Citat:
Ursprungligen postat av KP
Jag spelade inte då jag hatar måndagar, ryggade istället mitt mail på nashville men som sprack.
Men det var riktigt snyggt spelat av dig. Utstuderat och inte ihopslängd på ett nafs. Mera sånt, det gillas! Hatten av
Sen tror jag inte många ryggade blues då du inte skapade en egen tråd för den, tur o oturen kanske?
Angående din träffprocent så lär du nog förbättra den med tiden om du fortsätter lägga ned sån här tid på matchen du rekar. Det är trots allt underdogs du rekar. Därmed räcker det med en lägre träffprocent för att fortfarande ligga över 100strecket på din ROI.
|
Ang. Blues vart det väl guds vilja... om man nu vill tro på sådant.
Tack för berömmet. Det är givetvis roligt när det går som man vill och folk faktiskt visar uppskattning för den tid man lägger ner, vilket i sin tur gör att jag gärna fortsätter reka. En god cirkel.
När vi kommer till träffprocenten känns det också viktigt att inte "stressa" fram någon statistik, det ger varken dig, mig, eller någon annan någon glädje. Jag dumpar spel jag tror på, förhoppningsvis stiger träffprocenten åtminstone något.
Hursomhelst, kul att du kikade in här. Och tack igen.