Spel 5.4
Vinststreaken stannade tyvärr på 16st inatt efter att Chicago Blackhawks tappade en 3-0 ledning mot Colorado. Vinst på NBA-spelet. Ett spel inatt:
1.NBA
Phoenix Suns - Golden State Warriors: över 222.5 p
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 04:00
Jag väljer överspelet i nattens match mellan Suns och Warriors. Jag tror på en highscoring match här mellan dessa två lag.
Phoenix är ute ur leken och kan "play some ball and have some fun". När starka Warriors kommer på besök är man säkerligen motiverade att skruva upp tempot. Försvaret har varit ett stort problem för Suns i år, och när man är ute ur leken har det blivit än mer betydelselöst. Phoenix har de tre senaste matcherna snittat 117 poäng framåt och släppt till i snitt 126 poäng.
Warriors spelade en match igår, och borde ha lite tyngre ben idag, så där tror jag försvarsspelet kan bli lite lidande och poängen kan bli högre.
Sett till hela säsongen har Warriors varit ett bra underspel, men deras matcher har på senare tid blivit mer highscoring.
Man har på de tre senaste matcherna snittat 123 poäng framåt och släppt till 112 poäng i snitt. Totalt spelar man också sin fjärde match på sex dagar.
Med dessa förutsättningar tror jag vi landar någonstans på 230 poäng inatt.
Phoenix Suns har dessutom ligans sämsta försvar på hemmaplan, så med Warriors poängform den senaste tiden tycker jag oddsen är på vår sida inattens match.
Det var allt för idag!!
Lycka till!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|