Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-06, 20:35   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

V75 Söndag 7/5 Vermo


Vad säger vi om extraomgången imorgon?

Jag har extremt dålig koll och står nog över helt. Ja, förutom en mindre lapp för helt tomhänt lär man ju inte sitta...
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-06, 21:33   #2
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Jag vet inte alls vad han möter, men 8 Vamp Kronos i avd 4 tycker jag är en häst som fullgjort sin uppgift med plus i kanten i båda sina starter. Den får bli A-häst på mitt lilla ABC. Endast 4:e-handare till 11% får duga.

Jag chansspikar 9 Copimade i avd 5, som visat bra resurser i några starter. Imponerade knappast senast, men jag vet för lite om motståndet för att orka grubbla mer än så. Jag räknar med att hästen är rejält framsatt med löp i kroppen. Jasså, favorit på spelet trots allt?

Jag ska spika också i avd 3, men ingen aning vilken ännu. Att ta ställning i femtonhästarslopp spar insatser, normalt sett.

Tvåhästarslås i första på 2 och 7 för min del. Det verkar vara bra djur för sin klass och såklart går svensktränat före den här omgången mot finnarna. Lite av landskamp ju.

Lås i sista på 9 Propulsion och Halmstadhästen 6 Twister Bi. Håll igång, Christoffer! (För de släpper väl med Poeten den här gången?)
DD´s Hitman är också Halmstadhäst, men jag väljer att inte betala för den hästen förrän nästa gång det startas. Kanske borde garderat bredare här, när jag ändå försöker fälla?

Det blir till att lyssna på snacket kring övriga avdelningar, för att om möjligt hamna rätt trots väldigt lite kännedom?
Lite, Andersson, Nybrink, Malmrot och Fernlund, så kanske nån vettig häst kommer med på lappen? Vinstgivande Expresstippning?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)

Senast redigerad av Fidus den 2017-05-06 klockan 21:34. Anledning: Copimade startar i avd 5, ingenting annat.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 07:24   #3
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

dado...att ge mig 5 $harps för nästan ingenting är kanske lite överdrivet?

Tog morgonkaffet med att se lopparkivet på Resolve:s insats i nattas.
Därefter Vass eller Kass och läste Kari L:s tipsvinkar i Aftonblaskan.

Ett fåtal "kollar" i arkivet gör jag sedan för att knyta ihop min expressbong.

11 Callela Lisbeth (10%) var en hårsmån ifrån att käka upp 5 Hotshot Luca vid 2:a-platsen. Ett måstestreck!

10 T.Rex blev given att strecka på senaste starten.

Nån smällkaramell? Jag tänkte ändå gardera brett i avd 2. Tittade igenom fyra starter för 12 Nitro Diablo(1,27%), som är en gammal Untersteinerhäst. Gick några bra avslut ifrån svåra lägen då vill jag minnas. Det är bra insatser samtliga ggr i finska regin. Tillräckligt bra för att duga som garderingsstreck runt 1%. Modern Giant Rythm har ju varit ganska lyckosam i aveln...

Det får bli mitt bidrag vad gäller någorlunda seriösa streck hämtade ifrån lopparkivet.

I avd 3 spikar jag 7 Still Loving You, då endast 10%. Det surras om denna årgångstopp i både tipsprogrammet och i blaskan.
Rod och Mountain har tunga spurter att tillgå, men är spelade så mycket mer.
Offensivt upplägg nu, Markku!



Red: Uselt att tippa skyndsamt. Still Loving You har ju inte startat sedan förra året!!! Nä, går inte att spika mot bra hästar då. Jag väljer att gå på 12 Moutain Cleaver istället. En spurtstark herre jag gillar. Den är ju igång och behöver mindre troligt lopp i kroppen. Den borde det med garanti tävlas med fullt ut idag, eller hur?

Senast redigerad av Fidus den 2017-05-07 klockan 07:44. Anledning: Ändring av spikval i sparloppet.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 08:02   #4
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
dado...att ge mig 5 $harps för nästan ingenting är kanske lite överdrivet?

Tog morgonkaffet med att se lopparkivet på Resolve:s insats i nattas.
Därefter Vass eller Kass och läste Kari L:s tipsvinkar i Aftonblaskan.

Ett fåtal "kollar" i arkivet gör jag sedan för att knyta ihop min expressbong.

11 Callela Lisbeth (10%) var en hårsmån ifrån att käka upp 5 Hotshot Luca vid 2:a-platsen. Ett måstestreck!

10 T.Rex blev given att strecka på senaste starten.

Nån smällkaramell? Jag tänkte ändå gardera brett i avd 2. Tittade igenom fyra starter för 12 Nitro Diablo(1,27%), som är en gammal Untersteinerhäst. Gick några bra avslut ifrån svåra lägen då vill jag minnas. Det är bra insatser samtliga ggr i finska regin. Tillräckligt bra för att duga som garderingsstreck runt 1%. Modern Giant Rythm har ju varit ganska lyckosam i aveln...

Det får bli mitt bidrag vad gäller någorlunda seriösa streck hämtade ifrån lopparkivet.

I avd 3 spikar jag 7 Still Loving You, då endast 10%. Det surras om denna årgångstopp i både tipsprogrammet och i blaskan.
Rod och Mountain har tunga spurter att tillgå, men är spelade så mycket mer.
Offensivt upplägg nu, Markku!



Red: Uselt att tippa skyndsamt. Still Loving You har ju inte startat sedan förra året!!! Nä, går inte att spika mot bra hästar då. Jag väljer att gå på 12 Moutain Cleaver istället. En spurtstark herre jag gillar. Den är ju igång och behöver mindre troligt lopp i kroppen. Den borde det med garanti tävlas med fullt ut idag, eller hur?
fast nu är ju Moutain Cleaver ett sto.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+5)
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 08:16   #5
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
fast nu är ju Moutain Cleaver ett sto.
Ja, du ser själv hur det blir när jag ska tippa utan att bruka fullt allvar, men ändå vill bidra med någon tipsvinkel till omgången.
Jag gör en helomvändning och garderar loppet istället. Uppenbarligen har jag inte rätta känslan/idén för loppet...

Jag skyller på dig om jag spikar helt galet i annat lopp, när jag tittar in på ATG strax för inlämningsstopp.

Jag ska försöka ha med mina idéhästar i allafall. Umberto, Vamp, Callela och Twister.

Rod Stewart tror jag krossar allt egentligen i avd 3 med sin hårdhet och tunga avslutning.
Vem tror du på i loppet?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+2)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 09:05   #6
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8041
Standard

Aj cutlers lopp i usa ligger på atg play, tillhör inte v75 idag dock elitloppsaktuell häst..
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 09:13   #7
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Lincoln Lawyer kan vinna från spets
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 09:15   #8
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Jag fegar ur och outsourcar dagens spel till en av mina ordinarie bolagsmedlemmar! Tvingar honom att läsa på och lära sig lite och hoppas få med en och annan tokskräll som jag aldrig tagit med själv!

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 09:26   #9
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Har läst det lilla som fanns att läsa på och kör följande system utan skyddsnät och utan förklaringar.

2 Love Matters (7,8)
2,9,11 (1,5)
3,5,8,9,12,14 (2,7)
2,5,6 (9,11)
4,5,9,10 (2,11)
1,3,10 (5,2)
9 Propulsion (5,4)

Gratis lopparkiv i Finland annars, men det är en söndagsomgång, där det i stort bara ska bli kul att se Propulsion och om Hitman har tagit ytterligare ett kliv åt rätt håll.
Kolla lopp i arkivet här:
http://tototv.icareus.com/web/guest/archive skriv in namnet på hästen du söker i rutan märkt "Hevonen"
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 09:50   #10
 
Matte70s avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 358
Sharp$: 4630
Standard

Rod Stewart vinner 3e möter väl inga större hot!?
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 09:51   #11
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Ja, du ser själv hur det blir när jag ska tippa utan att bruka fullt allvar, men ändå vill bidra med någon tipsvinkel till omgången.
Jag gör en helomvändning och garderar loppet istället. Uppenbarligen har jag inte rätta känslan/idén för loppet...

Jag skyller på dig om jag spikar helt galet i annat lopp, när jag tittar in på ATG strax för inlämningsstopp.

Jag ska försöka ha med mina idéhästar i allafall. Umberto, Vamp, Callela och Twister.

Rod Stewart tror jag krossar allt egentligen i avd 3 med sin hårdhet och tunga avslutning.
Vem tror du på i loppet?

jag gör som jag brukar (går ofta åt skogen)
jag tar Ponce de Leon på första volten och gissningsvis ledarhästen och hoppas på samma lopp som igår på stayerdistansen när balfour höll undan före goop. men dubblar rod stewart. som är bäst på sista volten. mellan volten brukar väl sällan vinnaren hitas på? Möjligen stricker som ser ut att kunna gå rätt snabba tider. Ska erkänna att merry broline har också funnits med i tankarna, men nja.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+1)
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 10:58   #12
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Vermo


Vermo... Har aldrig förr spelat till finska travet men någon gång ska vara den första. Har suttit sedan tidigt, tidigt i morse och knåpat.

Att det blir spel nu beror på totalvurpa i går, två rätt. Hade ingen som helst inspiration men blev spel för cirka femtiolappen. Borde iaf ha haft tre rätt men av oförklarlig anledning tog jag bort spiken nr 4 i avd 6 och ersatte den med 1 och 2???

Preliminärt system till Vermo:
Avd 1: 2 Love Matter, 6 Bean Coktail
Avd 2: 9 Stand Bayou
Avd 3: 13 Bret Boko, 14 Rod Stewart
Avd 4: 5 Hotshot Luca, 6 Hesiod
Avd 5: Ej kollat tillräckligt.
Avd 6: 10 T.Rex
Avd 7: 2 Workout Wonder, 6 Twister Bi, 7 Oasis Bi, 8 Elian Web, 9 Propulsion
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 13:06   #13
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3178
Standard

Jerry Riordan vilken skön lirare
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 13:28   #14
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Jag kör med spik på 10 T.Rex. Det gäller ju att gå på intryck när det ska liras trav.
Han var ju bättre än 3:an senast, klart bättre. Utan-sko varning på 3, som ska bli betydligt bättre.
Det vill nog till det.
1:an är det lågt snack runt.

Mika och Jörgen rattar mina spikar idag, alltså.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 13:38   #15
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 89
Sharp$: 220
Standard

Hurfan kör bilen? Inte en enda häst var framme vid vingarna innan den stack!
eriksson1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td