Visa ett inlägg
Gammal 2017-05-20, 14:11   #105
Sprite
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

1: 2, 3, 4, 9 (7, 6)
2: 6 First Love Boko (7, 12)
3: 2, 3, 4, 8, 12 (7, 1)
4: 11 Art Nökkve (1, 10)
5: 2, 4, 7 (1, 10)
6: 1, 4, 5, 6 (7, 2)
7: 4 Donatella Center (8, 5)

4x1x5x1x3x4x1 = 240 rader.


Systemet inlämnat och klart. Ser klart intressant ut idag och känns lite sådär extra bra på förhand som det bara brukar göra när det går riktigt jävla dåligt sen för systemet

V75-1: Örjan över 60% med ett varmblod, chansen kan aldrig vara så stor. Det är alltid tredje raka som är svår att ta. De värsta motbuden har dessutom tjänat 30% mer än favoriten. Jag plockar med 2,3,4 pga spår, vinstsumma och att de alla tre startade förra veckan och borde vara något vassare nu med täta starter. Tar även med fidusen 9 till endast 4% som nästan alltid tävlar på V75 och har avklarat årsdebuten och ska bli intressant att se i år om den kan klättra i klasserna.

V75-2: Westholm lovar i princip seger och hästen är spelad till 27%. Känslan är att V75 väldigt ofta börjar med exakt en favorit på de två första loppen och då jag tagit bort favoriten i första så känns det extra bra att singla denna som har ett bra spår och startar vecka-vecka.

V75-3: Jörgen vinner inte två i rad på V75, så är det bara. Jag tar med de fem hästar som tjänat mest pengar och hoppas att jag inte gjort bort mig som lämnat 1 utanför systemet.

V75-4: Största favoriten infriar otroligt ofta och speciellt när det är kallblod. Hästen ska gå med optimal balans och står perfekt inne med 6 tusen under gränsen för nästa tillägg. Spikar och går vidare. Tänk på att sätta egen reserv då Vestpol gladiator säkert blir över 70% spelad om Art Nökkve stryks sent.

V75-5: Ser inte vem som ska trycka upp tempot i loppet så jag tror att favoriten Whitehouse Express som är ny i klassen kommer gå på det på tok för sent och hamnar för långt ut för att hinna fram och tar bort den helt trots optimal balans. Regent Zet från ledningen blir svår men vågar inte ta bort Beppe Am som får Torbjörn upp för första gången och har bra spår samt Thaiger som är något osäker men kan otroligt mycket i sina bästa stunder och med en kusk jag gillar skarpt.

V75-6: Känslan säger Target Kronos från det härliga femtespåret. Han står på tur för seger och jag tror det blir körning där framme mellan 1,4,6 om ingen hoppar och det blir gåmarsch för någon av de tre. Tar bort Wild Honey helt då den alltid varit megafavorit när den vunnit och haft svårare i övrigt när den startat och nu har ett iskallt läge mot väldigt bra hästar.

V75-7: Jag tror att favoriten som inte vinner ihjäl sig direkt håller ut Önas Igor då de startar sida vid sida och utan skor går den 10,5-11,0 på distansen och ska sedemera plockas ned. Spik och hoppas på spets och slut.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat