Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-27, 23:01   #14
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

avd1.
Tanya Gel är startsnabb och säljer sig dyrt om hon når piken först. Härdad i v75 och med Uffe i jollen bör chansen vara god alla vägar. 8% Fynd!

avd2.
Sjö Kongen reser långt för att tävla, Tränaren har siktat på loppet och skickar iväg en enda häst nästa 90 mil. tur och retur. Hästen är stark och gynnad av distansen. Bra chans att blåsa ner allt till slut... 22%

avd3.
Bästa draget är You To Neat som gick dryga 15 sista varvet senast, går fram med täta starter, radade upp fina segrar under fjolåret och börjar närma sig sin absoluta toppform... Säker kusk i Magnus och till knappa 20% är hästen spelvärd och jag spikar eftersom chansen är större än så..

avd4.
Risk att favoriten blir överflygad av startkatapulten nr 4 som aldrig missat spets från spår 1-5 på 12 starter. Kan bli över och då är han sårbar som storfavorit. Leif var rejält uppåt på Cool Keeper senast, läget är bra även nu, Leffe har visat fin form på slutet och en Cool Keeper till knappa 7% måste vara ett fynd! Passa även nr 7 då det är hans årstid nu.

avd5.
Min ide har bra kapacitet för dagens lopp och i felfritt lopp har han toppchans alla vägar... Rapide....

avd6.
Bästa hästen är nog Julia af solnäs dock föreligger en viss vingelrisk och dryg inledning vilket kan kosta till slut. Peter har dock börjat få i gång sina hästar igen... Utgång!

avd7
Normalt höjer sig fyra över resten men vi kryddar på med två tokdrag i form av Digital C som håller fin form för dagen och Bobbery som kan öppna, får fint lopp och kan utmana med ett liknande upplägg som senast. 2%

avd8.
Havbergs Knight har jag fått betalt på tidigare och jag går samma väg även nu. Kan runda samtliga, har verkligen hittat stilen.

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat