Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-27, 22:32   #11
The_One
Banned

Reg.datum: jun 2017
Sharp$: 347
Standard

Perra är på G med sina Tankar Jag har bara kommit halvvägs! Jag måste pinka lite!

ÅMÅL - Ledningen guld värd: Upplopp = 105 meter så tipset är väl att glömma alla hästar från dåliga lägen eller? Ett annat tips är ju att kolla vilket måstånd hästen varit ute i. Om hästen bara varit ute i 30" kr lopp så kanske en vinst inte säger så mycket........

V86-1: Antar att Jorma kommer göra allt för att leda detta loppet runt om med 1 On the Line 18%. Är startsnabb och Jorma kan ju bara köra i ledningen som Ni vet. Uffe kommer säkert ladda också med startnabba 3 Tanya Gel 8%. Hon känns ju jätte intressant!!! Så pass upp på den!

V86-2: Kallis lopp! Är inte så insatt i dessa loppen. Bryr mig inte mycket utan brukar ta alla i dessa loppen! Det brukar löna sig i längden numera sedan faxen slutat.

V86-3: Ja här spikar media experterna och litar tokblint på att BG skall fixa detta med favoriten 6 Wir Ideal 46%. Är det i brist på andra ideer eller tankar kan man ju undra. Kan ju vara så att 1 Matteo Manassero 17% vill köra i ledningen pch då måste ju favoriten vara bra för att slå den. I övrigt hittar jag ingenting i loppet värt att nämna!

V86-4: Ja här har man svårt att se hur Kim skall skall bränna detta med 2 Staro Advisor Jolie 65%. Det skulle möjligen vara att kurvorna kommer tidgare och är snävare. Detta måste man kolla upp innan man spikar imorgon dvs hur hanterar hästen detta. 4 Punk är ju en väldig kapabel kuse när den funkar så det kanske är ett vettigt lås + att BG kör den. Jag har lite svårt med detta loppet som ni fattar. Det är mellan dessa 2 hästar loppet står och övriga kameler gör sig inte besvär! Man skall alltid haja till när någon sätter upp BG på en häst!

Halvlek.....

Redigering: V86-4 : Staro Nedstruken till spår 1!!!!! Punk med BG kommer ladda och tar ledningen !

Senast redigerad av The_One den 2017-06-28 klockan 01:45.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat