Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-04, 19:50   #211
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12577

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 4.4

Få se om vi kan förlänga streaken inatt, men förr eller senare får vi nog börja räkna med förluster!

Dagens spel, 2st:

1.NBA
Cleveland Cavaliers - Orlando: Cleveland -9
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 01:00

Ser lite värde i Cleveland inatt. Detta är en "get rich match" för Cavaliers när tafatta Magic kommer på besök. Orlando är bara 13-26 SU på bortaplan, medan Cleveland är 31-8, så detta är en riktig "mismatch".
Det jag kan säga om Orlando är att dom är mediokra som allra bäst, och som värst totalt urusla som lag.
Dessa tankar har jag om nattens match. Cleveland har en viktig match imorgon mot Boston, och jag tror man kommer göra processen kort med Orlando. Man kommer gå ut hårt och ta en 20+ ledning, och ta in reserverna i sista quartern för att hålla ut. Alla i Cavaliers kommer att vara tillgängliga, så jag räknar med 100%.
Orlando är 3-9 ATS på de 12 senaste matcherna och har förlorat SU 7 av de 8 senaste på bortaplan. Cavaliers senaste resultat är väl inte super, men man har ändå 7 av 8 ATS vinster mot Orlando.
Cleveland -9 är taget!!!

2.NHL
Colorado Avalanche - Chicago Blackhawks: Chicago -1
Odds: 1.89 (Unibet) Kl 03:00

Denna säsong är rakt ner i toalettstolen för Colorado. Med ett resultat på 21-54-2 har man redan sina semesterplaner klara, och har börjat packa väskorna. Chicago laddar upp för att försöka plocka hem Stanley Cup i år. Dock förlorade Blackhawks mot Boston Bruins i söndags, så motivationen borde det inte vara något fel på här mot svaga Avalanche.
Chicago har snittat 3.00 mål per match hittills denna säsong, vilket är sjunde bästa i NHL. Defensivt är man också topp 10, man släpper till 2.54 mål per match. Chicago är också ett mycket bra bortalag, man är hela 24-12-2 i år borta.
Kort sagt, jag förväntar mig ett laddat och motiverat Blackhawks, som har vunnit 6 av de 7 senaste mot Avalanche. Playoff börjar närma sig och man bör börja finslipa på detaljerna, och går man 100%, vilket jag tror, så borde man inte ha några problem att nappa en vinst inatt, mot "semesterlaget" Avalanche. Blackhawks -1 och pengarna tillbaka vid uddamålsvinst till oddset 1.89 känns bra!

Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-04 klockan 20:07.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat