Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-04, 18:50   #211
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 4.4


Få se om vi kan förlänga streaken inatt, men förr eller senare får vi nog börja räkna med förluster!


Dagens spel, 2st:


1.NBA
Cleveland Cavaliers - Orlando: Cleveland -9
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 01:00

Ser lite värde i Cleveland inatt. Detta är en "get rich match" för Cavaliers när tafatta Magic kommer på besök. Orlando är bara 13-26 SU på bortaplan, medan Cleveland är 31-8, så detta är en riktig "mismatch".
Det jag kan säga om Orlando är att dom är mediokra som allra bäst, och som värst totalt urusla som lag.
Dessa tankar har jag om nattens match. Cleveland har en viktig match imorgon mot Boston, och jag tror man kommer göra processen kort med Orlando. Man kommer gå ut hårt och ta en 20+ ledning, och ta in reserverna i sista quartern för att hålla ut. Alla i Cavaliers kommer att vara tillgängliga, så jag räknar med 100%.
Orlando är 3-9 ATS på de 12 senaste matcherna och har förlorat SU 7 av de 8 senaste på bortaplan. Cavaliers senaste resultat är väl inte super, men man har ändå 7 av 8 ATS vinster mot Orlando.
Cleveland -9 är taget!!!


2.NHL
Colorado Avalanche - Chicago Blackhawks: Chicago -1
Odds: 1.89 (Unibet) Kl 03:00

Denna säsong är rakt ner i toalettstolen för Colorado. Med ett resultat på 21-54-2 har man redan sina semesterplaner klara, och har börjat packa väskorna. Chicago laddar upp för att försöka plocka hem Stanley Cup i år. Dock förlorade Blackhawks mot Boston Bruins i söndags, så motivationen borde det inte vara något fel på här mot svaga Avalanche.
Chicago har snittat 3.00 mål per match hittills denna säsong, vilket är sjunde bästa i NHL. Defensivt är man också topp 10, man släpper till 2.54 mål per match. Chicago är också ett mycket bra bortalag, man är hela 24-12-2 i år borta.
Kort sagt, jag förväntar mig ett laddat och motiverat Blackhawks, som har vunnit 6 av de 7 senaste mot Avalanche. Playoff börjar närma sig och man bör börja finslipa på detaljerna, och går man 100%, vilket jag tror, så borde man inte ha några problem att nappa en vinst inatt, mot "semesterlaget" Avalanche. Blackhawks -1 och pengarna tillbaka vid uddamålsvinst till oddset 1.89 känns bra!

Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-04 klockan 19:07.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-05, 18:54   #212
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 5.4


Vinststreaken stannade tyvärr på 16st inatt efter att Chicago Blackhawks tappade en 3-0 ledning mot Colorado. Vinst på NBA-spelet. Ett spel inatt:


1.NBA
Phoenix Suns - Golden State Warriors: över 222.5 p
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 04:00

Jag väljer överspelet i nattens match mellan Suns och Warriors. Jag tror på en highscoring match här mellan dessa två lag.
Phoenix är ute ur leken och kan "play some ball and have some fun". När starka Warriors kommer på besök är man säkerligen motiverade att skruva upp tempot. Försvaret har varit ett stort problem för Suns i år, och när man är ute ur leken har det blivit än mer betydelselöst. Phoenix har de tre senaste matcherna snittat 117 poäng framåt och släppt till i snitt 126 poäng.
Warriors spelade en match igår, och borde ha lite tyngre ben idag, så där tror jag försvarsspelet kan bli lite lidande och poängen kan bli högre.
Sett till hela säsongen har Warriors varit ett bra underspel, men deras matcher har på senare tid blivit mer highscoring.
Man har på de tre senaste matcherna snittat 123 poäng framåt och släppt till 112 poäng i snitt. Totalt spelar man också sin fjärde match på sex dagar.
Med dessa förutsättningar tror jag vi landar någonstans på 230 poäng inatt.
Phoenix Suns har dessutom ligans sämsta försvar på hemmaplan, så med Warriors poängform den senaste tiden tycker jag oddsen är på vår sida inattens match.


Det var allt för idag!!
Lycka till!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-06, 16:26   #213
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 6.4


Vinst igår, matchen mellan Suns och Warriors slutar 111-120.


Dagens spel:

1.NBA
Orlando Magic - Brooklyn Nets: över 225.5 poäng
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 01:00

Jag fortsätter att köra på den linjen som har funkat bra den senaste tiden för mej. Här har vi återigen en matchup som är betydelselös med tanke på slutspel. En matchup där försvarsspel den senaste tiden kommit i andra hand. Jag ser inte att det skulle förändras till denna match.
Orlando har knappt försvarat alls den senaste tiden. I snitt de senaste 5 matcherna har man släppt till 121 poäng, och framåt har man fått till 109 poäng i snitt.
En sak värt att notera angående Brooklyns senaste resultat är att matchups som är betydelselösa har allt som oftast gått över totalen, och när man spelat matcher mot lag som kämpar om playoffplatser har det oftast gått under totalen. T.ex deras senaste match mot Philadelphia 4.4 slutade med vinst 141-118. Ett till exempel är från 1.4 mot nattens motståndare Orlando, då vann man med 121-111.
Så här har det ofta sett ut för dessa lag, och jag tror vi får se något liknande inatt. Överspelet har också varit ett bra spel i denna matchup, de senaste 3 matcherna mellan dessa lag har haft en snittpoäng på hela 235 poäng, och alla tre matcher har gått över totalen.
Överspelet mellan Magic och Nets känns bra!!!!


2.NHL
Florida Panthers - St Louis Blues: St Louis teamtotal över 2.5 mål
Odds: 1.76 (Unibet) Kl 01:30

Mitt andra spel för dagen blir St Louis att göra minst 3 mål borta mot Florida. Oddset är tillräckligt bra för att jag skall prova detta spel.
Florida har varit absolut katastrofala den senaste tiden, mycket beroende på målvaktsskadorna. Luongo är borta sedan tidigare och Reimer är osäker till nattens match. Och spelar han är han inte 100%. Kommer han inte till start blir det då Reto Berra som får kliva in, och han håller som jag tidigare nämnt inte alls samma klass som de andra två.
Florida blir ju heller inte bättre av att finländarna Jussi Jokinen och Alexander Barkov nu också är borta resten av säsongen.
St Louis har varit okej den senaste tiden, men man bör skärpa sig lite inför playoff. Man vill också säkerligen har revansch för den senaste förlusten mot Florida som man förlorade på hemmaplan den 20 februari med 1-2.
Jag hade först tänkt spela St Louis att vinna (inklusive övertid), men oddset där var 1.70, så jag kör på det lite högre oddset 1.76 på över 2.5 mål. Jag anser att det finns en god chans att Blues får till åtminstone tre mål, men är osäker på om de vinner. Därav över 2.5 mål för St.Louis.


Det var alla spel idag!!
Lycka till!!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-06 klockan 17:27.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-07, 14:31   #214
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 7.4


Dagens spel:

1.MLB
Chicago White Sox - Minnesota Twins: över 8.5 runs
Odds: 1.84 (Unibet) Kl 02:00

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-14 klockan 12:08.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-14, 12:21   #215
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Tillbaka från arbetsresa


Back in business igen!!!!

Fortsätter idag med BLGM - spel och MLB!!!

Återkommer senare idag!!

Glad påsk!!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-14, 13:14   #216
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 14.4


Dagens spel:

BLGM-spel (båda lagen gör mål)

1.Dubbel
Holland, Eredivisie
Heracles - AZ Alkmaar: BLGM (JA)
Odds: 1.43 (Unibet) Kl 20:00

Holland, Jupiler League
RKC Waalwijk - VVV Venlo: BLGM (JA)
Odds: 1.52 (Unibet) Kl 20:00

Totalt odds: 2.17



2.England, Championship
Newcastle - Leeds: BLGM (JA)
Odds: 2.10 (Unibet) Kl 20:45




Amerika spel:

1.MLB
Toronto Blue Jays - Baltimore Orioles: Toronto Blue Jays
Odds: 1.67 (Unibet) Kl 01:00

Toronto och Baltimore möts fredag natt i Toronto. Viktig match för Blue Jays här, där man skall försöka ta sig ur en dålig svacka. Deras record hittills är bara 1-8, men det är en lång säsong, och det vet dom också om själva. Kan dom ta sig ur detta inatt, det tror jag!
Aaron Sanchez är starting pitcher för Toronto inatt. Detta är hans andra start denna säsong, och spelade bra mot Rays, där han bara gav upp en run på 7 innings. Sanchez har spelat sig till en fast plats i Blue Jays laguppställning, och med ett bra 2017 kan han bli ett äss i framtiden.
Torontos offensiv har varit ganska livlös, bara 1 run igår mot Orioles där man förlorade med 1-2. Man hade dock chans i sista inningen med runners på andra och tredje bas men misslyckades.
Wade Miley startar för Baltimore inatt, och i hans första start mot Yankees gav han upp 0 runs och 1 hit på 5 innings. Jag tror inte att det fortsätter inatt.
Miley har inte haft ett år under 4.00 (ERA) sedan 2013, senaste två åren har han haft 4.98 samt 6.17.
Jag tror att Toronto är motiverade inatt och att deras offensiv så sakteligen börjar komma till liv.


2.MLB
LA Dodgers - Arizona Diamondbacks: Arizona +1.5
Odds: 1.91 (Unibet) kl 04:10

Intressant matchup inatt mellan Dodgers och Diamondbacks med två heta pitchers. Det är väl galet att spela emot Clayton Kershaw, eller? Nej, inte när Zack Greinke startar för D`backs.
Jag ser verkligen stort värde i Diamondbacks inatt, speciellt med Greinke som starter och vi får hela 1.91 på +1.5.
Greinke har varit fenomenal hittills och Arizona som lag likaså.
Kershaw är väl den bäste pitchern de senaste 15 åren skulle jag säga, men är absolut inte oslagbar. Dodgers har förlorat en match redan med honom i spetsen. Han har släppt till 5 runs på 13 innings hittills, och har överlag ett bra facit i år.
Men Greinke har sett strålande ut. Detta är en All-Star pitcher, och jag skulle nog placera dessa två pitchers i samma kategori. Han har bara släppt till 2 runs hittills denna säsong, men kanske det viktigaste, D`backs som lag ångar på just nu. Man leder ligan i runs scored med hela 5.5 per match i snitt.
Kershaw är som sagt bra, men med Greinke så måste jag prova Arizona inatt. För den våghalsige finns Arizona ML till ett odds över 3.00. Men jag säkrar upp lite och kör på +1.5 till 1.91.
Det är tillräckligt bra för detta spel enligt mej.


Det var alla spel idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-14 klockan 16:43.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-15, 10:02   #217
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 15.4


Dagens spel:

Båda lagen gör mål (fotboll)

1.Serie A, Italien
Inter - Milan: BLGM (JA)
Odds: 1.50 (Unibet) Kl 12:30

2.Bundesliga, Tyskland
Bayer Leverkusen - Bayern Munchen: BLGM (JA)
Odds: 1.65 (Unibet) Kl 18:30

3.LaLiga, Spanien
Barcelona - Real Sociedad: BLGM (JA)
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 20:45



Amerika spel:

1.MLB
Boston Red Sox - Tampa Bay Rays: Boston att leda efter 5 innings
Odds: 1.74 (Unibet) Kl 22:00

Boston och Tampa Bay möts lördag kväll i Boston på Fenway Park.
Tampa Bay fick till hela 10 runs i gårdagens match mot Boston, men ikväll blir det inte lika enkelt.
Fenomenala Chris Sale startar för Boston ikväll, medan Jake Odorizzi är starting pitcher för Tampa Bay.
Tampa Bay är 6-5 så här långt, och de har visat tecken på en ganska bra offensiv. Senaste säsong var man nära botten, och man hoppas på en bra säsong i år. Värt att notera angående Rays är att fastän man har fått till många runs så har det inte berott på att man haft ett högt batting average.
Man har fått fightas för sina runs, och måste fortsätta med det.
Jag tror att Rays kommer ner på jorden ikväll, och får det tufft mot Red Sox.
Chris Sale i Red Sox var fenomenal mot Tigers, han gav bara upp 2 runs och 5 hits på 7 innings.
Jag ser ett motiverat Red Sox här mot Rays.
Jag väljer dock att spela Red Sox att vinna efter 5 innings, dels därför att oddset på Boston ML är för lågt enligt mig, bara 1.49, och för att det går emot mina principer att spela -1.5 på ett hemmalag. Så Boston att vinna efter 5 innings är det bästa spelet här enligt mej.



2.MLB
Cincinnati Reds - Milwaukee Brewers: Cincinnati
Odds: 1.88 (Unibet) Kl 19:00

På tal om Cincinnati, man är väl egentligen inte så bra som man såg ut i första serien, bästa run differential i ligan och bästa ERA i National League. Men, man är heller inte så dåliga som man har sett ut de senaste två mot Brewers där man förlorat sammanlagt med 15-4. Man brukar väl säga att momentum är bara så starkt som nästa dags starting pitcher. Och ikväll har Cincinnati sitt bästa kort som starter.
Brandon Finnegan startar idag för Cincinnati. Finnegan fick mycket beröm och ögon på sig i AL Wildcard Game i Kansas City bara några månader efter att ha spelat för TCU i College World Series.
Sedan dess har han växt och ser ut att ta nästa steg framåt i sin karriär. Han har spelat två matcher hittils, och bara gett upp en run, och har lyckats hålla motståndarna borta från baserna.
Zack Davies startar för Brewers ikväll, ännu en ungtupp som haft en tung start på säsongen. Davies är 0-2 hittills med en ERA på hela 10.61, och batters har lekt med honom. Han har fått kämpa, och jag ser det hända här ikväll igen.
Jag tror att den mycket bättre Finnegan kommer "take care of business" ikväll.
Att som ungtupp komma till Great Americans "Small Park" är aldrig en lätt uppgift, och jag tror Cincinnati vinner över Milwaukee.

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-15 klockan 13:01.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-16, 11:41   #218
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 16.4


Dagens spel:


Båda lagen gör mål

1.Premier League, Ryssland
Spartak Moscow - Zenit St Petersburg: BLGM (JA)
Odds: 1.63 (Unibet) Kl 19:00

2.Premier League, England
Manchester United - Chelsea: BLGM (JA)
Odds: 1.80 (Unibet) Kl 17:00




Amerika spel:

1.MLB
Seattle Mariners - Texas Rangers: över 7.5 runs
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 22:00

Seattle och Texas möts söndag kväll i Seattle, och jag ser lite värde i överspelet här.
Cole Hamels kommer att starta för Rangers. Hamels har varit stabil ända sedan 2006, detta är hans tredje säsong i Rangers . Han har hållit sin ERA just under 4.00 i sina två första säsonger.
Hamels spelade bra mot Angels på bortaplan, släppte bara till 1 run och 4 hits på 7 innings.
Hisashi Iwakuma kommer att starta för Mariners ikväll. Han har varit stabil de senaste sex åren, men hade dock sin sämsta säsong 2016 med en ERA på 4.12, hans första säsong över 4.00.
Iwakuma spelade också mot Angels i år, och såg bra ut. Han gav bara upp 1 run på 7 innings.
Rangers offensiv har kokat de senaste två matcherna, man har lyckats göra 8 runs i båda matcherna, Mariners å sin sida har bara släppt till 1 run på de två senaste matcherna.
Dessa lag emellan har totalen gått över i 17 av de 22 senaste matcherna.
Jag tror batters kommer att komma ut och spela bra ikväll i denna seriefinal. Jag tror att Hamels och Iwakuma får kämpa ikväll. Iwakuma släppte till hela 5 runs senast mot Rangers, medan Hamels släppte till 7 runs senast mot Mariners.
Överspelet känns bra!



2.MLB
New York Yankees - St Louis Cardinals: NY Yankees
Odds: 1.69 (Unibet) Kl 02:00

Yankees och Cardinals möts natten till måndag på Yankee Stadium, och jag ser en klar fördel för Yankees.
Cardinals har inte sett bra ut här i inledningen, och jag ser ingen förändring här inatt. Tills jag ser bevis på annat går jag med det mycket hetare Yankees inatt.
Yankees startar med "electric right-hander" Michael Pineda. Han är 1-1 hittills denna säsong med en ERA på 3.97. Han har sett bra ut, var briljant den 10 april mot Tampa Bay där han bara gav upp 2 hits och 1 run på 7.2 innings. Yankees som lag ångar också på för tillfället.
Svårt att sätta fingret på vad som inte fungerar i Cardinals. Men deras pitching har inte funkat den senaste tiden, och det tror jag kommer hända inatt igen.
Adam Wainwright startar för Cardinals, som har haft det tufft. Han är 0-2 hittills och spelade bara 5 innings i dessa två matcher totalt.
Yankees har vunnit 5 hemmamatcher i rad och är starka hemma, och tar en sjätte inatt mot ett Cardinals som har det svårt för tillfället. Oddset 1.69 är på gränsen, men jag tar det!


Det var alla spel idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-16 klockan 16:49.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-17, 04:44   #219
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 17.4


3-1 igår!


Dagens spel:

Båda lagen gör mål


1.Liga 1, Rumänien
CFR Cluj - FCSB: BLGM (JA)
Odds: 1.96 (Unibet) Kl 19:30


2.Superliga, Danmark
Viborg - Silkeborg: BLGM (JA)
Odds: 1.77 (Unibet) Kl 13:00


3.Premier League, England
Middlesbrough - Arsenal: BLGM (JA)
Odds: 1.75 (Unibet) Kl 21:00



Amerika spel:

1.MLB
Boston Red Sox - Tampa Bay Rays: Boston Red Sox
Odds: 1.71 (Unibet) Kl 17:00

Boston och Tampa möts i en tidig match ikväll.
Steven Wright startar för Boston, och hade ingen bra start på säsongen, men han kommer troligtvis "bounce back" ikväll. Jag ser lite värde i Boston ändå. Wright är inte så dålig som han var sist mot Baltimore.
Blake Snell startar för Tampa Bay, och har heller inte haft det lätt här i inledningen, och har betydligt mera walks än strikeouts på sitt konto. Han har ofta svårt att pitcha långt in i matcherna, och det är inget bra tecken, speciellt eftersom Rays bullpens också inte sett bra ut, 2-4 med en ERA på 4.57 hittills.
Red Sox bullpens är betydligt bättre, 4-1 hittills med en ERA på 1.98. Boston vann igår över Rays med 7-5, och därmed var det Rays femte förlust på sex bortamatcher.
Boston är bra hemma, 6-2 hittills, och jag går här med det hetare laget, som är det bättre "hitting team", har bättre bullpens, och med en pitcher som troligtvis kommer "bounce back" ikväll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Whitecap (+5)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-17 klockan 14:24.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-17, 21:56   #220
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Inga fler spel idag!!!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-18, 14:58   #221
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 18.4


Dagens spel:

1.NBA
LA Clippers - Utah: över 196.5 poäng
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 04:30

Clippers och Jazz möts natten till onsdagen i den andra matchen i playoff-serien.
LA Clippers förlorade den första matchen hemma, och lyckades i den matchen göra endast 95 poäng. Till nattens match är dom väl medvetna om att dom måste kontrollera pacen här på hemmaplan, och höja upp tempot en aning. Speciellt på hemmaplan förväntar jag mig att Clippers lyckas med detta.
Utah är dock kända för sitt solida försvarsspel och för att spela på en låg pace, men man har ändå lyckats snitta 103 poäng framåt de senaste 13 matcherna. Clippers å sin sida har ett snitt på 109 poäng framåt denna säsong på hemmaplan.
Clippers tror jag kommer att styra upp tempot, och Utah fortsätter med sitt "hot shooting performance" som dock har varit deras nyckel de senaste 10 matcherna, där man är 8-2.
Värt att notera är också att före förra förlusten mot Utah hade Clippers minst 50% i field shooting i 7 raka matcher.
Så offensiva kvaliteter finns definitivt i båda lagen och överspelet känns bra i denna matchup.



2.NHL
San Jose Sharks - Edmonton Oilers: över 4.5 mål
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 04:00

Inatt möts Sharks och Oilers i en viktig match. Edmonton leder serien med 2-1, och Sharks behöver högst troligt en vinst här.
Edmonton har spelat ett bra försvarsspel, där man har lyckats hålla nollan i två raka matcher.
Offensivt tycker jag ändå att båda lagen har väldigt mycket kvalitet, som inte riktigt ännu visat sig i denna matchserie, och jag tror vi kommer få se prov på det inatt. Jag förväntar mig att spelet "öppnar upp sig" en aning nu när lagen kännt på varandra lite.
Hittills har det varit försiktigt spel på en låg pace, men jag tror vi kommer få se en fartfylld tillställning nu när Sharks måste framåt. Då kommer ytor öppna upp sig för Oilers, som i sina bästa stunder kan vara ett briljant kontringslag.
Jag tror inte att Sharks kommer gå mållösa tre matcher i rad, utan med deras offensiva kvalite och på hemmaplan i en så här viktig batalj räknar jag med minst 3 mål för Sharks inatt.
Offensivt tillhör ju dessa två lag de bästa i ligan, och det kommer visa sig förr eller senare här.
Spelbolagen tror på lite mål här, men jag tror annat. Över 4.5 mål till oddset 1.90 känns bra!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtraCheese (+20)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-18 klockan 15:25.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-18, 19:54   #222
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 18.4


