Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-11, 01:41   #5
travanalys

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Kollade just klippet på Youtube.

Har svårt att tänka mig att man ska kunna bli en vinnande spelare på trav om man går efter deras system/program.

Nyckeln till framgång inom travet är hårt arbete.

Man måste själv kunna värdera hästens prestationer, dagens motstånd, och skaffa sig en egen uppfattning om hur loppet ska bli kört.
Hundratals faktorer avgör.
Inte bara startspår, senaste tider, kuskens och hästens vinst%. Och löjligast av all var nog
Oddsfunktionen.

Man måste våga gå på egna Ideer. Även om man förlorar känns det 100ggr bättre att göra det på någonting man själv kommit fram till, inte bara skrivit av Betaltjänster eller spelat på hästar som räknats fram av program likt detta.

Lopparkivet är det bästa redskapet värt att betala för.
Mkt klokt inlägg. Den enda statistiken jag möjligen är intresserad av skulle vara hur hästar presterat under olika luftfuktigheter, för att kunna jämföra med den rådande luftfuktigheten. Har haft planer på att upprätta ett sådant register men inte haft orken. Det är den enda parametern som jag anser är av vikt men som jag själv inte tar hänsyn till. (eller gissningar gör man ju ibland men inget statistiskt underbyggt).

Det finns inga genvägar för att bli vinnare på travet, hårt arbete är det som gäller. Dessutom säger min erfarenhet att så fort någon försöker tjäna pengar på andra spelare (oavsett om det rör sig om abonnemang, sälja tips, eller avgifter vid köp av andelar) så handlar det om personer som måste finansiera sitt eget spelberoende och inte tillräckligt duktiga att vinna på egen hand.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat