Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-18, 20:54   #222
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12579

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 18.4

Ett spel till idag:

3.MLB
Atlanta Braves - Washington Nationals: Washington -1.5
Odds: 1.93 (Unibet) Kl 01:30

Atlanta och Washington möts natten till onsdag i Atlanta, och jag ser stort värde i spelet -1.5 på Washington.
Främst ser jag en klar fördel i nattens pitching matchup, där Atlanta startar med en pitcher som bara fick spela 5+ innings totalt i sina två första matcher. Atlanta får det jobbigt ikväll!!
Denna matchup är en stor "mismatch". Atlanta har varit bra hemma, men man har spelat matcher som har gynnat dem, och denna match gynnar dem inte alls.
Washington startar med fenomenala Max Scherzer. Han har dock en förlust i år redan, men där blev han inte utspelad. Han kliver in i kvällens match med en ERA på 2.13 och 17 K´s på bara 12+ innings.
Hans WHIP är 0.95 och "batting average against" ligger på 17.8%.
Atlanta ligger sist i NL East i runs scored, och där ligger man efter nattens match också.
Mike Foltynewicz startar för Atlanta inatt. Han har en ERA på 6.35. Hans "batting average against" ligger på urusla 36% och hans WHIP är 2.12. Han får det svårt inatt mot ett offensivt Nationals.
Oddset på Washington ligger på strax över 1.50, vilket jag tycker är för lågt.
Eftersom Washington är bortalag och man säkert kommer spela 9 innings går jag på runline -1.5 på Nationals till oddset 1.93.

Det var alla spel idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat