Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-16, 11:46   #253
Espo

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Nu skriver du inte vilken ram du hade och radantalet före och efter reduceringen. För enligt mig var avd. 6 ett sparlopp med max 3 hästar som hade vinstchans. Avd.7 var Poet Broline en spik.

När jag gör mina system så spelar det inte så stor roll om jag har 8 hästar eller heltäcker. Den kostnaden är minimal och inte " waste of money ". Vad jag har kommit fram till däremot är att C och D hästar knappt lönar sig. Då sätter jag hellre ett krav på kusk eller startspår som en utgång utöver kravet av minst 2 av 3 A-hästar. Jag får då med flera A-hästar.
Spelade som sagt Djali A-häst, Alfas B-häst och Goop C-häst. I sista gick jag på Twister ensam A-häst efter strykningarna. Trodde den skulle ha hyfsad chans att plocka ner Poet som inte borde varit toppad i årsdebuten...

Skrev inte att det var waste of money att helgardera istället för att ta 8hästar, tvärtemot med tanke på alla omöjliga 1% som vunnit senaste halvåret. Däremot vinner allt som oftast 2-3-4e rank där jag helgarderat och då var det en waste of money att helgardera.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat