Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-01, 11:53   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

V75 Halmstad (torsd sprintermästaren)


Tre V75 omgångar på fyra dagar nästa vecka. Halmstad torsdag och lördag och Jarlsberg i Norge nästa söndag. Lägger själv krutet på de två i Halmstad där torsdagen är den absoluta höjdaren.

V75-1

Ser öppet ut. PU gick all in direkt i debuten för honom sist med Generaal Bianco och det slutade som det då brukar göra med övertygande vinst. Nu lär spelvärdet sjunka avsevärt och dessutom uselt spår.

Tuxedo Bi gästade Jägers i april och vann då. Men det var ett rätt dåligt lopp.

Många fler tänkbara kandidater att vinna detta.

V75-2

Första uttagningen till sprintermästaren där Diamanten är bästa hästen. Intressant om Bergh kommer maxa utrustningsmässigt i försöket från det svåra läget eller vänta till finalen och bara ha som mål att ta sig dit här.

Motståndet rätt skralt för att vara ett sådant här grupp 1 lopp.

V75-2

Andra uttagningen borde Rajesh Face vinna på det grymma intrycket sist.

Grant Boko spår 8.

V75-4

Sista uttagningen . Dags för en ny Melanderförvandling som hänt några gånger i detta lopp. Senast i fjor som ingen nog glömt. Dominon Beach har nog preparerats för denna uppgift hela året.

Untersteiner sa förra veckan att det blir maxning utrustningsmässigt nu på Electric Light.

V75-5

Här blir nog obesegrade Southwind Feji klar favorit, men detta måste vara det överlägset tuffaste loppet den startat i . Mest vinster i vanliga lopp på orten och sist fanns det egentligen bara en häst att tävla mot.

Hur bra är Mon Etoile? En start i Sverige slutade med vinst.

V75-6

Här blir Alfas Da Vinci stor favorit. Hyllades enormt med rätta efter vinsten senast. En stayer av yppersta klass. Värst emot ser Ready Ribb på startvolten och Casanova Sisu på mellanvolten ut att vara.

Hård körning och Lövgrens är nog stenklar. Mer ovisst annars .

V75-7

Bästa loppet på V75an. Flera grymma hästar. God chans att överleva med tre streck. Galactica, Treasure Kronos och inte minst In Toto Sund som nu har lopp i kroppen och en övertygande vinst senast.


En av årets riktiga höjdarkvällar på torsdag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2), hugotheboss (+2), Fulsprit (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-02, 19:33   #2
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Way to go chief måste med i första. Helskotta vad den var bra på Charlottenlund.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-03, 08:36   #3
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Spik of the Week: 1 Ready Ribb avd 6

Lås 4 Sobel Conway och 7 Diamanten avd 2 får höra va Unter säger i veckan men gissar att Sobel Conway är maxad till Halmstads tävlingar i veckan, liksom många av Johan och Peters hästar brukar vara den här veckan.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-03, 08:53   #4
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Way to go chief måste med i första. Helskotta vad den var bra på Charlottenlund.
Instämmer fullständigt!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-03, 11:38   #5
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5110
Standard

Sprintermästaren med V75
Första anblicken säger så här..

Förra året hade jag tre kuponger med chans på 7 rätt
Värdet var 13500:- och inte på en enda lapp tog jag med Pioneer Face som var stor favorit och vann lätt..

Avd 1 - Omgångens svåraste lopp tippar 7 Urban Kronos först, Omgångens bedövare hittar vi här i 2 DDS Perseverance, gardera..

Avd 2- 7 Diamanten tippar jag vinnare före 1 Mindyourvalue som jag tror blir en läskig överraskning för många tvillingen 1-7 spelas till 15-17 ggr.. Sedan spurtar Sober Conway till tredje platsen.

Avd 3 - Kommer ihåg förra årets treåringstest denna dagen. Spik på Rajesh Face med till final 1Paul the Apostle och sen vet itusan..

Avd 4- Detta försöket vinner 5 Muscle Hustle med till final 7 Dominon Beach och 1 Electric Light

Avd 5 - En del okända kusar men gardera Southwind Feji ska jag göra med alla Untersteiners hästar.

Avd 6 - 1 Ready Ribb slängde sig i galopp sist, 60 meter på 12 Alfas da Vinci samt att 7 Casanova Sisu sett ut som en briserande bomb 40 m före. Tror Alfas aldrig hinner ifatt dem och då har vi en skräll..

Avd 7 - Klar förstahäst 7 In toto Sund, men 1 Tunika med ettlopp i kroppen kan vara farlig, samt alltid underskattade 3 Galactica måste med.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kocken14 den 2017-07-03 klockan 16:25.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-03, 16:22   #6
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Bästa av allt man lirade till 12 gånger på Electric Light som skall gå barfota runt om för första gången i Peter.U regi.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-03, 21:54   #7
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Bästa av allt man lirade till 12 gånger på Electric Light som skall gå barfota runt om för första gången i Peter.U regi.
Hästen tycker jag visat tveksam moral så tror inte barfotan gör någon större skillnad framförallt när det inte är ffg. Dessutom anser jag att detta är det tuffaste försöket med både Muscle Hustle och Dominion Beach som möjliga slutsegrare. Men lycka till det kanske slår väl ut Untersteiner har såklart tokladdat till denna dag.

Senast redigerad av legolasse den 2017-07-03 klockan 22:17.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-03, 22:20   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Hästen tycker jag visat tveksam moral så tror inte barfotan gör någon större skillnad framförallt när det inte är ffg. Dessutom anser jag att detta är det tuffaste försöket med både Muscle Hustle och Dominion Beach som möjliga slutsegrare. Men lycka till det kanske slår väl ut Untersteiner har såklart tokladdat till denna dag.
Unibet har klart lägst odds på att Dominon B ska vinna sprintermästaren . Även dom misstänker tydligen att den matchats för detta länge. Dock ska man tänka på att det inte är finalen som är med på V75. Det var nu i finalen i fjor man drog av alla skor , ändrade huvudlag mm och Uncle Lase exploderade. Inte samma explosion i försöket .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-03, 22:46   #9
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Unibet har klart lägst odds på att Dominon B ska vinna sprintermästaren . Även dom misstänker tydligen att den matchats för detta länge. Dock ska man tänka på att det inte är finalen som är med på V75. Det var nu i finalen i fjor man drog av alla skor , ändrade huvudlag mm och Uncle Lase exploderade. Inte samma explosion i försöket .
Ja troligen blir det i finalen de går all in men som sagt tuffaste försöket och flera etablerade konkurrenter. Men Berghs kuse finns det också utvecklingspotential i och någon av dessa två (beroende på ev balansändringar) tror jag vinner detta försökslopp och bägge blir vinstfarliga i finalen.

Senast redigerad av legolasse den 2017-07-03 klockan 22:48.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 13:10   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Unibet har klart lägst odds på att Dominon B ska vinna sprintermästaren . Även dom misstänker tydligen att den matchats för detta länge. Dock ska man tänka på att det inte är finalen som är med på V75. Det var nu i finalen i fjor man drog av alla skor , ändrade huvudlag mm och Uncle Lase exploderade. Inte samma explosion i försöket .


Har inte stallet varit övertydliga med att det är sprintermästaren som är årets mål?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-06, 00:56   #11
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Första bf runt om på 3 Volocity de Vie i avd 6!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!

Senast redigerad av hugotheboss den 2017-07-06 klockan 00:57.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-06, 01:50   #12
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 92
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Bästa av allt man lirade till 12 gånger på Electric Light som skall gå barfota runt om för första gången i Peter.U regi.
Om jag var du skulle jag hedga det spelet på betfair, du kan säkert få någon barfotagalning att lira den till 6-7 gånger. Själv är man i princip portad att spela till fasta odds annat än för kaffepengar. Därför är det underbart med betfair där man bara spelar och bokar mot andra spelare...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-06, 07:30   #13
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Jag är väldigt tveksam till PU s form på stallet. Jag tror att lösningen är att plocka bort PU i alla lopp sedan har vi Robban Berg när vann han senast med en häst han körde själv. Om denna analys är rätt så bör det bli bra utdelning och ett inte allt för stort system med bra slagläge mot många andra spelare.
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-06, 10:01   #14
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Angående att Unibet har Dominion Beach som favorit så är det inte så konstigt när en av ägarna heter Anders Ström
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-06, 10:14   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
Angående att Unibet har Dominion Beach som favorit så är det inte så konstigt när en av ägarna heter Anders Ström
Har svårt att tro att han är inblandad i att sätta oddsen. Känns spontant som att den kommer ha större vinstchans i en ev final än i försöket. Örjan lär inte vara sugen på någon tömning där. Uncle Lasse vann inte sitt försök i fjor men finalen med typ 50 meter. Det var först då dom drog alla växlarna och planen verkar vara liknande ikväll även om det aviseras bike ffg i Sverige redan i försöket. Men stängt huvudlag och skorycket först i finalen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td