Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-21, 07:37   #1
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 935
Sharp$: 2264
Standard

GS75 Söndag Valla


Vaknade tidigt och har inget bättre för mig så startar en tråd:
Planerar ett hpt abc sys för ca 1500:- idag när jag såg i efterhand att min DD satt igår (3300:- +)
Ser faktiskt intressant ut!
Noterar att favorit i 3:e är spelad till 66% ???? alla andra under 10..
S.Adolfsson är dock överlägsen som montekusk men men...streck% lär ändras dock..
Lycka Till , jag tänker fylla på med mina analyser efterhand.
L
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Heppson (+5)
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 07:41   #2
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 169
Standard

Avdelning 2 & 4 ser väl svårlöst ut! Annars ganska favorit betonat!! Kanske en fleris idag
Heppson är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 07:44   #3
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 935
Sharp$: 2264
Standard

Börjar med bortglömt motbud i Gs75:3 = 6 oh Othell ,1.52% borde vara 10% .. Är The Patriot på topp + att alla skor rycks kan den vara berättigad favorit ..men jag är inte övertygad. förutom ovannämda så garderas favoriten med 1 och 3
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 07:45   #4
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 935
Sharp$: 2264
Standard

Och god morgon hepp
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 07:49   #5
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 935
Sharp$: 2264
Standard

Citat:
Annars ganska favorit betonat!!
Tror det motsatta , Att 8 Workout Wonder vann igår till 2% trots han visat vilken enorm speed han har visar att spelarkåren har kort minne..Spik på Dubbeln men tyvärr ej spik på V75..(well det var ju inte direkt en "Bergvinnare"
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 07:51   #6
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 935
Sharp$: 2264
Standard

Och jag rekommenderar absolut ej en flerkupong..Med 1:- / raden behövs det inte mycket för bra värde och med 7 lopp av blandad klass , med flera hästar som gör årsdebut / få starter lär det skrälla..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Heppson (+2)
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 09:48   #7
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 169
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Och god morgon hepp
Go Morgon Lazze
Heppson är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 09:52   #8
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 169
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Tror det motsatta , Att 8 Workout Wonder vann igår till 2% trots han visat vilken enorm speed han har visar att spelarkåren har kort minne..Spik på Dubbeln men tyvärr ej spik på V75..(well det var ju inte direkt en "Bergvinnare"
Ser framemot din, Klankes och övriga Sharps rävars system. Har själv bara saldo på 80kr så jag kommer lyssna på era tips här idag
Heppson är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 10:14   #9
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Några avdelnngar:

avd1.
Karlsberg och Ekavir kivas om täten, formstarke nr 2 är nog mest angelägen. Tipsettan får Spot Bi som är van tuffare gäng än detta och lotsar björn bara iväg honom kan han komma före nr 4 och kanske söka sig fram för att överta. Duell? rank 5-4

avd2.
Undulat är den enda i fältet som visat sig snabbast med bil. Så jag tror de sitter i spets in mot första sväng. Får han sedan traska runt i 15 tempo bör han ha jättechans att rinna undan och jag spelar utgång!

avd3.
The Patriot har en toppryttare men hästen blir tok för stor pga en fin rad. Jag synar! Supreme Speed kan få loppet i draget 5%


avd4.
Spetsstriden står mellan zacke (1)och 2) mill ulltra den sist nämde kanske är mest angelägen? för att sedan släppa till nr7? Jag tror Tsar sitter i spets efter 600.

Tsar brodde är en stor lufs med bra kapacitet, det aviseras offensivt upplägg idag och kommer han till spets blir han mycket svårslagen. Jag spikar!

avd5.
Poem in motion vinner om han sköter sig och tar ledningen, kan inte se vad som skall hända då men snävt spår innebär en viss galopprisk. Jag lyfter fram Very charming styrdes fram till dödens i tävlingsdebuten och var tvåa i mål men målettan diskades för trägning. Peter G har fin form på hästarna och streckad under 10% vilket är ett fynd! Skrällen är Elextra (nr6) som är speedig om rätt resa och litet fält kanske gynnar honom?


avd6.
Många förespråkar buggati i spets, kan bli så med nr 3 i ryggen och den sistnämde har fin form men svarar Owe vilket jag ändå är inne på då de är obesegrade där 1 av 1 så lär det nog bjuda upp till dans. Utgång nr 2.

avd7.
Spetstriden står mellan 1-4-7 svårbedömt i denna låga klass. Phtotoy är bästa hästen men har varit ifrån pga en lättare sårskada. Torbjörn upp ff gg är spännande. min rank: 3-11-7-1-4-2


Sammanfattning:

Troliga spiken:
Tsar Brodde (7)


Dragen:
Undulat
Sigel Doc

Prisvärda skrällar:
Supremme speed
Very Charming
Radianse boko


Bedövaren:
Elektra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+2)

Senast redigerad av Klanke den 2017-05-21 klockan 10:45.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 10:17   #10
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 4
Sharp$: 178
Standard

galopp galopp
Linda är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 10:18   #11
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 4
Sharp$: 178
Standard

Tsar galopperar bort sig
Linda är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 10:39   #12
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd4.
Tsar brodde är en stor lufs med bra kapacitet, det aviseras offensivt upplägg idag och kommer han till spets blir han mycket svårslagen. Jag spikar!
Du kan ha helt rätt. Det är en massa passgång och galopp i raden dock. Fortfarande favorit i loppen den startar i. Knapp sådan idag.
Jag garderar brett och vill ha med Benzons styrning ifrån bricka 2. 2 Mill Ultra (5%) spurtar bra på konkurrensdugliga tider. Evig tvåa i raden, men har flera ggr gått fortast till slut. Dags idag?

Spikar:

Avd 1: Favven tror jag är huvudet högre.
Avd 2: 6 Destiny K såg jag i debuten på Hd. Det var stor gång i avslutningen då. I nya regin har spänsten blivit allt bättre och idag tampas hästen mot ett beskedligt gäng. Jag är inte helt övertygad om hästens storhet, men till 8% i ett gäng där ingen övertygar kan det kanske vara dags? Saknade fritt senast och gav intrycket utav att ha lasset kvar.
Långspurta, Mads!

Låset:

Avd 5: 4 Peom In Motion, som jag tror mycket på här och 7 Bailiff. Den sistnämnda kanske kan nå ledningen ifrån springspår?
Norman andas viss optimism runt sin häst, men jag står över idag. Dumstrut på?

...sedan ska jag snickra ihop ett reducerat och dessutom hitta en spik till. Det är grundtanken.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 11:03   #13
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Du kan ha helt rätt. Det är en massa passgång och galopp i raden dock. Fortfarande favorit i loppen den startar i. Knapp sådan idag.
Jag garderar brett och vill ha med Benzons styrning ifrån bricka 2. 2 Mill Ultra (5%) spurtar bra på konkurrensdugliga tider. Evig tvåa i raden, men har flera ggr gått fortast till slut. Dags idag?

Spikar:

Avd 1: Favven tror jag är huvudet högre.
Avd 2: 6 Destiny K såg jag i debuten på Hd. Det var stor gång i avslutningen då. I nya regin har spänsten blivit allt bättre och idag tampas hästen mot ett beskedligt gäng. Jag är inte helt övertygad om hästens storhet, men till 8% i ett gäng där ingen övertygar kan det kanske vara dags? Saknade fritt senast och gav intrycket utav att ha lasset kvar.
Långspurta, Mads!

Låset:

Avd 5: 4 Peom In Motion, som jag tror mycket på här och 7 Bailiff. Den sistnämnda kanske kan nå ledningen ifrån springspår?
Norman andas viss optimism runt sin häst, men jag står över idag. Dumstrut på?

...sedan ska jag snickra ihop ett reducerat och dessutom hitta en spik till. Det är grundtanken.

Båth säger att tsar gick strax under 12 sista varvet senast, distansen är inte hans bästa men han behöver få lite fart för framtiden. Det är en stor och tung häst men kändes jättefin i jobben och nu ville man se ett offensivt upplägg. I mitt program utan galopp ser jag spets ut och slut!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 11:27   #14
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Båth säger att tsar gick strax under 12 sista varvet senast, distansen är inte hans bästa men han behöver få lite fart för framtiden. Det är en stor och tung häst men kändes jättefin i jobben och nu ville man se ett offensivt upplägg. I mitt program utan galopp ser jag spets ut och slut!
...favorit, strulhäst som agerade ovilligt och med passgång senast den kom in först på upploppet. Fel distans...

Det känns som om att du tar en chansning på en favorit full med frågetecken runt omkring? Det kan bli ack så rätt att göra det också!

(Den dagen hästen inte är favorit kanske jag väljer att gå fullt ut på den.)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 11:33   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Jag har slängt in ett litet system med fyra spikar: Dartagnan Sisu som det verkar väldigt bra med i årsdebuten, Undulat vilken jag hoppas avlägger sitt maiden idag, Bugatti Brick som jag hoppas att Jorma kan köra till spets med och Photoboy som jag tror är bästa hästen och har ett fint läge i avslutningen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td