Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-18, 15:58   #221
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12578

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 18.4

Dagens spel:

1.NBA
LA Clippers - Utah: över 196.5 poäng
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 04:30

Clippers och Jazz möts natten till onsdagen i den andra matchen i playoff-serien.
LA Clippers förlorade den första matchen hemma, och lyckades i den matchen göra endast 95 poäng. Till nattens match är dom väl medvetna om att dom måste kontrollera pacen här på hemmaplan, och höja upp tempot en aning. Speciellt på hemmaplan förväntar jag mig att Clippers lyckas med detta.
Utah är dock kända för sitt solida försvarsspel och för att spela på en låg pace, men man har ändå lyckats snitta 103 poäng framåt de senaste 13 matcherna. Clippers å sin sida har ett snitt på 109 poäng framåt denna säsong på hemmaplan.
Clippers tror jag kommer att styra upp tempot, och Utah fortsätter med sitt "hot shooting performance" som dock har varit deras nyckel de senaste 10 matcherna, där man är 8-2.
Värt att notera är också att före förra förlusten mot Utah hade Clippers minst 50% i field shooting i 7 raka matcher.
Så offensiva kvaliteter finns definitivt i båda lagen och överspelet känns bra i denna matchup.

2.NHL
San Jose Sharks - Edmonton Oilers: över 4.5 mål
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 04:00

Inatt möts Sharks och Oilers i en viktig match. Edmonton leder serien med 2-1, och Sharks behöver högst troligt en vinst här.
Edmonton har spelat ett bra försvarsspel, där man har lyckats hålla nollan i två raka matcher.
Offensivt tycker jag ändå att båda lagen har väldigt mycket kvalitet, som inte riktigt ännu visat sig i denna matchserie, och jag tror vi kommer få se prov på det inatt. Jag förväntar mig att spelet "öppnar upp sig" en aning nu när lagen kännt på varandra lite.
Hittills har det varit försiktigt spel på en låg pace, men jag tror vi kommer få se en fartfylld tillställning nu när Sharks måste framåt. Då kommer ytor öppna upp sig för Oilers, som i sina bästa stunder kan vara ett briljant kontringslag.
Jag tror inte att Sharks kommer gå mållösa tre matcher i rad, utan med deras offensiva kvalite och på hemmaplan i en så här viktig batalj räknar jag med minst 3 mål för Sharks inatt.
Offensivt tillhör ju dessa två lag de bästa i ligan, och det kommer visa sig förr eller senare här.
Spelbolagen tror på lite mål här, men jag tror annat. Över 4.5 mål till oddset 1.90 känns bra!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtraCheese (+20)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-18 klockan 16:25.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat