Citat:
Ursprungligen postat av cran
Nej det gör jag inte, och det gör det inte heller. Dessa saker är däremot svårast att modellera. Våra modeller är extremt oflexibla med hänsyn till det du nämnde ovan, detta var redan "bevisat" några sidor tillbaka.
Som jag skrev tidigare så erbjuds det över 200 000 evenemang med över 30 spel på varje redan idag. Slaktas alla dessa idag? Nej.
Finns en hel del aktörer som jag inte känner till 
|
Era modeller klarar sig för ni har ett stort klientel av torskar som spelar i era sportböcker och i princip inga spelare som vet vad de gör, för de är redan limiterade och spelar hos andra aktörer.
Om ni ej skulle limitera spelare och stå fast vid era modeller som sätter öppningsoddset och ej ändra utefter hur marknaden i asien reagerar är jag säker på att EU-bolagens sportböcker skulle bli slaktade ja.
Diskussionen börjar bli löjlig. Du kan ju inte å ena sidan hylla era modeller när ni samtidigt limiterar spelare plus bara följer pengarna i Asien? Om era modeller vore fantastiska skulle ni våga stå kvar med era odds utan att snegla på börser och asien och tillåta alla att spela för ni skulle vilja få in omsättning.