Ett spel till idag:



3.MLB
Atlanta Braves - Washington Nationals: Washington -1.5
Odds: 1.93 (Unibet) Kl 01:30

Atlanta och Washington möts natten till onsdag i Atlanta, och jag ser stort värde i spelet -1.5 på Washington.
Främst ser jag en klar fördel i nattens pitching matchup, där Atlanta startar med en pitcher som bara fick spela 5+ innings totalt i sina två första matcher. Atlanta får det jobbigt ikväll!!
Denna matchup är en stor "mismatch". Atlanta har varit bra hemma, men man har spelat matcher som har gynnat dem, och denna match gynnar dem inte alls.
Washington startar med fenomenala Max Scherzer. Han har dock en förlust i år redan, men där blev han inte utspelad. Han kliver in i kvällens match med en ERA på 2.13 och 17 K´s på bara 12+ innings.
Hans WHIP är 0.95 och "batting average against" ligger på 17.8%.
Atlanta ligger sist i NL East i runs scored, och där ligger man efter nattens match också.
Mike Foltynewicz startar för Atlanta inatt. Han har en ERA på 6.35. Hans "batting average against" ligger på urusla 36% och hans WHIP är 2.12. Han får det svårt inatt mot ett offensivt Nationals.
Oddset på Washington ligger på strax över 1.50, vilket jag tycker är för lågt.
Eftersom Washington är bortalag och man säkert kommer spela 9 innings går jag på runline -1.5 på Nationals till oddset 1.93.


Det var alla spel idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-19, 14:39   #223
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 19.4


Dagens spel:

1.MLB
New York Mets - Philadelphia Phillies: över 7.5 runs
Odds: 2.04 (Unibet) Kl 01:00

Philadelphia tar sig an New York på bortaplan natten till torsdagen, och magkänslan säger att vi får se en tight highscoring match mellan dessa två lag.
Mets spelar just nu väldigt bra, och man har haft en solid första månad. Före säsongen var förväntningarna inte stora på Phillies och är inte det nu heller.
Phillies startar ikväll med right handed Vincent Velasquez. Han är 0-2 hittills med en ERA på 9.00.
Philadelphia kommer att behöva mer hjälp av honom denna säsong. Velasquez spelade sin senaste match mot just Mets, och där gav han upp 5 runs på 5 innings. Phillies har dock bra chans i denna match eftersom Mets startar med en av få som de faktiskt kan ge en match.
Offensivt är det främst Maikel Franco och Daniel Nava som visar framfötterna för Philadelphia, och det räknar jag med inatt också.
För Mets inatt startar right handed Robert Gsellman. Han är 0-1 hittills med en ERA på 9.28. Gsellman har haft en jobbig start, han kollapsade totalt mot Miami Marlins tidigare i år.
Men som tur är för Gsellman, Mets är just nu ett av de hetaste "hitting teams" i ligan.
Jag förväntar mig inatt igen att spelare som Yoenis Cespesedes bl.a fortsätter med bra batting.
6 av de 7 senaste starterna för Velasquez har gått över totalen.
3 av de 4 senaste hemmamatcherna för Mets har gått över totalen.
Jag förväntar mig en tuff start för båda pitchers, och vi borde flyga över totalen inatt. Phillies vann 6-2 igår, där man spelade 10 innings, och det finns ingen anledning att gå emot två just nu offensivt bra lag.
När vi får hela 2.04 på över 7.5 är det taget!



2.MLB
Cincinnati Reds - Baltimore Orioles: Cincinnati Reds
Odds: 2.03 (Unibet) Kl 01:00

Cincinnati tar sig an Baltimore natten till torsdag på hemmaplan. Jag är hittills imponerad av Cincinnatis hurtiga och solida spel.
För Reds inatt startar Amir Garrett. Han har varit absolut fenomenal i sina två första starter, 2-0 hittills och en ERA på 1.42. Garrett har pitchat i totalt 12 innings och har endast gett upp två runs. Statistiken talar för sig själv här, vidare har han gett upp endast 7 hits, 2 walks, 1 homerun på 12 innings. Han har dessutom 9 strikeouts.
Ubaldo Jiminez startar för Baltimore inatt. Jiminez är en veteran, som spelat i 11 år, och haft en tuff start. Han har spelat 2 matcher hittills, och har en ERA på hela 10.38. Han har verkligen fått kämpa i sina två första starter i år. På 8.2 innings har han ett upp 15 hits och 10 runs. Han har 6 strikeouts.
Baltimores relievers har dock "räddat upp" situationen något, där man ändå lyckades vinna.
Cincinnati Reds är sjunde i batting average på 26.2%, tredje i slugging på 45.7% och femte i runs scored med 62 stycken. Vidare är man på åttonde plats i ERA på 3.49 och andra i batting average against, på 21.1%.
Baltimore är nionde i batting average på 26%, fjärde i slugging på 45.2%. Vidare är man nittonde i runs scored med 53 stycken. Deras pitching har varit ett stort problem, man är sist i ligan i "hitters in scoring position" med 1.49, och har 27.7% i batting average against.
Detta unga Cincinnatii Reds har varit MYCKET bättre här i inledningen än vad många har trott, och tills jag ser bevis på annat går jag med ett mycket hett lag här inatt.
Man vann igår mot just Baltimore med 9-3, och man fortsätter ösa in run efter run, och jag ser det också hända inatt.
När vi får 2.03 på en mycket het underdog tar jag det. Enligt mej borde Reds inte ens vara underdogs här!


3.NHL
Toronto Maple Leafs - Washington Capitals: Washington (fulltid)
Odds: 2.20 (Unibet) Kl 01:00

En riktig rysare väntar i nattens match mellan Maple Leafs och Capitals, och jag tror Washington kommer tillbaka till sitt gamla jag och kvitterar till 2-2 i matchserien.
Toronto har dock varit bra här, vunnit två matcher på övertid och satt ordentlig press på Washington.
Washington hade senast mot Toronto en bra start, med två snabba mål, man var aggressiva och skrinnade bra. Matchen var ganska jämn sett till powerplay, skott på mål och face offs.
Båda lagen är säkerligen extremt fokuserade inatt, Capitals vet att dom möter ett talangfullt kompakt lag i Toronto.
En nyckel för Capitals är här powerplay spelet. Man kommer gå för bättre effektivitet i powerplay, och som jag också tror kommer avgöra denna match. Senast hade man chans i 5 mot 3 spel med lyckades inte sätta dit pucken trots massiv press.
Toronto å sin sida måste fokusera på att vara beredda direkt i inledningen så man inte åker på 2 mål i baken igen som sist.
Toronto har senast nu fått Washingtons uppmärksamhet, och man kommer inte ta något förgivet härifrån och framåt. Alla bra lag har det svårt då och då, och Capitals som bäst är ett näst intill fenomenalt lag, man var ändå det bästa laget i grundserien.
Tro inget annat, detta kommer bli en fight ända in i slutsekunderna, men jag tror inte Capitals tillåter att denna match går till övertid, lyckas man inatt skall man kunna besegra Toronto på under ordinarie speltid, och senast nu då är det dags för det.
Oddset 2.20 är ändå hyfsat för det här spelet, och chanserna är rätt stora enligt mej att Capitals tar denna match. Det kommer bli på håret, men 2-1 in i tredje perioden till Capitals, och sedan sätter man 3-1 i tom kasse!


Det var alla spel idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-19 klockan 17:36.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-20, 13:24   #224
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 20.4


2-1 igår!


Dagens spel:

1.NBA
Milwaukee Bucks - Toronto Raptors: Toronto ML
Odds: 2.02 (Unibet) Kl 02:00

Toronto åker till BMO Harris Bradley Center för att möta Milwaukee i den tredje matchen i playoffserien.
Tredje seedade Raptors förlorade första matchen på hemmaplan och kvitterade matchserien i tisdags. Raptors var väldigt solida i den matchen, speciellt i fjärde quartern där Milwaukee endast lyckades göra 17 poäng, och bara 41% field shooting. Raptors satte också 14 av 29 trepoängare i matchen.
Bl.a DeMar DeRozan och Serge Ibaka var lysande i den matchen, och totalt 5 Raptors spelare gjorde 10 poäng eller mer.

När Milwaukee förlorade Jabari Parker för säsongen (knäskada) var man tveksamma om man ens skulle ta sig till slutspel.
Bucks svarade dock på ett bra sätt, och man har inte varit dåliga. Man har chans att ta kontroll över denna matchserie. Det är dock steget för stort anser jag. I senaste matchen lyckades man sätta 17 av 19 frikast, men deras field shooting haltade en aning. Bäst i Bucks var Giannis Antetokounmpo, som gjorde 24 poäng, 15 rebounds och 7 assists.

Raptors är 6-1 ATS i de senaste 7 bortamatcherna, och 4-1 ATS i de senaste 5 mötena med Bucks.
Bucks är 1-4 ATS i de senaste 5 hemmamatcherna.

Enligt mig är Raptors det bättre laget, en trend som visat sig tidigare i playoff är att man brukar vara tröga i inledningen på serier, för att sedan öka tempot.
Toronto är högre rankade i offense, defense och rebounding. Båda dessa lag föredrar att spela så kallat "grind it out pace"(slow), och jag anser att det gynnar Raptors en aning här.
Linan ligger på +1.5 på Toronto, men jag ser ingen anledning att ta poängen då jag tror de vinner straight up. Därmed Toronto ML till oddset 2.02.


2.MLB
Milwaukee Brewers - St Louis Cardinals: St Louis -1.5 + St.Louis team över 4.5 runs

Spel 1: St Louis -1.5
Odds: 2.48 (Unibet) Kl 02:00

Spel 2: St Louis team över 4.5 runs
Odds: 2.15 (Unibet) Kl 02:00


Milwaukee och St Louis möts natten till fredag på Miller Park, och ur denna matchup väljer jag två olika spel, och går med ett lag med momentum just nu.
Ärligt talat, Cardinals inledning har inte varit bra, men säsongen är ung och varje dag har man en ny matchup. Man ligger sist i NL Central, och är en av de sämsta hitting teams i ligan. Brewers ligger andra i ligan, och tillhör ett av de bästa hitting teams. Allt pekar väl på att Milwaukee skall ta en enkel seger här? Nej, denna matchup gynnar dem inte alls.
Brewers ligger på andra plats i runs scored, och har en slugging% på 47.7. Man ligger 18:nde i batting average på 23.9%. Offensivt är det främst Eric Thames som visat framfötterna med 20 hits, 7 home runs.
Cardinals har för tillfället sämsta resultat i batting average på 20.6% och slugging% 32.6. Man har bara 46 runs så här långt och ligger nära botten.
I nattens match startar Carlos Martinez för Cardinals, och Zach Davies tar kommandot i Brewers.
Milwaukees Davies har fått kämpa här i inledningen, han 0-2 hittills på tre starter. På 14 innings har han gett upp 21 hits och 14 runs.
Cardinals Martinez är också 0-2 hittills, men nyckeln i den här matchen hittar jag i antalet strikeouts, på 17 innings har han hela 24 strikeouts.
St Louis Cardinals har momentum just nu, efter en tung inledningen har man hittat flytet, och denna matchup gynnar dem väldigt mycket. Brewers har förlorat de två senaste, och startar med Davies som har det kämpigt just nu.
En stor faktor här också är att Martinez verkar trivas mycket bra mot Brewers, han är 4-0 senaste säsong mot Brewers, totalt i runs 24-9.
Kämpande Davies får det tufft mot ett Cardinals med flyt och momentum.
Jag väljer här alltså -1.5 och över 4.5 runs för Cardinals. Oddsen är så pass bra på dessa spel , så jag måste prova. Cardinals är också bortalag här, så det gynnar också dessa spel då man kommer spela 9 innings.


Det var alla spel idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-20 klockan 15:54.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-21, 14:16   #225
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 21.4


Slänger in två spel för idag, är på väg bort så jag hinner inte motivera dessa spel idag.

1.NBA
Utah Jazz - LA Clippers: Utah ML
Odds: 2.02 (Unibet) Kl 04:00


2.MLB
Cincinnati Reds - Chicago Cubs: Chicago -1.5
Odds: 1.97 (Unibet) Kl 01:00


Lycka till!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td