Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-14, 22:06   #226
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

På söndag ser jag att legolas bet har något att erbjuda som minst sagt sticker ut. Då erbjuder atg Grand Slam 75 från Jägersro galopp. Legolas erbjuder P54 spel till Hagmyren som huvudspel och dessutom med en saltad pool på 50 000 kr. Det ska bli mycket intressant att se hur mycket spel dom får på det . Det handlar om vad jag kan se sportsligt mediokra lopp, svårlösta och eftersom det inte är något huvudspel för dagen hos atg minimalt med spelinformation (intervjuer, tips mm).
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 01:27   #227
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Olle

Angående utbetalning från Legolas som du frågade om gick det ganska smidigt.
Dokumenten dom ville ha skickades i måndags och godkänndes samma dag.
Jag hade satt in via mastercard och eftersom dom inte kan betala tillbaka till mastercard gjordes en bankutbetalning.
Pengarna satt på kontot i torsdags, vilket får anses som godkänt för en bankutbetalning från annat land.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 07:46   #228
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Olle

Angående utbetalning från Legolas som du frågade om gick det ganska smidigt.
Dokumenten dom ville ha skickades i måndags och godkänndes samma dag.
Jag hade satt in via mastercard och eftersom dom inte kan betala tillbaka till mastercard gjordes en bankutbetalning.
Pengarna satt på kontot i torsdags, vilket får anses som godkänt för en bankutbetalning från annat land.
Skönt att höra. Är väl lag på att dom måste kräva in dokument för att verifiera identitet. De stora nätbolagen har smidiga rutiner för det numera. Särskild flik där man kan ladda upp dokument och bildfiler.

Måste vara en hel del som plockar ut vinster hos legolas nu, för mer och mer saltade pooler, och alla pengar dom bjuder på hamnar på spelarnas konton.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 12:05   #229
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den senaste bonusen på 500 kronor (100%) - när syns denna på kontot - har aktiverat men inget hände. Måste jag först spela av mina egna pengar först?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-16, 20:46   #230
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Fulsprit: Bonusen får du först när ordinarie insättning är bortspelad, Tryck på den genomskinlige figuren i högra övre hörnet, och därefter på medel så kommer det fram. Slarvigt att inte presentera detta tydligare gällande bonusen samt de pengar som finns på kontot. Som oftast är kravspecen för programmet inte gjort av några spelproffs (eller i vilket fall har det knappast genomförts speciellt väl)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-02, 13:35   #231
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

Bestämde i måndags att det var dags att göra en utbetalning från legolas.

Såg till min glädje att dom nu har trustly som alternativ för in och utbetalningar . Ett klockrent alternativ om man har internetbank.

Började med att försöka ladda upp identitetshandlingar och adressbevis på avsedd plats på hemsidan, men det fungerade inte. Varken bildfiler eller pdf filer (adressbevis från Skatteverket) gick att ladda upp. I går morse gick jag därför in på deras chat och frågade om det gick bra att skicka dessa handlingar manuellt. Det gjorde det och fick en E post adress för detta. 10 min efter att jag skickat dokumenten fick jag svar att dom även måste ha kopia på fram och baksidan på det mastercard kort jag använt vid min insättning samma dag som dom drog igång. Skickade bilder . Sedan var det grönt ljus att begära utbetalning.

Begärde utbetalning kl 11 i går förmiddag via trustly. Kl 14 idag onsdag fanns uttagna pengar på mitt bankkonto.

Det får man ge dom klart godkänt för. Fixar dom till så att det går att ladda upp dokument på avsedd plats är det helt utan anmärkning. 27 timmar från att man begärt uttag fanns pengarna på mitt konto. Rent tekniskt skulle det kunnat gå på 10 minuter via trustly (har tagit det någon gång hos ett annat utländskt spelbolag för mig). Ändå klart godkänt.

Hoppas få göra nya utbetalningar igen någon gång.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-29, 11:54   #232
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

Inga listor ute till i morgon. Ska bli spännande att se om legolas bet har premiär för spel till två banor i morgon samtidigt som xpress travet är tillbaka. Blir väl konstigt annars att bara välja t ex solvallas lopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-29, 14:23   #233
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

P54 i morgon till sista V5 loppet på Solvalla samt solvallas fyra lopp på atgs V86 spel. Spännande men det blir betydligt mer komplicerat att spela reducerat. Finns inga färdiga eller nästan färdiga jokerramar att använda när dom väljer dessa lopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-29, 14:36   #234
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
P54 i morgon till sista V5 loppet på Solvalla samt solvallas fyra lopp på atgs V86 spel. Spännande men det blir betydligt mer komplicerat att spela reducerat. Finns inga färdiga eller nästan färdiga jokerramar att använda när dom väljer dessa lopp.
Att göra ett Xpress-spel på två banor skar så hårt i hjärtat, att det ville jag inte göra.

Däremot ligger det 1000kr i döda pengar som startbonus i alla vinnarpooler på både Åby och Solvalla i morgon som kanske kan ge dig och andra spelare lite vettiga spellägen. Nu finns det ju spelvärde från första kronan man satsar.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-29, 14:47   #235
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Att göra ett Xpress-spel på två banor skar så hårt i hjärtat, att det ville jag inte göra.

Däremot ligger det 1000kr i döda pengar som startbonus i alla vinnarpooler på både Åby och Solvalla i morgon som kanske kan ge dig och andra spelare lite vettiga spellägen. Nu finns det ju spelvärde från första kronan man satsar.
Ja det ska bli ruggigt intressant. Brukar bara gå in i V poolerna när någon trycker in en 500 ing på en häst och då gör motbud ruggigt spelvärda att lägga 20-100 kr spel på.

Tror det finns kanonförutsättningar att få igång V spelen när där redan från början finns pengar i poolen. Är ju helt iskallt i de flesta loppen när det ligger Max 100 kr att vinna.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-29, 15:38   #236
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Att göra ett Xpress-spel på två banor skar så hårt i hjärtat, att det ville jag inte göra.

Däremot ligger det 1000kr i döda pengar som startbonus i alla vinnarpooler på både Åby och Solvalla i morgon som kanske kan ge dig och andra spelare lite vettiga spellägen. Nu finns det ju spelvärde från första kronan man satsar.
När det gäller P54 spelet så kommer det starta i loppet innan V86 drar igång. Inte säker på att det är helt optimalt. Många spelar hos båda bolagen och med jackpot i morgon är nog risken att P54 kommer lite i skymundan och att många spelare är väldigt upptagna med att finslipa sina V86or när det drar igång. Normalt på onsdagarna har ju P54 spelet startat i V86-4 och då har spelarna haft god tid på sig efter att V86 dragit igång. Onsdagarna har också varit den dag när omsättningen varit Om högst. Ska bli intressant att se hur det nya upplägget med tidigare start påverkar omsättningen. Som spelare får den gärna bli väldigt låg så länge poolen är dopad
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-29, 23:02   #237
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Ursäkta men hela den här tråden luktar skunk lång väg! Hur pass insyltade är de som deltar i denna tråd i Legolasbet förutom Viroid och Olle? Hur mycket betalt får ni som gör reklam för Legolasbet och hur kan modsen tycka att det är OK att så ohemult göra reklam för en bettingsajt på själva forumet!? Så jäkla oseriöst.

Hur mycket betalar Legolasbet Sharps för att göra reklam för deras produkter?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
inexe (+10)
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 00:32   #238
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 25
Sharp$: 359
Standard

Djävla gnäll


Jag som trodde att det var en spel och betting forum här på sharps.

Om du klickar på spelbolag sidan om forum,menar du att det bara skall finnas

Svenska spel och Atg där med ditt resonemang.

Jag trodde att man hjälpte varandra och tipsa om olika spelvärda spelsajter.

Som LegoLas som har spelvärde just nu.Gillar du det inte så klicka inte på länken så mår du kanske bättre.

Bättre att uppskatta skribenters tips och information som Olles Viroid Strappa71 Hatten1 med många fler ger.Ja även dina inlägg,man behöver inte dela åsikten, men man behöver inte gnälla som fan som vissa gör bara för man inte tycker samma.
jomtien är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 07:59   #239
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Ursäkta men hela den här tråden luktar skunk lång väg! Hur pass insyltade är de som deltar i denna tråd i Legolasbet förutom Viroid och Olle? Hur mycket betalt får ni som gör reklam för Legolasbet och hur kan modsen tycka att det är OK att så ohemult göra reklam för en bettingsajt på själva forumet!? Så jäkla oseriöst.

Hur mycket betalar Legolasbet Sharps för att göra reklam för deras produkter?
Jag är bara kund hos legolas. Det är väl inte en i mängden av bettingsajter om vi pratar trav, utan den enda förutom atg som redan nu erbjuder poolspel till svenska travlopp. Att det är något nytt efter alla år med atgs monopol innebär väl inte att dom ska tystas ner på ett forum och trav och spel. Med deras pågående kampanjer med dopade pooler är det väl snarare tvärtom.

Gissar att diskussionerna om spel hos andra bettingbolag än atg kommer intensifieras nästa år när det sannolikt klarnar mer och mer hur travspelmarknaden kommer se ut 1 jan 2019 när atgs spelmonopol på trav upphör "på riktigt". 2019 kommer troligen diskussionerna på travforum inte bara handla om vilka hästar som ska streckas utan även om vilken spelform och spelbolag som är bäst för aktuella spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 11:45   #240
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 201
Sharp$: 1940
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Ursäkta men hela den här tråden luktar skunk lång väg! Hur pass insyltade är de som deltar i denna tråd i Legolasbet förutom Viroid och Olle? Hur mycket betalt får ni som gör reklam för Legolasbet och hur kan modsen tycka att det är OK att så ohemult göra reklam för en bettingsajt på själva forumet!? Så jäkla oseriöst.

Hur mycket betalar Legolasbet Sharps för att göra reklam för deras produkter?
Slappna av för fan, eller gå med i FI eller någon annan blufforganisation som också vill uppfinna problem för att ha något att gnälla om. Fan spelar det för roll om man vill diskutera ett visst spelbolag på ett forutm för spel?
forbidden_closet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td