Spel 14.4
Dagens spel:
BLGM-spel (båda lagen gör mål)
1.Dubbel
Holland, Eredivisie
Heracles - AZ Alkmaar: BLGM (JA)
Odds: 1.43 (Unibet) Kl 20:00
Holland, Jupiler League
RKC Waalwijk - VVV Venlo: BLGM (JA)
Odds: 1.52 (Unibet) Kl 20:00
Totalt odds: 2.17
2.England, Championship
Newcastle - Leeds: BLGM (JA)
Odds: 2.10 (Unibet) Kl 20:45
Amerika spel:
1.MLB
Toronto Blue Jays - Baltimore Orioles: Toronto Blue Jays
Odds: 1.67 (Unibet) Kl 01:00
Toronto och Baltimore möts fredag natt i Toronto. Viktig match för Blue Jays här, där man skall försöka ta sig ur en dålig svacka. Deras record hittills är bara 1-8, men det är en lång säsong, och det vet dom också om själva. Kan dom ta sig ur detta inatt, det tror jag!
Aaron Sanchez är starting pitcher för Toronto inatt. Detta är hans andra start denna säsong, och spelade bra mot Rays, där han bara gav upp en run på 7 innings. Sanchez har spelat sig till en fast plats i Blue Jays laguppställning, och med ett bra 2017 kan han bli ett äss i framtiden.
Torontos offensiv har varit ganska livlös, bara 1 run igår mot Orioles där man förlorade med 1-2. Man hade dock chans i sista inningen med runners på andra och tredje bas men misslyckades.
Wade Miley startar för Baltimore inatt, och i hans första start mot Yankees gav han upp 0 runs och 1 hit på 5 innings. Jag tror inte att det fortsätter inatt.
Miley har inte haft ett år under 4.00 (ERA) sedan 2013, senaste två åren har han haft 4.98 samt 6.17.
Jag tror att Toronto är motiverade inatt och att deras offensiv så sakteligen börjar komma till liv.
2.MLB
LA Dodgers - Arizona Diamondbacks: Arizona +1.5
Odds: 1.91 (Unibet) kl 04:10
Intressant matchup inatt mellan Dodgers och Diamondbacks med två heta pitchers. Det är väl galet att spela emot Clayton Kershaw, eller? Nej, inte när Zack Greinke startar för D`backs.
Jag ser verkligen stort värde i Diamondbacks inatt, speciellt med Greinke som starter och vi får hela 1.91 på +1.5.
Greinke har varit fenomenal hittills och Arizona som lag likaså.
Kershaw är väl den bäste pitchern de senaste 15 åren skulle jag säga, men är absolut inte oslagbar. Dodgers har förlorat en match redan med honom i spetsen. Han har släppt till 5 runs på 13 innings hittills, och har överlag ett bra facit i år.
Men Greinke har sett strålande ut. Detta är en All-Star pitcher, och jag skulle nog placera dessa två pitchers i samma kategori. Han har bara släppt till 2 runs hittills denna säsong, men kanske det viktigaste, D`backs som lag ångar på just nu. Man leder ligan i runs scored med hela 5.5 per match i snitt.
Kershaw är som sagt bra, men med Greinke så måste jag prova Arizona inatt. För den våghalsige finns Arizona ML till ett odds över 3.00. Men jag säkrar upp lite och kör på +1.5 till 1.91.
Det är tillräckligt bra för detta spel enligt mej.
Det var alla spel idag!
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-14 klockan 17:43.
|