Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-05, 22:59   #965
Slurf
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Hittade ingen tråd om surebetting.

Hur stort vågar man betta? Kan jag få en procentsats på hur ofta bolagen voidar spel som de ger odds som är tillräckliga att surebetta?
Om det är något helt uppenbart som att de typ råkat vända på oddsen på en marknad så är risken för void naturligtvis extremt hög, men annars så gäller sunt förnuft och det går såklart inte att lämna en procentsats. Det är ju inget konstigt att marknaden erbjuder surebets på 2-3%, även på medelstora marknader, när typ Coolbet eller Marathon tar någon position. Kan du förutsäga marknadens rörelser och ta ett spel i syfte att surebeta senare så är det möjligt att få ännu bättre avkastning. Jag surebetar inte så mycket numera pga kontobristen men har dunkat på med surebets med sammanlagd investering på typ 30-40k vid ett antal tillfällen. Coolbet släppte in mycket på Slovakien mot Lettland i JVM i vintras där de låg exponerade för surebet mot Pinnen, var 10-15 punkter över de andra.

Citat:
Om en tusenlapp ger 30 kr är jag inte den som inte lägger in men 30 gånger det skulle ju gett smaskiga tusenlappen tillbaks. Men då snackar vi stora mängder adrenalinpåslag om bettet går hem hos torsken för att sedan bli voidat där och så sitter man på smarkets och får betala för det roliga.
En smittorsk helt enkelt.
Hur ofta förekommer de?
Gäller även att vara lite vaksam på att regler kan skilja sig åt mellan bolagen, typ vad som gäller vid uppskjutna matcher, vissa har olika tidsgränser för hur lång tid efter den ursprungliga starttiden som matchen måste starta för att spelet skall stå. Sällan en faktor i fotboll då matcher ofta flyttas långt fram i tiden om de väl flyttas (förmodligen på grund av att spelprogrammen redan är tighta för många lag) men det kan vara av stor betydelse för andra sporter.

Detta kan naturligtvis även slå åt rätt håll, men man vill ju ogärna sitta med extrem risk på något som var tänkt som en surebet.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat