Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-16, 09:35   #31
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Cruzadon är totalt chanslös
Du måste skoja med mig. Du menar på fullaste allvar att Tobin Kronos från spår 12 hade varit en bättre chans än Cruzado? Lägg ner travet och kör nåt annat istället..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2)
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 09:47   #32
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 1288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Lite samma här, min tanke va att Stig H fick bättre spår, men nädå. Och varför meddela först på onsdagen, innan man ens har en kusk? Sjukt!
Det är väl givet att Olle Elfstrand som skulle ha kört My Ovi nu kör reservhästen istället. Är ju en kuskmatch.
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 09:48   #33
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2779
Standard

Galactika strucken öxå
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 09:59   #34
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danberg Visa inlägg
Det är väl givet att Olle Elfstrand som skulle ha kört My Ovi nu kör reservhästen istället. Är ju en kuskmatch.
Ja det skulle man ju kunna tycka, men tydligen inte klart än. Kan ju va så att det är Olle som inte kan o därför stryks hästen?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 10:28   #35
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Hot Shot Luca bra häst bra läge kan va spets och slut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 10:45   #36
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Ja det skulle man ju kunna tycka, men tydligen inte klart än. Kan ju va så att det är Olle som inte kan o därför stryks hästen?
My Ovi struken för feber, inte Olle. Micciano Lung går in som reservhäst, utom toton.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 10:46   #37
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Du måste skoja med mig. Du menar på fullaste allvar att Tobin Kronos från spår 12 hade varit en bättre chans än Cruzado? Lägg ner travet och kör nåt annat istället..
Ja jag undrar också varför Cruzado skulle vara chanslös. Särskilt nu med strykningarna. Helt klart ett streck på min kupong.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 10:55   #38
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
My Ovi struken för feber, inte Olle. Micciano Lung går in som reservhäst, utom toton.
Jo såg det o är nyfiken på vem som blir kusk? Patrik Sjöberg kanske
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 10:58   #39
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Om man nu diskuterar att gardera Readly Express/Twister Bi tycker jag 7 Day or Night in är lika intressant som ngn av de andra kusarna i loppet.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 11:35   #40
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Jo såg det o är nyfiken på vem som blir kusk? Patrik Sjöberg kanske
En gång till, hästen är sjuk, kusk kvarstår och får köra Micciano Lung ist.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 11:40   #41
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Avd 1 Ja tror inte Stig kommer ut med en chanslös häst o vill säkert vinna. 3 är säkert bra men får se sig besegrad. Stig vinner detta igen förmodligen..
Avd 2 massa ston o tillägg. Ja häst 1 vinner väl om den står på sina ben.. Men tar med 1 2 3 4 9. 14 känns intressant samt 15 med lite tempo där fram o lite galopper. Ingen känsla för Örjans häst denna gång..
Avd 3 Här spikar väl alla. Men spikar sällan 3-åringar sen den %, hum. Är ju bara tacka om den faller.. Erik kan man ju även undra hur formen är? 1 3 4 9 10 åker med
Avd 4 Anna mix har svårt med spåret, 4 rund om magen o behöver loppet o är inte 100 %. Ja kvarstår spik 7 som jag tyckte kämpa på bra utvändigt, kan se den komma på upploppet och säga hejdå till alla. Kusk och spår dock?
Avd 5 3-åringar kontra 4 åringar. Ingen spik här eller. 3 5 möjligtvis 9 men känns som den kommer galoppera. Långskott 7 åker med men fick en löjlig känsla som kan få en bra rygg och glida undan och 6 åker inte med tveksam form.
Avd 6 jag har lärt mig att inte ta ner månen varje lopp för att vinna lite stålar. Löjligt i min bok att gå emot Express-tåget, med det spåret och stallformen som råder.. Frågan är väl på vilket sätt tåget vinner.
Avd 7 Ja litar på Peter som låter uppåt o när värsta hotet har bakspår.. Spik 2. Trist DD jag fick till

Senast redigerad av kire1111 den 2017-08-16 klockan 13:25.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 11:44   #42
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Avd 1 Ja tror inte Stig kommer ut med en chanslös häst och nu spår 5.
Nej, kvar på spår 6 då fältet får en utfyllnadshäst i form av Micciano Lung.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 11:50   #43
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Nej, kvar på spår 6 då fältet får en utfyllnadshäst i form av Micciano Lung.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 12:09   #44
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Du måste skoja med mig. Du menar på fullaste allvar att Tobin Kronos från spår 12 hade varit en bättre chans än Cruzado? Lägg ner travet och kör nåt annat istället..
Haha kunde inte sagt det bättre själv.

Det var nog bland det dummaste jag läst på sharps. Tobin Kronos från spår 12, vilket skämt. Oavsett spår så hade han varit chanslös. Han har bara vunnit från bakspår en gång och då på tiden 14.5. Möter nu två av världens bästa hästar som springer distansen på låga 10 tider haha.

Cruzado är självklart betydligt bättre än Tobin, går inte ens att jämföra. Men Twister och Readly måste hoppa för att han ska kunna vinna..
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 12:16   #45
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4956
Standard

tänkte spika urban kronos i sista (kusken emot, det är ju bara 50 papp i första pris). Någon som har hört något från stallet?

Off topic, men Cyran och Jarmop det finns ingen anledning att spy galla över andras idéer och tankar, detta är ett forum för alla. Tröskeln att skriva något själv blir högre för alla som vill in men inte vågar då det finns element som pissar så fort man inte "har rätt". Dessutom så har nog de flesta koll på att Klanke sätter allt en och annan idé och är kunnig som få.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Timotimo (+1), hugotheboss (+2), dolly (+2), lenninen (+2)
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td