Citat:
Ursprungligen postat av MrPoker
Sist jag skrev förlorade du också 13 units. Du spelade teasers i NBA, något ingen lyckats vinna på någonsin, men du kanske är vassare än alla andra.
Det mest intressanta med det var att sajten plockade bort den reken. Vips, så hade du inte förlorade 13 units.
Vem behöver vara efterhandsexpert när man har redigeringsmöjligheter.
Jag bokar gärna dina spel. Du kan få +2 punkter på allt. Kan det vara något? Du hittar mig på: **********
|
Precis det jag menar. Du väljer dina tillfällen att kommentera och då är det såklart enkelt att hitta nån förlust då och då. Dom gångerna där jag vunnit 20-30 units på samma match så säger du ingenting...
Konstigt att du verkar ha koll på varenda person i hela världen och deras resultat då du tydligen kan konstatera att ingen någonsin lyckats vinna på NBA parlays.
Jag har lyckats riktigt bra med just den speltypen genom åren och det finns det många som kan intyga. Men jag kanske inte räknas?
Jag har rekat på en del olika sajter genom åren och varför dom valt att plocka bort reken du talar om kan jag inte svara på, det får du fråga dom. Jag har såklart förlorat 13 units även om reken tagits bort även om bokföringen från då inte följde med nu när jag började reka på sharps.
Jag har inga som helst problem att stå för att jag har förlorande spel ibland och den som försöker påstå nått annat försöker bara scama folk. Vissa gånger förlorar jag 13 units på en match nästa gång vinner jag 13 units på en match. Det är fullt naturligt att det kommer både vinster och förluster. Jag kommer inte lova guld och gröna skogar direkt för det är inte så betting fungerar.
Fortsätt du boka mina spel om du anser att det är en lönsam strategi så fortsätter jag med mitt så blir det jättebra ska du se.
Jag kontaktar jag dig om jag är intresserad av ditt erbjudande men eftersom din sida ser ut som nån halvdant scamförsök med design från 80-talet så känns det inte så intressant.