Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-02, 14:35   #231
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61674
Standard

Bestämde i måndags att det var dags att göra en utbetalning från legolas.

Såg till min glädje att dom nu har trustly som alternativ för in och utbetalningar . Ett klockrent alternativ om man har internetbank.

Började med att försöka ladda upp identitetshandlingar och adressbevis på avsedd plats på hemsidan, men det fungerade inte. Varken bildfiler eller pdf filer (adressbevis från Skatteverket) gick att ladda upp. I går morse gick jag därför in på deras chat och frågade om det gick bra att skicka dessa handlingar manuellt. Det gjorde det och fick en E post adress för detta. 10 min efter att jag skickat dokumenten fick jag svar att dom även måste ha kopia på fram och baksidan på det mastercard kort jag använt vid min insättning samma dag som dom drog igång. Skickade bilder . Sedan var det grönt ljus att begära utbetalning.

Begärde utbetalning kl 11 i går förmiddag via trustly. Kl 14 idag onsdag fanns uttagna pengar på mitt bankkonto.

Det får man ge dom klart godkänt för. Fixar dom till så att det går att ladda upp dokument på avsedd plats är det helt utan anmärkning. 27 timmar från att man begärt uttag fanns pengarna på mitt konto. Rent tekniskt skulle det kunnat gå på 10 minuter via trustly (har tagit det någon gång hos ett annat utländskt spelbolag för mig). Ändå klart godkänt.

Hoppas få göra nya utbetalningar igen någon gång.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat