Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-02, 06:56   #43
MonstersOfTheMidway
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

Förstår dig absolut och kan ju bara svara för mig men hoppas givetvis att andra känner likadant.

Jag ger alltid 110% i det jag ställer upp i, oavsett insats. Jag vill alltid göra så bra ifrån mig som möjligt.

Så oavsett om jag är med i 1000kr och 5000kr så kommer jag ge 110%. Pengarna är inte det som driver mig utan det är kampen, tävlingsmomentet och att ha roligt med er. Jag är med i totalt 8 ligor i år, allt från 0kr till fyrsiffrigt. Jag ger exakt lika mkt i varje liga. Detta med fantasy är ju mitt största intresse.

Man får ju alltid också ärkerivaler som man måste besegra. Då går det inte att slappa.

Så jag tror och hoppas att oavsett hur våra ligor kommer se ut så kommer vi alla ge 100%. Det såg jag ju förra året, ett enormt engangemang och alla var grymt taggade. Av de ligor jag var med i ifjol var Sharp utan tvekan den mest mest aktiva och bra spelare.

Med vänlig hälsning, / MoTM
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mequei (+10), Lazlo (+1)

Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2017-08-02 klockan 06:58.
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat