Ämne: V75 Årjäng
Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-10, 09:55   #9
hugotheboss
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

7 Delicious US - Some Summit har aldrig vunnit fr bricka 1, men visst Goop upp är intressant så klart. Fast det gäller att hitta ut också och helst innan Delicious har tagit över ledningen.

12 Pave Faks - Kallblodskungen U Ohlsson, kan Jorma köra 23,6 tror jag Uffe kan göra det trots 40 m tillägg.

5 Cab Hornline - Som Olle redan nämnt en fantastiskt utveckling med bf-balans. Tidiga emot för mej är 6 Zenith Brick som snart borde få vinna ett lopp samt 1 He's a Diffacolt med Goop.

3 Tellmeastory - Goops bästa chans i omgången? Jag tror det i alla fall. Distansen är bra, vid gardering:
10 Mellby Duke är givetvis intressant om bf ro igen. Samtidigt finns det ju ingen garanti på att hästen verkligen funkar på balansen. Glöm inte heller bort
6 Monfalcone, bra spår, trivs utmärkt på distansen och Tom Horpestad har vunnit förr på Årjäng.

Jag kommer förmodligen att spika 2 av ovanstående hästar eller som allra minst kräva att 2 av dem vinner på jokersystemet. Med risk för att få äta upp det ser omgången hyfsat lätt ut.
Årjängs stora ser mkt intressant och spelvänligt ut p g a lottningen. Det lär ju gå undan i början med BBS, Dante Boko, Nadal Broline och Highspeed Call på de fyra innersta spåren. Det kan visst bli så att 8 Propulsion tar dem till slut. Samtidigt så är nog Hugo Åbergs den 25/7 huvudmålet. Volstead och Ringostarr Treb har aldrig vunnit fr bakspår. Men bättre ryggar i starten kunde inte 10 Ringostarr Treb få i alla fall.
Om inte senaste loppet satt sig i benen blir den givetvis att räkna med ändå...och då har jag inte ens nämnt OTP! Mkt kul lopp helt enkelt!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+2)

Senast redigerad av hugotheboss den 2017-07-10 klockan 09:56.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat