Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-13, 13:45   #1770
Sputnik2012

Sputnik2012s avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2755

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jag har gett upp all utrustningshysteri och går främst på värmningsintrycken (spelar mest V/P), detta har gett resultat för mig - tyvärr dock ej på streckspelen då denna, nya, info är av större värde, men jag tror ändå inte många kommer kunna använda den - men grattis till er som kan!
Hej Fulsprit, är nybörjare och vill ställa en fråga och se om jag förstått rätt.
Du spelar alltså inte system, utan endast vinnare och plats när du försöker pricka rätt häst. Stämmer det?

Mitt intryck är att de flesta på denna forum sektion med hästar spelar hela system och använder program för att reducera och spelar för att vinna större summor pengar.

Själv så tänkte jag börja spela DD och sikta in mig på vinnare och plats och ju mer man lär sig, så kan man kanske avancera till att börja spela system.

Kollar resultat bakåt i tiden på ATG. Som jag förstått det hela rätt så gör experter sina utlåtanden om visa hästar och på så sätt skapas favoriter som de flesta spelar på, vilka då får låga odds.

Men kan inte se att dom har rätt i någon större utsträckning, eftersom jag upplever resultaten som 50/50 om en favorit vinner eller om en annan häst med högre odds tar första platsen. Tänker det är bra på ett sätt eftersom favoriter ger så lite pengar i vinst och då har möjligheten att ha andra hästar i loppet med i sina beräkningar om vem som ska vinna eller hamna bland dom första tre.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat