avd7.
Spetstriden: Sam forget öppnar snabbt och har bra spetschans men hon är färsk i klassen och kör knappast i tät. Önas Igor är också mycket kvick bakom bilen men kommer han förbi nr 2 sida vid sida med ettan invändigt? Utifrån laddas Mt. Insider. Donnatella center kan också öppna men kör nog avvaktande nu. Efter ett varv tippar jag att 4an sitter i spets.
Analys;
Donna kan ta det lugnt nu och ta dem på "klass"
Som jag sa tror jag Donna sitter i spets efter en bit med Sam Forget i ryggen, Antonio Tabac får andra ytter, Donna har visat finfin form gick ett mycket bra upplopp i vida spår senast. Duktig efter att ha öppnat tufft för ledningen näst senast. Tipsetta! Sam Forget höll bra efter en omöjlig resa senast. Bra från ledningen gången innan, färsk i klassen men lär få chansen till slut och är en av de som skall räknas! Antonio Tabac fick trava utvändigt utan rygg senast och höll bra. Hästen kan öppna och är inte helt golvad. Vill varna för en ständig jagande häst i form av Forecast jag tyckte hästen hängde med okej från andra ytter senast, segerlös efter 13 starter över distansen, tillfälligheter?
Rank: A 4 B 1-2-11-3-5
Sammanfattning:
Spikarna:
Floyd p boko avd1
Withehouse Express avd5.
Dragen:
Hankypanky Francis
Autobahn
Närby Panik och Sort Gull
Target Kronos
Bedövarna:
Kollbergs Lillefot avd4.
Workout Wonder avd6
Sam Forget avd7.
God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Klanke den 2017-05-19 klockan 23:03.
|