Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-12, 09:47   #1756
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Atg har börjat med loppkommentarer
Krävs premiumabonnemang för historisk vagninfo, men jämfört med vad travfakta premium kostar är ju 100 kr i månaden rena fyndet för denna oerhört viktiga info. Nu återstår bara att införa vagn och huvudlagsinfo även i startlistan till aktuell start.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-12, 09:54   #1757
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

999 kr för travfakta guld som get historisk vagninfo. 99 kr för atg premium som nu också gör det. Blir till att kolla vagnar extra noga nu i värmning och provstarter när man får tillgång till infon för en billig peng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-12, 09:57   #1758
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
999 kr för travfakta guld som get historisk vagninfo. 99 kr för atg premium som nu också gör det. Blir till att kolla vagnar extra noga nu i värmning och provstarter när man får tillgång till infon för en billig peng.
Ja jag såg nu att vagninfo oxå är nytt, bra det med. Info om vagn i aktuell start som du säger vore ju guld.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-12, 10:18   #1759
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Ja jag såg nu att vagninfo oxå är nytt, bra det med. Info om vagn i aktuell start som du säger vore ju guld.
Enda fördelen med att det inte är tillgängligt på ett smidigt sätt är väl att det ibland går att få info om nya vagnar och huvudlag utan att det lyser rött om det. Som för 10 år sedan när det gick att ta betalt på skoryck. Nu blir det ju underodds på det 9 av 10 ggr tack vare att det både skriks ut och lyser rött i startlistorna.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-12, 14:51   #1760
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
999 kr för travfakta guld som get historisk vagninfo. 99 kr för atg premium som nu också gör det. Blir till att kolla vagnar extra noga nu i värmning och provstarter när man får tillgång till infon för en billig peng.

Nu vet jag inte hur god syn du har men om inte "experterna" på ATG-Live kommer berätta vilken sulky ALLA ekipage gick med förra och/eller för flera starter bakåt så blir detta ganska meningslöst... Detta kan hjälpa ett fåtal, tror jag, för vem härinne kan se skillnad på alla varianter utav ex. "jänkarbikearna" som finns på banorna nu? Får vi inte hjälp med detta så är det kört. Och även om vi får det så måste det ju till mer kontinuitet än sista/förra starten för att veta om detta gett kommer ge resultat. För det är ju inte alltid jänkarbiken på, för första gången, ger önskat resultat - ej heller så med skoningen och/eller huvudlagsförändringar.

Jag har gett upp all utrustningshysteri och går främst på värmningsintrycken (spelar mest V/P), detta har gett resultat för mig - tyvärr dock ej på streckspelen då denna, nya, info är av större värde, men jag tror ändå inte många kommer kunna använda den - men grattis till er som kan!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-02, 15:06   #1761
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Någon som vet om Betfair har rules 4 vid strykning?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-03, 00:40   #1762
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Någon som vet om Betfair har rules 4 vid strykning?
Går nog fortare om du kollar reglerna själv.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-05, 13:04   #1763
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Vad är skillnaden på seger- respektive vinstrikaste kusk eller häst?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-05, 13:19   #1764
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

pengar/vinster
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-05, 13:21   #1765
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Vad är skillnaden på seger- respektive vinstrikaste kusk eller häst?
Seger = antalet gånger häst eller kusk är etta i mål.

Vinst = hur mycket prispengar häst eller kusk har tjänat in i vinster oavsett placering.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-05, 13:33   #1766
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Tack!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-05, 14:54   #1767
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Undrar hur mycket tid travronden lägger på att ranka loppen och göra sina spelförslag när det inte handlar om de stora spelen. Kan rekommendera en titt på sidan 66 i senaste travronden.

Där rankar man den överlägsna vinnaren i V5-1 som kördes i Åmål precis trea i loppet. Nr 2 Racer Neo.

Sen lämnar man ett V5 förslag där man streckar 1,5,8,9,11 och markerar 6,7 som reserver. Man har således inte med tredjerankade nr 2 ens som reserv.

Hur tänkte tipsredaktören Joakim Brundin där ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 18:40   #1768
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5152
Standard

Kollar stammen på Åby stora vinnaren

Pappa Diesel Don - känner man ju igen men kan inte närmare

´Mamman heter Yankee Blondie oj då tänker jag å fan
ser sen att pappa till Diesel Don är muscles yankee WOW

Diesel Don är född 2002 så någon kanske tycker det är en gammal stam, visst men 2006 föds det en helbror t Diesel Don Han sprang in 25 millar en skitsumma jämfört med han drar in i avel, där fixar han väl det varje år.

´Brodern heter nämligen Musscle Hill

Lite tokigt att på avelsvärderingen står det är idag på Diesel Dons mor och således Musscle Hills Mor,

Härstamning Mor
Yankee Blondie är relativt ung i aveln där Diesel Don är den främste. Hon startade själv 13 gånger.

Inte ett ord om att mor också lämnat Muscle Hill - nu är Diesel Don död men håll med om att nog tusan borde man kunna få till lite uppdateringar på avelsvärderingarna år 2017, tex 3 vinstrikasta avkommorna i moderstammen (mor + mormor)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 18:50   #1769
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Kollar stammen på Åby stora vinnaren

Pappa Diesel Don - känner man ju igen men kan inte närmare

´Mamman heter Yankee Blondie oj då tänker jag å fan
ser sen att pappa till Diesel Don är muscles yankee WOW

Diesel Don är född 2002 så någon kanske tycker det är en gammal stam, visst men 2006 föds det en helbror t Diesel Don Han sprang in 25 millar en skitsumma jämfört med han drar in i avel, där fixar han väl det varje år.

´Brodern heter nämligen Musscle Hill

Lite tokigt att på avelsvärderingen står det är idag på Diesel Dons mor och således Musscle Hills Mor,

Härstamning Mor
Yankee Blondie är relativt ung i aveln där Diesel Don är den främste. Hon startade själv 13 gånger.

Inte ett ord om att mor också lämnat Muscle Hill - nu är Diesel Don död men håll med om att nog tusan borde man kunna få till lite uppdateringar på avelsvärderingarna år 2017, tex 3 vinstrikasta avkommorna i moderstammen (mor + mormor)
Avelsvärderingen är ett utlåtande som görs när en hingst visas upp för avelsbedömning. I Diesel Dons fall 2006. Det är inget som kan eller ska uppdateras i efterhand. Det är det "betyg" hästen får vid just det tillfället.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-13, 13:45   #1770
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jag har gett upp all utrustningshysteri och går främst på värmningsintrycken (spelar mest V/P), detta har gett resultat för mig - tyvärr dock ej på streckspelen då denna, nya, info är av större värde, men jag tror ändå inte många kommer kunna använda den - men grattis till er som kan!
Hej Fulsprit, är nybörjare och vill ställa en fråga och se om jag förstått rätt.
Du spelar alltså inte system, utan endast vinnare och plats när du försöker pricka rätt häst. Stämmer det?

Mitt intryck är att de flesta på denna forum sektion med hästar spelar hela system och använder program för att reducera och spelar för att vinna större summor pengar.

Själv så tänkte jag börja spela DD och sikta in mig på vinnare och plats och ju mer man lär sig, så kan man kanske avancera till att börja spela system.

Kollar resultat bakåt i tiden på ATG. Som jag förstått det hela rätt så gör experter sina utlåtanden om visa hästar och på så sätt skapas favoriter som de flesta spelar på, vilka då får låga odds.

Men kan inte se att dom har rätt i någon större utsträckning, eftersom jag upplever resultaten som 50/50 om en favorit vinner eller om en annan häst med högre odds tar första platsen. Tänker det är bra på ett sätt eftersom favoriter ger så lite pengar i vinst och då har möjligheten att ha andra hästar i loppet med i sina beräkningar om vem som ska vinna eller hamna bland dom första tre.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td