Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-18, 21:55   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 4
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Turtlewax Visa inlägg

Mryazz12: Inga problem. Många bäckar små...
Jo vars, synd att man loosa på newcastle:P
mryazz12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 22:15   #32
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eken Visa inlägg
Mycket snyggt! tackar
Tackar tackar.

-------------------------------------------

Okej, Islanders satt till delikata 3.00. Kvällens spel sammanfattas lite kortare pga studier som ska klaras av.
STL Blues @ CLB Bluejackets - 2.76 Betfair

Vet ärligt talat inte varför man STL Blues är underdogs här... kanske får vi reda på det imorgon? Hursomhelst, här följer en kort motivering:
Formen är viktig i NHL. (Ja, jag tjatar)
Praktexempel tidigare idag, då Islanders slog topplaget NJ devils med hela 4-0. Det är på formen man kan tjäna fint med pengar.

STL blues är på topp formmässigt. Man har varit effektiva både fram och bak i sina senaste fyra matcher, och vunnit samtliga. Rangers åkte på däng senast med 4-1, dessförinnan var det Minnesota som åkte på smygstryk (1-0), kvällens hemmalag Columbus fick smaka blått med 4-1 och Los angeles föll på mållinjen då gästande STL drog sista strået (4-3).

Det är inget snack om saken. Blues sitter på ligans längsta streak, 4 vinster i rad tillsammans med Islanders. Och gästar alltså Columbus som förlorat tre matcher i rad...

Blues ställer såvitt jag vet den tunga Chris Mason i målet, en målvakt som imponerat duktigt det senaste.

Skador:
STL:
D.J. King
Blue Jackets:
Rostislav Klesla
Marc Methot
Fredrik Modin

Känns otroligt att Columbus, trots spelbolagens favorisering, ska kunna tumma på Blues femte raka. Den inbördes statistiken bådar också gott:

Columbus is 2-6 SU in its last 8 games at home
Columbus is 2-9 SU in its last 11 games when playing St. Louis


En parentes är:
Columbus is 6-3 SU in its last 9 games when playing at home against St. Louis

Men som sagt, det här är ett lag i form, mot ett lag som inte är det. Då räcker inte hemmaplan.

BOL, boys. Förhoppningsvis har vi 2/2, 18/1 när Blues jobbats in.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 23:56   #33
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Tackar, synar dig på Blues!
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 05:37   #34
 
fingereds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 62
Sharp$: 18

såjävlagudnu
Stats: 34 - 31 - 1
ROI: 99.36%
Vinstprocent: 52.00%

Standard

Synd på Blues, men riktigt snygg rek på Islanders!
__________________
Insert Coin...
fingered är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 16:43   #35
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fingered Visa inlägg
Synd på Blues, men riktigt snygg rek på Islanders!
Ja, Blues var ett bottennapp. Men tackar ödmjukast för berömmet, det värmer.


Och i och med Blues har jag nu dumpat 10 lir här på Sharps, varpå 5 har suttit. 50%. Med tanke på de höga oddsen har jag gått litet plus sammanlagt på mina spel, men det är ytterst marginellt. Hursomhelst lär man sig av sina fel, och jag har i åtanke att förbättra min statistik successivt. Jag tänker börja inatt.

Vill tacka er som följer mina spel och ger respons, det är bra med bollplank. Och så hoppas jag att så lite folk som möjligt ryggade Blues...
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 17:06   #36
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag spelade inte då jag hatar måndagar, ryggade istället mitt mail på nashville men som sprack.
Men det var riktigt snyggt spelat av dig. Utstuderat och inte ihopslängd på ett nafs. Mera sånt, det gillas! Hatten av

Sen tror jag inte många ryggade blues då du inte skapade en egen tråd för den, tur o oturen kanske?

Angående din träffprocent så lär du nog förbättra den med tiden om du fortsätter lägga ned sån här tid på matchen du rekar. Det är trots allt underdogs du rekar. Därmed räcker det med en lägre träffprocent för att fortfarande ligga över 100strecket på din ROI.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 18:27   #37
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag spelade inte då jag hatar måndagar, ryggade istället mitt mail på nashville men som sprack.
Men det var riktigt snyggt spelat av dig. Utstuderat och inte ihopslängd på ett nafs. Mera sånt, det gillas! Hatten av

Sen tror jag inte många ryggade blues då du inte skapade en egen tråd för den, tur o oturen kanske?

Angående din träffprocent så lär du nog förbättra den med tiden om du fortsätter lägga ned sån här tid på matchen du rekar. Det är trots allt underdogs du rekar. Därmed räcker det med en lägre träffprocent för att fortfarande ligga över 100strecket på din ROI.
Ang. Blues vart det väl guds vilja... om man nu vill tro på sådant.

Tack för berömmet. Det är givetvis roligt när det går som man vill och folk faktiskt visar uppskattning för den tid man lägger ner, vilket i sin tur gör att jag gärna fortsätter reka. En god cirkel.

När vi kommer till träffprocenten känns det också viktigt att inte "stressa" fram någon statistik, det ger varken dig, mig, eller någon annan någon glädje. Jag dumpar spel jag tror på, förhoppningsvis stiger träffprocenten åtminstone något.

Hursomhelst, kul att du kikade in här. Och tack igen.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 18:40   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag försöker hitta nån parlay man kan köra, som verkar vettigt. Över spel tycker jag brukar vara bra och nån rak en. Kom gärna med förslag
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 19:29   #39
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
Jag försöker hitta nån parlay man kan köra, som verkar vettigt. Över spel tycker jag brukar vara bra och nån rak en. Kom gärna med förslag
Kommer att dumpa minst ett lir om en stund, dock inga över/underspel. Ogillar starkt att spela på det i NHL.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td