Spel 16.4
Dagens spel:
Båda lagen gör mål
1.Premier League, Ryssland
Spartak Moscow - Zenit St Petersburg: BLGM (JA)
Odds: 1.63 (Unibet) Kl 19:00
2.Premier League, England
Manchester United - Chelsea: BLGM (JA)
Odds: 1.80 (Unibet) Kl 17:00
Amerika spel:
1.MLB
Seattle Mariners - Texas Rangers: över 7.5 runs
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 22:00
Seattle och Texas möts söndag kväll i Seattle, och jag ser lite värde i överspelet här.
Cole Hamels kommer att starta för Rangers. Hamels har varit stabil ända sedan 2006, detta är hans tredje säsong i Rangers . Han har hållit sin ERA just under 4.00 i sina två första säsonger.
Hamels spelade bra mot Angels på bortaplan, släppte bara till 1 run och 4 hits på 7 innings.
Hisashi Iwakuma kommer att starta för Mariners ikväll. Han har varit stabil de senaste sex åren, men hade dock sin sämsta säsong 2016 med en ERA på 4.12, hans första säsong över 4.00.
Iwakuma spelade också mot Angels i år, och såg bra ut. Han gav bara upp 1 run på 7 innings.
Rangers offensiv har kokat de senaste två matcherna, man har lyckats göra 8 runs i båda matcherna, Mariners å sin sida har bara släppt till 1 run på de två senaste matcherna.
Dessa lag emellan har totalen gått över i 17 av de 22 senaste matcherna.
Jag tror batters kommer att komma ut och spela bra ikväll i denna seriefinal. Jag tror att Hamels och Iwakuma får kämpa ikväll. Iwakuma släppte till hela 5 runs senast mot Rangers, medan Hamels släppte till 7 runs senast mot Mariners.
Överspelet känns bra!
2.MLB
New York Yankees - St Louis Cardinals: NY Yankees
Odds: 1.69 (Unibet) Kl 02:00
Yankees och Cardinals möts natten till måndag på Yankee Stadium, och jag ser en klar fördel för Yankees.
Cardinals har inte sett bra ut här i inledningen, och jag ser ingen förändring här inatt. Tills jag ser bevis på annat går jag med det mycket hetare Yankees inatt.
Yankees startar med "electric right-hander" Michael Pineda. Han är 1-1 hittills denna säsong med en ERA på 3.97. Han har sett bra ut, var briljant den 10 april mot Tampa Bay där han bara gav upp 2 hits och 1 run på 7.2 innings. Yankees som lag ångar också på för tillfället.
Svårt att sätta fingret på vad som inte fungerar i Cardinals. Men deras pitching har inte funkat den senaste tiden, och det tror jag kommer hända inatt igen.
Adam Wainwright startar för Cardinals, som har haft det tufft. Han är 0-2 hittills och spelade bara 5 innings i dessa två matcher totalt.
Yankees har vunnit 5 hemmamatcher i rad och är starka hemma, och tar en sjätte inatt mot ett Cardinals som har det svårt för tillfället. Oddset 1.69 är på gränsen, men jag tar det!
Det var alla spel idag!
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-16 klockan 17:49.
|