Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-05, 00:27   #169
hatten1

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Förövrigt "Fulsprit" så kommer du helt omedvetet rätt, det händer alla på kapsylen,
"Även om jag är medveten om ATGs idiotiska investeringar så är det ju inte så att de direkt går på knäna - de har de facto lyckats väldigt väl, även om man med bättre ledning kanske skulle kunna lyckats bättre - därom varken tvivlar, "

ATG går naturligtvis inte på knäna, därav alla de märkliga investeringar, ty det är inte hästsportens väl och ve som kommer i första hand, utan styrelsens, byråkraternas inkomster, för att inte tala om deras olika samarbetspartners och vänner.
Hur ska man annars tyda alla märkliga anställningar, samarbetspartners, sponsringar, investeringar? De är knappast marknadsmässigt adekvata , speciellt inte på en marknad som du påstår ska vara så utsatt?

Vem som såg till att utlandsAffe fick vara med och dela vid blotkitteln vet vi , men få har förstått att även Skarplöth föll till föga omgående och skrev nya avtal med Paribet, German Tote, Belgien osv( t o m Koch) . Således inte endast Remys ansvar, utan i högsta grad Skarplöth.

Förövrigt så är jag inte på något sätt anonym till skillnad från 99% som skriver här, således undanber jag mig trollningar av ditt slag !
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat