Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-06, 21:19   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Dubbla MLB spel!


Senaste 2 rekarna slutade med 1 vinst och 1 förlust.

Cardinals förlorar en tajt match mot Reds där man tappade 2-0 ledning till 2-4 förlust efter att Reds bombar in 4 runs i den 7:e inningen. Sett till hela matchen så hade Cardinals flest chanser och kanske borde vunnit men en olycklig inning kostade dom matchen och oss spelet tyvärr.

Desto bättre gick det för glödheta Astros som tog sin 11:e raka seger när man vinner 7-3. Fiers var bättre än Kennedy och Astros offensiv visade sig vara ett par snäpp vassare än Royals precis som väntat och seger var ganska klar.

Idag väljer jag återigen att plocka 2 spel från en och samma match då jag anser att vi har ett mycket troligt scenario där båda sitter:


Spel Nr1+2:

Cardinals -1 @ 2.03 (sbobet) ... Insats: 6 Units

Reds - Cardinals = UNDER 9.5 runs @ 2.00 (5dimes) ... Insats: 7 Units


Motivering:

Wainwright som startar för Cardinals har varit en mycket dominant pitcher under större delen av sin karriär. Ett skadefyllt 2015 höjde frågetecken om Adam skulle kunna komma tillbaka till högsta nivån igen eller om hans kvalitet skulle dala. Inledningsvis denna säsongen så hade han det ganska svårt men känslan var väl att han skulle komma igång. Det har han nu också gjort, i sina senaste 4 starter så har han endast släppt till 1 run på 26.1 innings pitchade vilket är otroligt starkt. Då ska man ändå tänka på att han mött 3 topplag i form av Dodgers, Rockies och Cubs vilket är otroligt svåra motståndare men han har verkligen hittat rätt nu så ingen kan slå hål på honom. Återigen så nämner jag att Reds i grunden är ett klent lag så chansen att Wainwright rasar samman just idag känns väldigt liten eftersom motståndet nu är lättare än tidigare när han spelat lysande.


Adleman som startar för Reds har gjort det riktigt bra i majoriteten av sina starter. i 6 av 8 starter har han inte släppt till mer än 3 runs vilket får ses som fullt godkänt. Senast släppte han 3 runs mot tuffa Blue Jays, innan det nollade han Phillies så formen är ändå helt okej. Problemet för Adleman är att en av hans sämre starter var just mot Cardinals så han kan få det tufft nu när han stöter på dom igen. Dock så är Cardinals offensiv i regel långt under medel då det är väldigt klen så Adleman borde kunna göra en okej start här.


Tycker totalen känns alldeles för hög här då Wainwright spelar lysande för stunden och Adleman är också han kapabel att stänga ner ett klent offensivt lag som Cardinals. Ingen tvekan om att Cardinals har fördel i pitchingduellen i denna matchen och man är också det bättre laget overall.

Det känns mycket troligt att Wainwright fortsätter dominera och spelar han som han gjort senaste veckorna som kommer inte Reds göra mer än 1 run i matchen. Adleman får nog svårt att stänga ner Cardinals helt och om han skulle ha svårt mot dom igen så har vi ändå ganska god marginal till denna höga totalen anser jag.

Reds hamnar mellan 0-2 runs och Cardinals gör mellan 3-6 runs tror jag och det känns riktigt bra att plocka båda dessa spelen och jag tar något högre insats på underspelet då jag anser att totalen är klart för hög!


Ha en härlig tisdagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 07:50   #2
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 1032
Standard

1-13 i baken och -13 units back. Kanske ska du akta dig för att lira 13 units på en och samma match? Det är ju som bekant ett otursnummer.

Ha en härlig onsdagsmorgon!
MrPoker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 07:53   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 1032
Standard

Själv smekte jag in Reds till 2,28 förresten.
MrPoker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 07:54   #4
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 1032
Standard

Hade tänkt visa spelet, men vet inte hur man lägger in en skärmdump här.
MrPoker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 10:26   #5
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Haha välkommen till partyt och kul att du tittar in just nu precis när man missade men inte sagt ett ord när det gått lysande en längre period tidigare.

Klart det är jättetrist att förlora 13 units på en match men den risk/reward fördelningen har jag inga problem att överleva. Det handlar om 2 spel så det är inte hela världen.

Som jag nämnt otaliga gånger så gäller det att man är medveten om vad det innebär att lägga flera spel på samma match. Har man problem att hantera det så bör man ju givetvis låta bli.

För bara några dagar sedan var inget "farligt" med att spela 13 units på samma match i MLB:

2017-06-03 02:05MLBTexas Rangers (Y. Darvish) vs Houston Astros (D. Keuchel) ML FT 6 1.870

2017-06-03 02:05MLBTexas Rangers (Y. Darvish) vs Houston Astros (D. Keuchel) UNDER U 8.5 FT 7 1.960


Det finns flera exempel när det gått lysande att spela fler spel på samma match men det händer ju givetvis att man missar också.

Blir bara en lite annan varians som man måste ha med i beräkningen. Jag gillar det och kan hantera det. Har du problem med det så låt bli.


Sen är det ganska så lugnt eftersom natten blev lysande ändå då jag spelade en parlay med:

White Sox ML tillsammans med att Cubs, Rockies, Rangers, D'backs och Mariners samtliga skulle göra minst 10 runs i sina match.

Smekte in den parlayen till över 10 000 gånger pengen och satsade endast 3 units.

Riktigt jävla skönt men min dator krånglar nu så jag kan inte lägga in en skärmdump!

MVH / Efterhandsexperten
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Calatan (+5), Wagner (+5), maximalvinst (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 14:40   #6
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 1032
Standard

Sist jag skrev förlorade du också 13 units. Du spelade teasers i NBA, något ingen lyckats vinna på någonsin, men du kanske är vassare än alla andra.

Det mest intressanta med det var att sajten plockade bort den reken. Vips, så hade du inte förlorade 13 units.

Vem behöver vara efterhandsexpert när man har redigeringsmöjligheter.

Jag bokar gärna dina spel. Du kan få +2 punkter på allt. Kan det vara något? Du hittar mig på: **********

Senast redigerad av Lazlo den 2017-06-07 klockan 15:12. Anledning: Reklam, annonsering ej tillåtet
MrPoker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 15:15   #7
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 1032
Standard

Ha ha ha!

Eller vad sägs om det här. Vi slår vad. Jag lirade €1 000 på Cincinnatti Reds igår natt till 2,28. Och jag kan bevisa det.

Vill du slå vad om motsatsen är du välkommen till det. Välj insats själv.
MrPoker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 15:24   #8
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrPoker Visa inlägg
Sist jag skrev förlorade du också 13 units. Du spelade teasers i NBA, något ingen lyckats vinna på någonsin, men du kanske är vassare än alla andra.

Det mest intressanta med det var att sajten plockade bort den reken. Vips, så hade du inte förlorade 13 units.

Vem behöver vara efterhandsexpert när man har redigeringsmöjligheter.

Jag bokar gärna dina spel. Du kan få +2 punkter på allt. Kan det vara något? Du hittar mig på: **********
Precis det jag menar. Du väljer dina tillfällen att kommentera och då är det såklart enkelt att hitta nån förlust då och då. Dom gångerna där jag vunnit 20-30 units på samma match så säger du ingenting...

Konstigt att du verkar ha koll på varenda person i hela världen och deras resultat då du tydligen kan konstatera att ingen någonsin lyckats vinna på NBA parlays.

Jag har lyckats riktigt bra med just den speltypen genom åren och det finns det många som kan intyga. Men jag kanske inte räknas?

Jag har rekat på en del olika sajter genom åren och varför dom valt att plocka bort reken du talar om kan jag inte svara på, det får du fråga dom. Jag har såklart förlorat 13 units även om reken tagits bort även om bokföringen från då inte följde med nu när jag började reka på sharps.

Jag har inga som helst problem att stå för att jag har förlorande spel ibland och den som försöker påstå nått annat försöker bara scama folk. Vissa gånger förlorar jag 13 units på en match nästa gång vinner jag 13 units på en match. Det är fullt naturligt att det kommer både vinster och förluster. Jag kommer inte lova guld och gröna skogar direkt för det är inte så betting fungerar.

Fortsätt du boka mina spel om du anser att det är en lönsam strategi så fortsätter jag med mitt så blir det jättebra ska du se.

Jag kontaktar jag dig om jag är intresserad av ditt erbjudande men eftersom din sida ser ut som nån halvdant scamförsök med design från 80-talet så känns det inte så intressant.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 15:28   #9
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 1032
Standard

Kan du inte ens hålla reda på vad vi snackar om?

Jag skrev NBA-teasers!

Inte parlays som du nu påstår.

Reken de plockade bort var här på Sharps.
MrPoker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 15:35   #10
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrPoker Visa inlägg
Kan du inte ens hålla reda på vad vi snackar om?

Jag skrev NBA-teasers!

Inte parlays som du nu påstår.

Reken de plockade bort var här på Sharps.

Okej, teasers då. Samma sak kvarstår. Köpta linor i NBA som används i parlays har funkat bra för mig genom åren. Har du svårt med dom så bör du jobba med nått annat.

Alla rekar jag har postat här på sharps finns redovisade i mitt spreadsheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/lazlosexpertrekar
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 15:40   #11
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 1032
Standard

Samma sak kvarstår:

Teasers och Parlays är inte samma sak. Google om du inte vet skillnaden.

Parlays kan man såklart vinna på, det implicita övervärdet ökar ju om man lägger spel på varandra.

Och återigen nej: alla dina rekar finns inte med där. Jag borde tagit en skärmdump, men det är såklart svårt att veta att en sajt skulle kunna vara så fräcka.

Efter mitt mail vet du också att jag lirade Reds till 2,28.
MrPoker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 17:03   #12
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

När vi ändå har en expert som dig på tråden MrPoker. Har du koll på om man kan vinna genom att fuska mot sina vänner på poker? Läste att Russ Giorgiev hade dött, men något kanske du hann lära dig under er bekantskap?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 17:05   #13
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
När vi ändå har en expert som dig på tråden MrPoker. Har du koll på om man kan vinna genom att fuska mot sina vänner på poker? Läste att Russ Giorgiev hade dött, men något kanske du hann lära dig under er bekantskap?
Mohaaa Mitt i prick
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-07, 20:37   #14
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrPoker Visa inlägg
Samma sak kvarstår:

Teasers och Parlays är inte samma sak. Google om du inte vet skillnaden.

Parlays kan man såklart vinna på, det implicita övervärdet ökar ju om man lägger spel på varandra.

Och återigen nej: alla dina rekar finns inte med där. Jag borde tagit en skärmdump, men det är såklart svårt att veta att en sajt skulle kunna vara så fräcka.

Efter mitt mail vet du också att jag lirade Reds till 2,28.
Jag vet skillnaden, men nu handlar diskussionen om olika benämningar på speltyper och det känns ganska ointressant. Du är säkert världens bästa på det också och jag får inte ut något att diskutera det, eller något annat heller för den delen, med dig. Det blir lite olika om man snackar svenska eller engelska och det benämns också olika beroende på vilket bolag man använder.

Jo, alla mina rekar finns med där. Om det är något som tagits bort så är det utan min vetskap och då ska det givetvis fixas till. Men jag tror nog att det är betydligt större chans att du med dina konspirationsteorier hittar på än att någon har gått in och ändrat i mitt låsta spreadsheet utan att jag vet om det.

Senast du hittade en dålig dag och var in och kommenterade var i denna tråden:

https://www.sharps.se/forums/expertr...-onsdagsrekar/


Båda dessa spelen finns med i spreadsheetet:

2017-03-09 02:05PARLAY: 2 spel parlay 7 2.010
2017-03-09 02:05NBAMilwaukee Bucks vs New York Knicks ÖVERÖ 200.50.000
2017-03-09 02:05NBAMinnesota Timberwolves vs Los Angeles Clippers ÖVERÖ 203.50.000

2017-03-09 02:35PARLAY: 2 spel parlay 6 2.010
2017-03-09 02:35NBASan Antonio Spurs vs Sacramento Kings UNDERU 2040.000
2017-03-09 04:35NBAGolden State Warriors vs Boston Celtics ÖVERÖ 213.50.000




Blir lika förvånad denna gången när jag ser att du tror att 13 units är 13% av kassan och antagligen kanske du fortfarande tror det eftersom du reagerade ungefär likadant denna gången det gick lite sämre?

Du kan sluta maila mig utvalda printscreens från vinster du haft då det är totalt ointressant. Jag tror nog alla kan hitta några fina spel i sin historik att visa upp.

Känner du att du vill visa vad du går för så är du varmt välkommen att starta en speldagbok här på sharps och visa upp dina kunskaper. Allt annat blir bara tomt betydelselöst snack för mig. Framförallt när du kommer med rena lögner om att vi fuskat med resultaten. Du kanske arbetar så, jag gör det inte...
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+5), smak (+5), Calatan (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td