Lär väl inte bli några 15 miljoner idag om alla favoriter står på benen. Men klart ibland smäller det i Färjestad med sitt korta upplopp 177 meter och 3-åringar. Spelar raden 120 kr ggr 2...
Avd 1
Tror på ny vinst för favoriten faktiskt, tränare som låter allmänt uppåt. Klart nu skor på igen o lite tuffare emot mm. Men låter som det inte är fara på taket och kommer väl vinna ändå från olika lägen. Bakom, 3 känns tidig och hemmakusken Björn är väl alltid med i skrällboxen ska bli skoryck mm, känns kul... 3,6,8 om man vill strecka på lite..
Avd 2
Ska Björn med häst 6 vinna. Mycket talar väl för det igen. Men klart spåret kan strula lite och kanske missar spets osv. Samt brukar ha otur med Goops klara favoriter, brukar ofta förlora när jag spikar. Låser med häst 7 som får Jonny som styr kan nog slå till vid lite tempo där fram. Värd att ta med när % är som den är
Avd 3
Kan inte riktigt se vem som ska vinna här, gissar väl på 2. Men tar alla och hoppas på någon smäll..
Avd 4
Står väl mellan 3-8, strular inte 3 till det så vinner den, spik för mig på läget o spets. Samt 8 åker bort pga sämre läge helt enkelt och verkar vara lite strulig och ofokuserad. Men lär väl bli gynnad vid högt tempo o få bra ryggar.. Lås om man har råd... Men måste väl ta ställning ibland men ogillar att välja mellan två
Avd 5
Ja 6 lär ju vinna felfri med Örjan alla dar, dessutom gynnad av en strykning. spikar. 4 är väl rolig bakom snabb ut men känns långsökt att försöka hitta motbud och blir ett dyrt lopp isåf...
Avd 6
Samma här strular inte bakspåret så vinner 9 felfri. Men jag vågar inte utesluta Ulf med häst 2, verkar vara en strulig häst dock. Men vågar inte ta bort Ulf när han dyker upp där fram och nu kort upplopp också.. Måste väl gå emot någon till favorit, bakspår kan strula lite. Långsökt men men bara för att Ulf sitter på jokern där framme samt lättas i balansen och just bakspår för favoriten. Vill man, ta med 8 med Örjan kan ju vara rolig skräll.
Avd 7
Står väl mellan 4-5 verkar vara något ut över det vanliga dessa två. 6 snackas det om men tror den gillar att komma 2:a och inget för mig. Men vill nog ändå ta med 9 med Goop blir det lite tempo mellan 4-5 lär han dyka upp som en gubbe i lådan.