Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-03, 12:38   #5
Kocken14

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5755
Standard

Sprintermästaren med V75
Första anblicken säger så här..

Förra året hade jag tre kuponger med chans på 7 rätt
Värdet var 13500:- och inte på en enda lapp tog jag med Pioneer Face som var stor favorit och vann lätt..

Avd 1 - Omgångens svåraste lopp tippar 7 Urban Kronos först, Omgångens bedövare hittar vi här i 2 DDS Perseverance, gardera..

Avd 2- 7 Diamanten tippar jag vinnare före 1 Mindyourvalue som jag tror blir en läskig överraskning för många tvillingen 1-7 spelas till 15-17 ggr.. Sedan spurtar Sober Conway till tredje platsen.

Avd 3 - Kommer ihåg förra årets treåringstest denna dagen. Spik på Rajesh Face med till final 1Paul the Apostle och sen vet itusan..

Avd 4- Detta försöket vinner 5 Muscle Hustle med till final 7 Dominon Beach och 1 Electric Light

Avd 5 - En del okända kusar men gardera Southwind Feji ska jag göra med alla Untersteiners hästar.

Avd 6 - 1 Ready Ribb slängde sig i galopp sist, 60 meter på 12 Alfas da Vinci samt att 7 Casanova Sisu sett ut som en briserande bomb 40 m före. Tror Alfas aldrig hinner ifatt dem och då har vi en skräll..

Avd 7 - Klar förstahäst 7 In toto Sund, men 1 Tunika med ettlopp i kroppen kan vara farlig, samt alltid underskattade 3 Galactica måste med.

Senast redigerad av Kocken14 den 2017-07-03 klockan 17:25.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat