Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-19, 20:19   #31
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Juhani Partanen verkar ha tittat i lopparkivet under jul och nyår, tittat på "riktiga" kuskar och snappat upp ett och annat. Han är typ 600-700% bättre i år jämfört med ifjol...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-19, 20:41   #32
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

avd5.
Spetsstriden: Serious Try kan öppna snabbt och har vettig spetschans. Regent Zet är också snabb men kommer inte förbi om inte Henrik släpper? både 6 och 7 kan tänkas laddas men det blir svårt att ta en längd på nr 1.


Analysen:
Bästa hästen visar vart skåpet skall stå.

Whitehouse express är klassen bättre än dessa men blir ändå bara runt 30% och det köper jag rakt ut. Hästen galopperade kort efter start senast. hästen var ju laddad till tårna och ville så gärna tävla var helt enkelt för energisk efter att inte ha tävlat på ett tag. Normalt är hästen inte osäker, hästen känns fiinfin i jobben och Daniel funderar på att ändra huvudlaget han har inte bestämt riktigt än vi får se imorgon. Jag är inne på att Örjan kör upp i dödens på nr 1 och reglerar fältet hur han vill. Roligast emot eller eventuell tvilling kan vara Raffinos som är bra i ordning hästen höll bra från andra ytter senast, det är ingen blixt från start men hästen är stark och gynnas av tempo. Skoryck nu och det är första gången för i år. Hästen har vunnit 2 av 11 när hon gått barfota runt om.


Min rank: A 10 B 3-4-1-7-8-9-11-2-5-6

Express visar klassen och är en given spik till dryga 37%!!!!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-19, 21:02   #33
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

avd6.
Spetstriden: Tuff körning väntar mellan 1-2-3-4-5 där Shadow skall gå all in men kommer få Ludde över sig direkt som trycker gasen i botten och kör sig till spets i en 07 öppning! Jag lägger en krona på att Target Kronos nr 5 sitter i spets in mot första sväng.


Analys:
Ludde åker inte 80 mil för att se på..

Target Kronos såg bländande ut senast på högervarvs banan Argenian, fullföljde riktigt bra. Target vann på 1.09.9 på gävle i höstas och säljer sig dyrt om han kommer till spets. Det blir helstängt, jänkarbike och barfota runt om. "all in" Ludde är inne på att distansen är hans bästa. Twister bi lär få en bra resa om han når ryggen på nr 5? annars tredje inner som kan bli andra ytter efter en bit.? Satt 2a utvändigt i Finlands ajo och gick en rejäl repa nedåt 1.08.9 sista 700. Given! Vill varna och lyfta fram Workout wonder som släppte senast till Elian web efter en mycket våldsam öppning men fullföljde bra och har säkert mått bra av den urblåsaren, hittar de en position så kan spurten bita riktigt bra till slut! 2% är lite. Shadow Wodland skall också köra hårt för spets men det får nog inte kosta allt för mycket för då få de inte med sig något hem. Om ledningen kan det gå vägen. Voltstead vann motsvarande lopp ifjol från dödens. Startgalopp i lotteriankvalet, fick däremot en blytung resa i Consulation men var tapper. Troligen har Stefan vässat då det handlar om en elitloppsbiljet. Därbakom kryddar jag med Wild Honey och Poet Broline.

A 5-1-8 B 4-6-7-9
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-19, 21:53   #34
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 11
Sharp$: 668
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd6.
Spetstriden: Tuff körning väntar mellan 1-2-3-4-5 där Shadow skall gå all in men kommer få Ludde över sig direkt som trycker gasen i botten och kör sig till spets i en 07 öppning! Jag lägger en krona på att Target Kronos nr 5 sitter i spets in mot första sväng.


Analys:
Ludde åker inte 80 mil för att se på..

Target Kronos såg bländande ut senast på högervarvs banan Argenian, fullföljde riktigt bra. Target vann på 1.09.9 på gävle i höstas och säljer sig dyrt om han kommer till spets. Det blir helstängt, jänkarbike och barfota runt om. "all in" Ludde är inne på att distansen är hans bästa. Twister bi lär få en bra resa om han når ryggen på nr 5? annars tredje inner som kan bli andra ytter efter en bit.? Satt 2a utvändigt i Finlands ajo och gick en rejäl repa nedåt 1.08.9 sista 700. Given! Vill varna och lyfta fram Workout wonder som släppte senast till Elian web efter en mycket våldsam öppning men fullföljde bra och har säkert mått bra av den urblåsaren, hittar de en position så kan spurten bita riktigt bra till slut! 2% är lite. Shadow Wodland skall också köra hårt för spets men det får nog inte kosta allt för mycket för då få de inte med sig något hem. Om ledningen kan det gå vägen. Voltstead vann motsvarande lopp ifjol från dödens. Startgalopp i lotteriankvalet, fick däremot en blytung resa i Consulation men var tapper. Troligen har Stefan vässat då det handlar om en elitloppsbiljet. Därbakom kryddar jag med Wild Honey och Poet Broline.

A 5-1-8 B 4-6-7-9

Jag tror det måste bli en tuff körning om target kronos ska spetsa.... och hur mycket finns kvar då?

Det är 1609m bana alltså 31m längre in mot första sväng vilket gynnar innerspåret och det kan bli solfjäder med fördel för twister bi som normalt sett är snabb häst ut (rätta mig om jag har fel)....

Inne på att spika 1. Twister Bi eller gardera med nästan allt
patrikhuset är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-19, 21:55   #35
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

avd7.
Spetstriden: Sam forget öppnar snabbt och har bra spetschans men hon är färsk i klassen och kör knappast i tät. Önas Igor är också mycket kvick bakom bilen men kommer han förbi nr 2 sida vid sida med ettan invändigt? Utifrån laddas Mt. Insider. Donnatella center kan också öppna men kör nog avvaktande nu. Efter ett varv tippar jag att 4an sitter i spets.

Analys;
Donna kan ta det lugnt nu och ta dem på "klass"

Som jag sa tror jag Donna sitter i spets efter en bit med Sam Forget i ryggen, Antonio Tabac får andra ytter, Donna har visat finfin form gick ett mycket bra upplopp i vida spår senast. Duktig efter att ha öppnat tufft för ledningen näst senast. Tipsetta! Sam Forget höll bra efter en omöjlig resa senast. Bra från ledningen gången innan, färsk i klassen men lär få chansen till slut och är en av de som skall räknas! Antonio Tabac fick trava utvändigt utan rygg senast och höll bra. Hästen kan öppna och är inte helt golvad. Vill varna för en ständig jagande häst i form av Forecast jag tyckte hästen hängde med okej från andra ytter senast, segerlös efter 13 starter över distansen, tillfälligheter?

Rank: A 4 B 1-2-11-3-5


Sammanfattning:

Spikarna:
Floyd p boko avd1
Withehouse Express avd5.

Dragen:
Hankypanky Francis
Autobahn
Närby Panik och Sort Gull
Target Kronos


Bedövarna:
Kollbergs Lillefot avd4.
Workout Wonder avd6
Sam Forget avd7.




God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2017-05-19 klockan 22:03.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-19, 23:04   #36
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd7.
Spetstriden: Sam forget öppnar snabbt och har bra spetschans men hon är färsk i klassen och kör knappast i tät. Önas Igor är också mycket kvick bakom bilen men kommer han förbi nr 2 sida vid sida?
Tror att du får köra det här loppet i badkaret igen.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-19, 23:21   #37
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Tror att du får köra det här loppet i badkaret igen.
Den som lever får se
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 00:14   #38
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 942
Sharp$: 2739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Juhani Partanen verkar ha tittat i lopparkivet under jul och nyår, tittat på "riktiga" kuskar och snappat upp ett och annat. Han är typ 600-700% bättre i år jämfört med ifjol...
Vet inte om jag håller med. Att som i torsdags sitta kvar i andra utvändigt med en barfotamaxad Wollafur och dras bakåt av en kroknande Like Lightning var kanske inte Partanens sexigaste styrning under året. Hur usel var han då i fjol?
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 00:16   #39
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 942
Sharp$: 2739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Alternativt är att nr.1 Twister Bi håller ledningen och nr.9 Poet Broline inte kan hålla rygg, så nr. 3 Highspeed Call kan krypa ner på den platsen. Utifrån försöker nr.4 Shadow Woodland men kan få en tvär första sväng ( 1609 m ) om det går riktigt fort och han har galopperat förr och har viktigare lopp senare i sommar enligt Reijo som dock tror på bra chans. Gävles upplopp är också kort, bara 178 meter och det talar för att Christoffer Eriksson säkert lär göra allt för att hålla spets. Jag tror han lyckas. Sedan kan man undra vart nr. 7 Wild Honey hamnar. Hittar hon ett bra slagläge och hinner hon fram över upploppet ? Jag tror hon är fältets bästa sprinter.
Första kurvan blir väl snarare mindre tvär för spår 4 än spår 1?
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 00:22   #40
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2281
Standard

Spikar nog Autobahn på form,läge och kusk! Medveten om risken i ett jämnt lopp men tar ställning och tror på spets och slut efter fadäsen sist. Jag tror denne har en bra framtid. Ett chansfynd till 13%. Lås i femte med 10-4. Känns bra! Guld måste det målas på i med många möjliga utfall. Lycka till i morgon
Executive är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 06:11   #41
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 071
Sharp$: 3306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-6

Här blir det öppning i elitloppsfart. 1 ta först ledningen och avlöses av 3, som släpper till 4. 1,06-tempo. Hur gör då Ludde med 5? Det snabba tempot ger världsstjärnan 7 och även 6 en chans.

Det blir streck på 1,4,6 och 7 på min kupong.
Ludde bombar runt om, vilket gör loppet
spelmässigt intressant.

Loppet kommer att gå i elitloppstempo är min gissning.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 06:43   #42
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 071
Sharp$: 3306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Ludde bombar runt om, vilket gör loppet
spelmässigt intressant.

Loppet kommer att gå i elitloppstempo är min gissning.
Klass 2 loppet borde med fördel
köras på Bro Park, det är väl i stort
sett alla utom Raclette och Sansiro Gel
som inte återfallsförbrytare och för
att någon av dessa två skall vinna
måste väl alla övriga startande galoppera?

Även detta lopp är ytterst spelvänligt.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 06:53   #43
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1379
Standard

Dåligt påläst?


Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Hittar Örjan till bra position med Beppe AM så vinner han.
I mitt program kör Torbjörn Jansson Beppe Am och Örjan kör Whitehouse Express
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 08:15   #44
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13245
Standard

Tycker det ser svårt ut skräll eller draget blir CHENIN BLANC

Skickar med snoken också

http://piclair.com/iasze
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helgesson (+5), Spiritus (+2)
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 08:46   #45
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Den som lever får se

Om inte så blir Klanke väldigt ren av att sitta i badkaret så ofta
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td