Visa ett inlägg
Gammal 2017-05-21, 11:14   #9
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

Några avdelnngar:

avd1.
Karlsberg och Ekavir kivas om täten, formstarke nr 2 är nog mest angelägen. Tipsettan får Spot Bi som är van tuffare gäng än detta och lotsar björn bara iväg honom kan han komma före nr 4 och kanske söka sig fram för att överta. Duell? rank 5-4

avd2.
Undulat är den enda i fältet som visat sig snabbast med bil. Så jag tror de sitter i spets in mot första sväng. Får han sedan traska runt i 15 tempo bör han ha jättechans att rinna undan och jag spelar utgång!

avd3.
The Patriot har en toppryttare men hästen blir tok för stor pga en fin rad. Jag synar! Supreme Speed kan få loppet i draget 5%

avd4.
Spetsstriden står mellan zacke (1)och 2) mill ulltra den sist nämde kanske är mest angelägen? för att sedan släppa till nr7? Jag tror Tsar sitter i spets efter 600.

Tsar brodde är en stor lufs med bra kapacitet, det aviseras offensivt upplägg idag och kommer han till spets blir han mycket svårslagen. Jag spikar!

avd5.
Poem in motion vinner om han sköter sig och tar ledningen, kan inte se vad som skall hända då men snävt spår innebär en viss galopprisk. Jag lyfter fram Very charming styrdes fram till dödens i tävlingsdebuten och var tvåa i mål men målettan diskades för trägning. Peter G har fin form på hästarna och streckad under 10% vilket är ett fynd! Skrällen är Elextra (nr6) som är speedig om rätt resa och litet fält kanske gynnar honom?

avd6.
Många förespråkar buggati i spets, kan bli så med nr 3 i ryggen och den sistnämde har fin form men svarar Owe vilket jag ändå är inne på då de är obesegrade där 1 av 1 så lär det nog bjuda upp till dans. Utgång nr 2.

avd7.
Spetstriden står mellan 1-4-7 svårbedömt i denna låga klass. Phtotoy är bästa hästen men har varit ifrån pga en lättare sårskada. Torbjörn upp ff gg är spännande. min rank: 3-11-7-1-4-2

Sammanfattning:

Troliga spiken:
Tsar Brodde (7)

Dragen:
Undulat
Sigel Doc

Prisvärda skrällar:
Supremme speed
Very Charming
Radianse boko

Bedövaren:
Elektra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+2)

Senast redigerad av Klanke den 2017-05-21 klockan 11:45.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat