Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-01, 15:55   #33
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Var i mitt inlägg skriver jag att jag tror att Legolas kommer att lyckas?

Det enda jag tycker/skriver är att det är för tidigt att döma ut deras eventuella chanser. Det är helt enkelt inte seriöst.

Precis som Viroid skriver så arbetar jag sedan ett par månader inte längre på Legolas.bet . Så det handlar absolut inte om någon lobbying eller partiskhet. Det handlar om objektivitet och inget annat.

Vad gäller sajtens skick så kan ju ingen, inte ens Legolas-anställda, tycka annat än att den hittills inte är i godtagbart skick. Snarare något slags tidigt beta-läge. Men å andra sidan verkar själva spelen ha fungerat fläckfritt rent tekniskt sett.

Månadsvisa utvärderingar och en ordentlig utvärdering om 3-4 månader är mer rättvist tidsperspektiv.
Att lämna in spel i regel inga problem. Mest när tidsschemat inte hålls som legolas inte hängt med. Då har spelen stängt långt innan loppen gått.

Sen hänger inte oddsen alls med heller. Vet inte vad det beror på t ex att många DD kombinationer. Står i 0,odds (lägre än pengarna tillbaka) kort innan spelstopp för att sedan när resultat redovisas vara helt annorlunda. Det lockar knappast till spel att lira dd till t ex 0,46 gånger pengarna, och det är ju inte matematiskt möjligt att 5-10 dd kombinationer ger under pengarna tillbaka om inte spelavdraget är enormt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat