Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-29, 13:03   #1090
m4x
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 14
Sharp$: 35
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Om du ska göra något i någon annans namn har det väl ingen betydelse vilket bolag det handlar om, du måste ändå hålla koll på samma saker.

Att det finns en gräns påverkar inte strategin, du måste bara lägga fler spel än vad du annars skulle göra.



Jag skulle inte ha möjlighet och inte heller våga använda andras identiteter. Som theskab säger tjänar du ofta mer på andra kampanjer än på välkomsterbjudandet, så när du börjar ha en hög med bolag kommer det rulla in en hel del erbjudanden.

Ett tips jag skulle ge dig är att vänta lite med att börja tills de stora ligorna börjar. Nu i juni har det ju ändå varit/är Confederations Cup och U21-EM vilket gett lite fler matcher, men i juli är det väl i princip de nordiska ligorna, MLS och något i Sydamerika som är igång när det handlar om fotboll. Ingen ishockey, ingen basket och tennis och baseboll är lite besvärliga att tradea på då det finns olika regler hos olika bolag. CL- och EL-kvalen drar ju igång, men på de första omgångarna tar vissa bolag inte särskilt stora insatser.

Väntar du till början av augusti så kommer utbudet vara ett helt annat för att sedan öka under hösten då ishockeyligorna startar och även NBA och NFL samt CL som brukar innebära många erbjudanden.
Det kliar redan under fingrarna Tack för tipset..då drar jag nog igång efter semestern. Vad använder majoriteten här för program till att hitta likvärdiga odds med betsafe? Jag pröjsar gärna en liten slant i månaden för att slippa leta som en galning.

Sen så en allmän fråga. Vad plockar ni ut ca i månaden på att köra de här? Jag tänker på alla reload bonusar man får. Visst skiljer det sig från månad till månad, men på ett ungefär.

Senast redigerad av m4x den 2017-06-29 klockan 13:04.
m4x är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat