Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-04, 20:35   #165
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 189
Sharp$: 57194
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Intressant Olle, då jag fått oerhört mycket kritik av "minna" för att inte sabla ner Legolas efter dina skriverier här på Sharps.
Jag påpekade stillsamt att jag svårligen kan kritisera ett spelbolag utan fakta, samt att Legolas INTE påverkar spelsäkerheten i sig, utan endast förtroendet för egna bolaget genom agerandet som du beskrivet. (vilket tydligen skötts någorlunda hyggligt av Legolas ty du verkar inte ha gett upp bolaget ännu ? ) .

Hursomhaver gläder det mig att Legolas äntligen lägger in lite added money, tyvärr räcker det ju inte alls för att få drag under galoscherna , utan det blir mer som att byta järnskor till Victory med tunga boots.

Men det där kan "Strappa " allt om, han om någon har räknat på vikten av garantipengar och döda pengar och t o m garanterade ensamradsvinnare.

Oavsett skulle det förvåna mig om det inte blir Ev+ för samtliga spelade rader där garantipengar nu finns.
50 lax på torsdag och 250 lax på lördag rakt in i poolerna är grymma pengar om inte marknadsföringen kring det blir intensiv och spelandet ökar dramatiskt. Skulle spelen öka från några tusen till 50 000 på torsdag är det fortfarande enormt mycket extra att spela om .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat