Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-16, 12:40   #41
kire1111

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

Avd 1 Ja tror inte Stig kommer ut med en chanslös häst o vill säkert vinna. 3 är säkert bra men får se sig besegrad. Stig vinner detta igen förmodligen..
Avd 2 massa ston o tillägg. Ja häst 1 vinner väl om den står på sina ben.. Men tar med 1 2 3 4 9. 14 känns intressant samt 15 med lite tempo där fram o lite galopper. Ingen känsla för Örjans häst denna gång..
Avd 3 Här spikar väl alla. Men spikar sällan 3-åringar sen den %, hum. Är ju bara tacka om den faller.. Erik kan man ju även undra hur formen är? 1 3 4 9 10 åker med
Avd 4 Anna mix har svårt med spåret, 4 rund om magen o behöver loppet o är inte 100 %. Ja kvarstår spik 7 som jag tyckte kämpa på bra utvändigt, kan se den komma på upploppet och säga hejdå till alla. Kusk och spår dock?
Avd 5 3-åringar kontra 4 åringar. Ingen spik här eller. 3 5 möjligtvis 9 men känns som den kommer galoppera. Långskott 7 åker med men fick en löjlig känsla som kan få en bra rygg och glida undan och 6 åker inte med tveksam form.
Avd 6 jag har lärt mig att inte ta ner månen varje lopp för att vinna lite stålar. Löjligt i min bok att gå emot Express-tåget, med det spåret och stallformen som råder.. Frågan är väl på vilket sätt tåget vinner.
Avd 7 Ja litar på Peter som låter uppåt o när värsta hotet har bakspår.. Spik 2. Trist DD jag fick till

Senast redigerad av kire1111 den 2017-08-16 klockan 14:25.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat