Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-07, 11:26   #5
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Haha välkommen till partyt och kul att du tittar in just nu precis när man missade men inte sagt ett ord när det gått lysande en längre period tidigare.

Klart det är jättetrist att förlora 13 units på en match men den risk/reward fördelningen har jag inga problem att överleva. Det handlar om 2 spel så det är inte hela världen.

Som jag nämnt otaliga gånger så gäller det att man är medveten om vad det innebär att lägga flera spel på samma match. Har man problem att hantera det så bör man ju givetvis låta bli.

För bara några dagar sedan var inget "farligt" med att spela 13 units på samma match i MLB:

2017-06-03 02:05MLBTexas Rangers (Y. Darvish) vs Houston Astros (D. Keuchel) ML FT 6 1.870

2017-06-03 02:05MLBTexas Rangers (Y. Darvish) vs Houston Astros (D. Keuchel) UNDER U 8.5 FT 7 1.960

Det finns flera exempel när det gått lysande att spela fler spel på samma match men det händer ju givetvis att man missar också.

Blir bara en lite annan varians som man måste ha med i beräkningen. Jag gillar det och kan hantera det. Har du problem med det så låt bli.

Sen är det ganska så lugnt eftersom natten blev lysande ändå då jag spelade en parlay med:

White Sox ML tillsammans med att Cubs, Rockies, Rangers, D'backs och Mariners samtliga skulle göra minst 10 runs i sina match.

Smekte in den parlayen till över 10 000 gånger pengen och satsade endast 3 units.

Riktigt jävla skönt men min dator krånglar nu så jag kan inte lägga in en skärmdump!

MVH / Efterhandsexperten
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Calatan (+5), Wagner (+5), maximalvinst (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat