Visa ett inlägg
Gammal 2017-05-06, 22:33   #2
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Jag vet inte alls vad han möter, men 8 Vamp Kronos i avd 4 tycker jag är en häst som fullgjort sin uppgift med plus i kanten i båda sina starter. Den får bli A-häst på mitt lilla ABC. Endast 4:e-handare till 11% får duga.

Jag chansspikar 9 Copimade i avd 5, som visat bra resurser i några starter. Imponerade knappast senast, men jag vet för lite om motståndet för att orka grubbla mer än så. Jag räknar med att hästen är rejält framsatt med löp i kroppen. Jasså, favorit på spelet trots allt?

Jag ska spika också i avd 3, men ingen aning vilken ännu. Att ta ställning i femtonhästarslopp spar insatser, normalt sett.

Tvåhästarslås i första på 2 och 7 för min del. Det verkar vara bra djur för sin klass och såklart går svensktränat före den här omgången mot finnarna. Lite av landskamp ju.

Lås i sista på 9 Propulsion och Halmstadhästen 6 Twister Bi. Håll igång, Christoffer! (För de släpper väl med Poeten den här gången?)
DD´s Hitman är också Halmstadhäst, men jag väljer att inte betala för den hästen förrän nästa gång det startas. Kanske borde garderat bredare här, när jag ändå försöker fälla?

Det blir till att lyssna på snacket kring övriga avdelningar, för att om möjligt hamna rätt trots väldigt lite kännedom?
Lite, Andersson, Nybrink, Malmrot och Fernlund, så kanske nån vettig häst kommer med på lappen? Vinstgivande Expresstippning?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)

Senast redigerad av Fidus den 2017-05-06 klockan 22:34. Anledning: Copimade startar i avd 5, ingenting annat.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat