Trodde faktiskt att Legolas var ett seriöst bolag men hittills har man misslyckats kapitalt med allt. Spelade under elitloppshelgen när potterna var hyfsade och lyckades femdubbla den lax jag satte in. Har kikat in då och då sedan dess, men inte hittat mycket att lira på. Eftersom stålarna bara sitter på kontot tänkte jag ta ut en del av dessa men det verkar vara betydligt svårare än den ursprungliga insättningen. Gjorde mitt uttag för en vecka sedan, men såg i början på denna vecka att pengarna satts tillbaka och inget uttag skett, inga meddelanden från Legolas.
Efter att ha klickat runt ett tag insåg jag själv att jag var tvungen att verifiera mitt konto, och ordnade med detta. Tror kontot blev validerad i tisdags-onsdags och nu skulle det väl funka att ta ut? Inte det, får bara upp error meddelanden. Enda sättet att kontakta deras support är ju deras livechat, ingen inne, men fick skriva ett meddelande så skulle de kontakta mig. Dagarna går, ingen kontakt, kan fortfarande inte ta ut och kommer vägra spela en enda krona till i någon pott innan jag hört något från de. Helt värdelös erfarenhet av Legolas än så länge...
|