Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-18, 11:02   #2
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

...kör väl på denna tråd då du står för tugg runt loppen och inte enbart frågar om vad andra tror...

Avd 1

Favoriter faller för jämnan. 3 Casterly Rock imponerar stort just nu. Låser med den och Båths undantagshäst, 5 Coin Perdu.
Låset

Avd 2

Jag har andra spikar på min bong och tar ett gäng mest därför.
6 Vainqueur R.P. imponerar, befogad favve.
5 Summer Wein gillas och känslan är att hästen kan en hel del. Jag lirade den senast ifrån omöjligt läge. Med Adielsson i sulkyn hade den gjort intryck på mig mot hårda djur på Jägers i tidigare start. Ej i botten den gången, men tog på Current Affair då.
4 Speedy Face har faktiskt slagit Global Un Poco. Fin procent idag.
7 Al´s Espresious fick däng av Speedy i nämnda lopp, men kan gå en avslutningsrepa. Känns klart överspelad på Takter dock.
Avslutar med grandslamskrällen 8 Isla De Pinos, som gjorde det bra ifrån dödens senast. Knappast sämsta hästen ut i dagens kval.

Avd 3

7 Callela Lisbeth jagar jag vidare...
Spikar rakt ut när hästen slipper en avvaktande Örjan i jollen. Låt spurten startas i tid idag, Mika!
Spik 1

Avd 4

1,3,4,6,7,8

6 Van Kronos avslutning 1/4 vill jag lyfta fram.
8 E.D.U. har imponerat på mig live på Jägers. Sådant tar jag med mig.
3 Mellby Fire tar till galopp idag med?

Avd 5

6 Dibaba vill jag se förlora innan jag tror på det. Örjan måttar in den här i sömnen.
Spik 2

Avd 6

Jag spikar alltid 9 Vamp Kronos. Fortsätter med det till under 50%.
Spik 3

Avd 7

Ett gäng i jakt på fina pengar.
9 Dats Caballo lägger mycket mark.
7 Alexander U.R., då jag ofta tar med Haugstad som ospelad i garderingsloppen. Walmann har klassiga djur oftast. Visade krafter kvar sista stegen senast, men känns ytterst långsökt idag ändå.
1,4,5,6,7,9,10

2*5*1*6*1*1*7 = 420rader

Svåra namn på många pållar idag!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+11)

Senast redigerad av Fidus den 2017-06-18 klockan 11:03.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat