt. Jag gissar att båda lagen går 100% inatt fullt ut. Och gör dom det, så anser jag att Warriors är det bättre laget.
Jag underskattar inte Warriors här. Jag tror man kan vinna denna match. Och det är inte ofta man får +4.5 poäng på ett hett och motiverat Warriors som är 60-14 denna säsong. Warriors +4.5 är taget!!
3.NHL
Arizona - St Louis: över 5 mål
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 04:30
Vi får ett bra odds på överspelet i nattens match mellan Coyotes och Blues. Dessa lag möttes i måndags, och då vann Blues med 4-1. Jag tycker det finns värde här på överspelet. St Louis har de senaste 9 matcherna mot Arizona snittat 4.44 mål, och verkar trivas bra mot dem.
Arizona har också lyckats göra mål på senare tid. man har vunnit 2 av de 3 senaste hemmamatcherna, och snittat 3.33 mål i de matcherna. Jag tror Arizona kan hänga med Blues här i nattens match. Båda lagen har spelat anfallshockey på senare tid, och jag ser inte att det skulle förändras till nattens match.
I 17 hemmamatcher i år för Arizona där totalen legat på 5 mål eller under, har man bara spelat 5 matcher under. Ser man till de 48 senaste matcher i denna statistik, har man bara spelat 16 matcher under totalen.
Blues har vunnit 10 av sina 12 senaste matcher, och snittat 3.5 mål på dessa.
När vi får hela 1.92 på över 5 mål, och pengarna tillbaka vid exakt 5 mål är det taget!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av maximalvinst den 2017-03-29 klockan 20:43.
|