Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-21, 15:57   #8
hugotheboss

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Dagens spikar blir:

1 Nantucket avd 3 (första reserv och värst emot i min bok 6 Hamras One More)
6 Quick Fix avd 7

Quick Fix är en chansning men om jag räknar bort 3 Magic Tonight, vars ägare borde tänka på hästen och låta den gå i pension snart, och sedan inbillar jag mej att 5 Highspeed Call vill ha spets och rygg ledaren för att komma bäst till sin rätt. Där är det med all sannolikhet upptaget av matlappen, 2 Food Money, som också har sett sina bästa dagar. Mina reserver blir 7 Charrua Hornline och 10 Victor A.U. Ja jag struntar totalt i Seedorf O.M.F, spår 9 är riktigt uselt på distansen. Desutom har Seedorf dålig statistik från spår 9.

Låset i avd 6 blir:
4 Magic Happens som Peter låter väldigt uppåt med och samtidgt är det ju ingen av de här hästarna som rör 8 Rajesh Face på distansen om han löper upp till sin förmåga och spåret inte ställer till det. R 9,2

Angående avd 2 så vill jag bara säga att innan man diskuterar Svedbergs häst 5 Carmine Am, som han själv tycker är en förnuftig häst och förmodligen är det spets och slut etc. 2 ggr har de startat från snäva spår 4 det har blivit galopp. Tittar man vidare på vad Svedberg åstadkommit från spår 4,5 i voltstart så är där fler ägg i raden än vid en normal skånsk påskafton.

Senast redigerad av hugotheboss den 2017-06-21 klockan 16:01.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat